Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Runn_love_ schreef:ja vreselijk, ik ken het...
maar sommige mensen hebben ook een onduidelijke advertentie.
ik zag een leuke salontafel, en precies goed. maten stonden er netjes bij, materiaal stond er netjes bij. maar ik heb geen idee wat de nieuwprijs is.
in vind ook wel dat bij vele spullen je er een nieuwprijs bij moet zetten dat scheelt (zeker bij mij) een hoop
Er stond bij t.e.a.b....Zet er dan op zijn minst een richtprijs bij
Rianneke schreef:Siets schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer reageren nadat ik van alles heb uitgelegd vervelender vind. Mensen vragen van alles, en je doet moeite en probeert alles zo goed mogelijk te verwoorden. Vervolgens is het stil. Reageer dan niet
Misschien hadden ze geen interesse meer na jou verhaal? Als ik om meer info mail en ik krijg dat en het bevalt niet mail ik ook niks terug...Elke87 schreef:Een bod van 15 op een rijbroek waar 30 voor wordt gevraagd vind ik dan wel weer kunnen. Dan kun je teminste wel nog wat onderhandelen.
Dat vind ik ook! Dat toont goede wil om het zo maar te zeggen
Claudia78 schreef:Runn_love_ schreef:ja vreselijk, ik ken het...
maar sommige mensen hebben ook een onduidelijke advertentie.
ik zag een leuke salontafel, en precies goed. maten stonden er netjes bij, materiaal stond er netjes bij. maar ik heb geen idee wat de nieuwprijs is.
in vind ook wel dat bij vele spullen je er een nieuwprijs bij moet zetten dat scheelt (zeker bij mij) een hoop
Whaha...wij ook, we hadden een schitterende salon tafel gezien. Ik was helemaal verliefd op dat ding. Wij bieden...een ander weer bieden...wij weer bieden...die ander weer (grrrrt) Dat ging dus door tot een bedrag waarvan ik zei. Nu is het genoeg dus had die ander het hoogste bod. Ik later weer kijken had diegene al zijn biedingen verwijderd die steeds tegen ons opbood. Ik die lui maar eens mailen wat ze er nou eigenlijk voor wilden hebben. Kregen we een mailtje terug 250eurooooo!!!!!!Er stond bij t.e.a.b....Zet er dan op zijn minst een richtprijs bij

Siets schreef:Dat vind ik persoonlijk erg onbeschoft. Wat is het nou voor moeite om even een mailtje terug te doen? Daarom zit die reageerknop dan ook zo dichtbij.
Anders moet je al die mails door gaan lezen dat ze toch geen interesse hebben. Ik heb dan wel wat beters te doen... Rianneke schreef:Siets schreef:Dat vind ik persoonlijk erg onbeschoft. Wat is het nou voor moeite om even een mailtje terug te doen? Daarom zit die reageerknop dan ook zo dichtbij.
Onbeschoft? Dus als je bij een onduidelijke advertentie vraagt om bijv de leeftijd van een paard en hun hebben gemailt dat ie 11 jaar is. Moet je dan terug gaan mailen?
Elke87 schreef:Ik weet wel dat het niet veel tijd kost.. Maar voor mijn gevoel is een halve minuut dan al erg veel..

Rianneke schreef:Onbeschoft? Dus als je bij een onduidelijke advertentie vraagt om bijv de leeftijd van een paard en hun hebben gemailt dat ie 11 jaar is. Moet je dan terug gaan mailen?
pardon,...
mag ik even zelf weten wat ik ervoor wil hebben? 
SuzieQ schreef:Vooral deze opmerking vind ik altijd geweldig: "Ik kan hem daar en daar voor dat bedrag nieuw krijgen." (En dan noemen ze 1/4 van de nieuwprijs)
Nou, ga hem dan lekker daar halen he, zou ik ook doen
SuzieQ schreef:Vooral deze opmerking vind ik altijd geweldig: "Ik kan hem daar en daar voor dat bedrag nieuw krijgen." (En dan noemen ze 1/4 van de nieuwprijs)
Nou, ga hem dan lekker daar halen he, zou ik ook doen

Esther schreef:Heb nog moeite genoeg moeten doen om haar ervan te overtuigen dat ik het hondje niet wilde.

Karoliefje_ schreef:Tja dat is zo. Maar ik vind niet dat mensen daar voorrij kosten voor mogen rekenen.Jij wilt toch van je zadel af? Een zadel past nou eenmaal niet zo snel.
?!
.
... Sterre schreef:Karoliefje_ schreef:Tja dat is zo. Maar ik vind niet dat mensen daar voorrij kosten voor mogen rekenen.Jij wilt toch van je zadel af? Een zadel past nou eenmaal niet zo snel.
Maar jij wilt toch voor een mooie prijs een passend zadel?!
Als je wilt dat ik met zadel kom passen, zou ik daar zeker ook wat voor verlangen (iig de benzine kosten, tenzij je in een straal van 10 km bij mij in de buurt zou wonen).
Als je het zadel dan daadwerkelijk koopt, zou ik er niets voor verlangen.
Je mag natuurlijk ook met je paard naar mij toe komen...