germie schreef:Na een zoektocht van een paar weken ben ik nu in het bezit van een paar nep-Crocs (Scapino verkoopt die dingen gewoon hoor voor 8 euro). Heerlijke dingen. In duitsland zie je overal de neppers, maar het was lastig om ze naar de zin te vinden en in de juiste maat. Ik wilde met bont en met een hakbandje.
Maar waarom zijn die lelijke Crocs nu zo populair? Het is maar een stukkie plastic (loopt wel heerlijk).
En hebben jullie die 40 tot 50 euro voor de echten over? Dat vind ik dus echt veel en veel te veel.
Crocs zijn niet van plastic, en óók niet van rubber....
Het is een speciale gesloten celstof.
Goedkope nep-crocs, zijn zo goedkoop omdat ze wel van goedkope materialen zijn gemaakt, waar veel weekmakers (GIFTIG!!!) in zitten verwerkt, om ze soepel te maken.
In echte crocs zitten die weekmakers niet (totaal ander materiaal dus), vandaar ook het prijsverschil.
Ik heb momenteel 6 paar verschillende originele crocs.
Met dames maat 43 is het lastig om goede schoenen te vinden die ook bij lang staan nog goed zitten.
Ik had altijd veeeeel last van pijn bij het staan en lopen. Maar sinds ik crocs heb ben ik totaal van mijn pijn af.
Ze hebben nu hele leuke modelletjes, dus niet alleen van die lompe, maar ook hele vrouwelijke schoentjes.

Niet alle crocs modellen zijn lomp hoor... Er zijn bijna 50 totaal verschillende modellen, waarvan die "lompe klompen" (zoals sommige ze noemen) maar 1 van die modellen is.
Kijk, dít zijn óók ECHTE crocs:

En voor warme voetjes in de winter:
). Heerlijke dingen. In duitsland zie je overal de neppers, maar het was lastig om ze naar de zin te vinden en in de juiste maat. Ik wilde met bont en met een hakbandje.
.