lor1_1984 schreef:Vanaf een jaar of 18, 19 vind ik zo'n leeftijdsverschil echt acceptabel.
Mijn zusje was 17 toen ze haar vriend (toen 26) ontmoette, maar hij is zo... kinds qua gedrag dat het leeftijdsverschil gelijk wegvalt.
Ikzelf was 19 toen ik wat had met iemand van 40 en mijn laatste ex is bijna 53.
dat had ik met mijn vriend ook hij is zo kinds qua gedrag :p
trouwens als je al enkele relaties hebt gehad met jongens van je eigen leeftijd en je merkt goed dat deze te kinderachtig zijn voor jou dan ga je al snel op zoek naar een iets ouder iemand hoor.
wat maakt het trouwens uit? (uit nieuwsgierigheid hoor
) ik was 15 toen we in relatie gingen en ben nu ondertussen ook 18..nu zou het wel gaan en 2 jaar geleden niet?[/quote]
Denk je niet dat jij dan volwassener wordt dan hij, als jij op díe leeftijd nog niet volwassen is?
Zelf was ik net 17 toen ik met een jongen kreeg van 27. Hij vond het ook niet cool. Ik wel en was ook aardig volwassen voor mijn leeftijd
Ouders vonden het wel okey, die konden hem daarvoor al en waren niet bang voor misbruik en zeker niet omdat ik ook al aardig volwassen was.
Heeft iets van 3/4 jaar nog geduurd.[/quote]
Ik heb ook in t verleden een realtie gehad met een jongen die 9 jaar ouder was als ik. Ben 3 jaar samen geweest met m. Toch was t leeftijdsverschil te groot ( in ons geval dan he)