Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandr0

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:51

Nouks schreef:
sandr0 schreef:
Ik zie mezelf al thuis komen met een knulletje van begin 20 of zo hahaha( zou me zoon kunnen zijn). Nee sorry ik kan mezelf daar niet in vinden. Heb ook geen raakvlakken met zo'n jong iemand zeg maar om daar een relatie mee te beginnen. Ik hou t maar gewoon in mijn eigen leeftijdsklasse.

Maar goed daar heeft vast iedereen zijn eigen ideeen over.

Maar de andere kant uit... Zou je je kunnen indenken dat je verliefd zou worden op een man van 54?

Neeeee!!!!!! mijn moeder is 57 Haha! . Nee sorry... een paar jaar leeftijdsverschil oke maar vind 8 of 9 jaar leeftijdsverschil al erg veel.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:53

lor1_1984 schreef:
Vanaf een jaar of 18, 19 vind ik zo'n leeftijdsverschil echt acceptabel.
Mijn zusje was 17 toen ze haar vriend (toen 26) ontmoette, maar hij is zo... kinds qua gedrag dat het leeftijdsverschil gelijk wegvalt.

Ikzelf was 19 toen ik wat had met iemand van 40 en mijn laatste ex is bijna 53.

dat had ik met mijn vriend ook hij is zo kinds qua gedrag :p

trouwens als je al enkele relaties hebt gehad met jongens van je eigen leeftijd en je merkt goed dat deze te kinderachtig zijn voor jou dan ga je al snel op zoek naar een iets ouder iemand hoor.
wat maakt het trouwens uit? (uit nieuwsgierigheid hoor Haha!) ik was 15 toen we in relatie gingen en ben nu ondertussen ook 18..nu zou het wel gaan en 2 jaar geleden niet?[/quote]

Denk je niet dat jij dan volwassener wordt dan hij, als jij op díe leeftijd nog niet volwassen is?

Zelf was ik net 17 toen ik met een jongen kreeg van 27. Hij vond het ook niet cool. Ik wel en was ook aardig volwassen voor mijn leeftijd Knipoog
Ouders vonden het wel okey, die konden hem daarvoor al en waren niet bang voor misbruik en zeker niet omdat ik ook al aardig volwassen was.
Heeft iets van 3/4 jaar nog geduurd.[/quote]

Ik heb ook in t verleden een realtie gehad met een jongen die 9 jaar ouder was als ik. Ben 3 jaar samen geweest met m. Toch was t leeftijdsverschil te groot ( in ons geval dan he)

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:54

liefde is iets raar hoor Haha!
Ik zou ook nooit een relatie zomaar met een ouder iemand beginnen hoor maar mijn moeder kende hem al 2 jaar (ik dus ook als kennis gewoon) en dan nog een jaar als beste vriend en toen hebben we pas de stap tot relatie gezet zeg maar.
we zijn ondertussen al een hele tijd samen, denken aan samenwonen van zodra ik afgestudeert ben,...
hij zou zelf willen dat ik nog verder studeer maar dat wil ik zelf niet.
als mijn moeder hem niet zo goed gekent had, zou ze er helemaal niet mee akkoord gegaan zijn.
maar het is een trouwe, eerlijke en zorgzame 'jonge man' en dat is het belangrijkste denk ik dan.
nu hebben we wel het geluk dat geen van ons beide ooit kinderen wil (ik niet kan) want anders zou ik het zelf nog ziekelijk vinden Knipoog

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:56

ik kan dan geen kinderen krijgen maar onze beestjes zijn onze kindjes Knipoog

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:58

yeye schreef:
liefde is iets raar hoor Haha!
Ik zou ook nooit een relatie zomaar met een ouder iemand beginnen hoor maar mijn moeder kende hem al 2 jaar (ik dus ook als kennis gewoon) en dan nog een jaar als beste vriend en toen hebben we pas de stap tot relatie gezet zeg maar.
we zijn ondertussen al een hele tijd samen, denken aan samenwonen van zodra ik afgestudeert ben,...
hij zou zelf willen dat ik nog verder studeer maar dat wil ik zelf niet.
als mijn moeder hem niet zo goed gekent had, zou ze er helemaal niet mee akkoord gegaan zijn.
maar het is een trouwe, eerlijke en zorgzame 'jonge man' en dat is het belangrijkste denk ik dan.
nu hebben we wel het geluk dat geen van ons beide ooit kinderen wil (ik niet kan) want anders zou ik het zelf nog ziekelijk vinden Knipoog

Hou oud ben jij dan? en hij ?

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:59

ik ben nu 18 en hij is 31 (bezie hem maar als een 20 jarige Knipoog)

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:00

yeye schreef:
ik ben nu 18 en hij is 31 (bezie hem maar als een 20 jarige Knipoog)

is inderdaad een behoorlijk leeftijdsverschil Haha! . Maar goed iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Iedereen zal zo zijn eigen ideeen er zo over hebben denk ik.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:08

ja maar dat merk je niet hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:14

Ik val ook op oudere mannen, maar ik denk daarbij wel ook aan mijn ouders, dus ligt mijn maximum op 30 (=12 jaar ouder) Ik ben zelf 18 en best wel aardig volwassen voor mijn leeftijd, en ik ken zat mannen tussen de 25 en 30 die wat gedrag e.d. betreft op de zelfde lijn als mij zitten. Op een gegeven moment maakt leeftijd niet meer zoveel uit. Maar in mijn ogen ben je als 15/16 jarige echt nog een kind, wat moet je dan met iemand van 25+ ?!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:14

ik kan me niet voorstellen dat de maximum aan een getal hangt Lachen

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:15

nee ik ook niet.
maar voor mezelf is dit wel meer dan de maximum hoor Knipoog ik weet zelf ook wel dat ik niet heeeel volwassen ben.
maar dan zijn we met 2 Tong uitsteken

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:26

mij maakt het niet uit wat een ander doet, zolang beide er vrijwillig in zitten, who cares ??
En wie zich er wel druk om maakt, tja die verveelt zich heel erg denk ik. Haha!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:31

Als iedereen maar gelukkig is met elkaar lijkt mij. Maar dan wel 18+. Haha! Een man van 30 met een meisje van 15 vind ik niet kunnen.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:42

Als mijn ex van bijna 19 met een meisje van 13 zou krijgen zou ik het aanmoedigen, hij is nog zó kinderachtig, en ik denk dat een meisje van 13 dan wel heel erg bij m past.. Clown
Verder vind ik meisjes van onder de 20 met mannen boven de 35 echt niet kunnen.
Mijn zus is 25 en heeft een vriend die 8 jaar ouder is, daar is echt niks op aan te merken. Maar die 2 blijven ook echt wel hun leven samen. En het verschil in leeftijd is ook niet noemenswaardig bij hun vind ik.
Laatst bijgewerkt door absque_dubio op 03-01-09 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:43

Ik zat eens na te denken, wat als ik iets zou hebben met iemand die 15 jaar jonger was.. Dat zou betekenen dat ik iets 'had'( Clown ) met een baby.
Vind het dus nogsteeds behoorlijk.. nouja, mij niet gezien iig Knipoog

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:47

nja ligt eraan hoe zij beiden zijn Knipoog
als het meisej heel volwassen is voor haar leeftijd en de jongen wat minder volwassen voor zijn leeftijd...
ik heb gister ook gezoend met een jongen van 26 (ben zelf net 17)en ik hoop dat er iets moois uit bloeit!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:49

Vind het niet zo fantastisch, oudere mannen (jongens) met jonge meiden. Ook al zijn ze geestelijk langer jong, de mannen dus, qua ervaring liggen ze natuurlijk (normaal gesproken) wel voor op de meisjes van een jaar of 15. En dan zijn die jonge meiden van geen partij en doen ze misschien dingen waarvan ze later zeggen 'dat had ik liever niet gedaan'. Natuurlijk gaat het vast ook wel eens goed, maar dat zijn dan vast de uitzonderingen die de regel bevestigen.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:53

absque_dubio schreef:
Verder vind ik meisjes van onder de 20 met mannen boven de 35 echt niet kunnen.

ik wel Haha!

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:30

Ik heb het er niet zo op.
Heb er zelfs al eens ruzie om gekregen met een vroegere 'vriendin'-achtig-iets van me. (laten we het op kennis houden Vork )

Dat meisje heeft zich gewoon sexueel laten uitbuiten door die viezerik onder het mom van 'kunst'. Lips are sealed
Maar goed, dat moet ze zelf weten.

Zullen ook wel goede kerels tussen zitten maar het lijkt me niet gezond dat iemand van 25+ iets ziet in een meisje van 15/16/17.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:32

Kyno schreef:
Dat meisje heeft zich gewoon sexueel laten uitbuiten door die viezerik IMO.

Maar dat hoeft weer niks met leeftijd te maken te hebben,..
Viezerikken heb je in alle leeftijdscategorien.

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:34

Ik was 17 toen ik wat met mn vriend (26) kreeg.
Ben nu 19 en hij 28. Gaat prrrrima. Nooit commentaar op gehad ook.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:35

Kyno schreef:
Ik heb het er niet zo op.
Heb er zelfs al eens ruzie om gekregen met een vroegere 'vriendin'-achtig-iets van me. (laten we het op kennis houden Vork )

Dat meisje heeft zich gewoon sexueel laten uitbuiten door die viezerik onder het mom van 'kunst'. Lips are sealed
Maar goed, dat moet ze zelf weten.

Zullen ook wel goede kerels tussen zitten maar het lijkt me niet gezond dat iemand van 25+ iets ziet in een meisje van 15/16/17.

zo een viezerik komt niet eens mijn schuur uit kan ik je vertellen Lachen

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:35

kavama schreef:
Kyno schreef:
Dat meisje heeft zich gewoon sexueel laten uitbuiten door die viezerik IMO.

Maar dat hoeft weer niks met leeftijd te maken te hebben,..
Viezerikken heb je in alle leeftijdscategorien.

Dat klopt dan weer wel, maar als je jonger bent heb je dat lang niet zo snel in de gaten lijkt me Nerd

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:38

meisjes van 14/15/16 met oude mannen?
Je weet van te voren al dat dit voor jou niet de waren is en dat je er waarschijnlijk nooit mee zal trouwens. (iedergeval die van 14). Ik zou er trouwens zelf ook niet aan moeten denken om met een man van 30 rond te lopen Huilen van het lachen

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:48

Mijn vader vond indertijd jongens van 18 al geen partij voor me toen ik een jaar of 15 was. Maar ik was dan ook lang kind, speelde op mijn 14de nog met Playmobil. Had het ook veel te druk met Penny-meisje zijn Knipoog
En zelfs de meiden die op zich al erg volwassen zijn op die leeftijd, ik weet het niet hoor, kan me voorstellen dat het leuk is om je 'jeugd' te vergooien aan een 20-plusser terwijl je ook nog zo leuk dingen met vriendinnen kan doen en jezelf ontdekken.
Tenminste, vaak is het zo volgens mijn dat deze mannen de dames helemaal 'opeisen' c.q. de dames zich helemaal in dienst stellen van, een beetje zoals je ook een relatie met elkaar aangaat na je twintigste. Dat is toch anders, je hebt dan toch een ander doel (samen het leven delen of iets dergelijks Lachen ).
Hoop dan ook niet dat mijn dochter over 10 jaar met een oudere man thuiskomt, dan wordt het tijd voor de windbuks zeg maar ("wat wil jij met mijn dochter?")