Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Re: Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:26

He bah, heel veel strekte iedereen!
Ik ben zelf gister opruimend het nieuwe jaar ingegaan. Zat met kat thuis, geen tv, pc kapot en radio uit; dr werd ineens verdacht veel vuurwek afgestoken...how low can you go? Tong uitsteken

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:27

Die van mij was best wel leuk, vriendlief leek alleen wat knorrig, niet echt fijn dus.

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:29

Ik was gister jarig en tegelijkertijd ziek. Scheve mond Terwijl we uit zouden gaan. En vandaag ging het, en nu zouden we nu dan uit gaan, ben ik plots toch weer zieker geworden.
Maar dit is eigenlijk meer gewoon vervelend en er zijn veel ergere dingen.

Oudklasgenootje heeft een grote kwaadaardige tumor in zijn hoofd, en het gaat niet zo goed.
Uitgaans'maatje' is overleden na een autoongeluk. (niet gister of vandaag, deze maand)
Dat maakt je toch wel even wakker, en ik heb besloten van elke dag te genieten! Lachen

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:33

Onze auto is vannacht ontploft. Scheve mond

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:01

MRIIIS schreef:

woow heftig! door het vuurwerk?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:21

Ik ben eenzaam het nieuwe jaar ingegaan, stond in me eentje gezellig voor het huis vuurwerk af te steken, daarna mijn o zo niet gezellige moeder en vriend nog wat afgestoken. Ik wou eigenlijk mijn bed in maar was niet moe dus ben van ellende om half twee richting stad gefietst, ff een cafe ingeweest, sjans gehad met de glazenhalers en toch nog wat lol gehad Lachen Maar ik ben bang dat 2009 wel iets beter word als 2008, maar niet veel... Enige lichtpuntje wat ik nu zie is dat ik wrs mijn diploma heb in juli en eind mei stop met mijn werk. En ik ben nog steeds erg blij dat mijn "vrienden" me hebben laten stikken en degene waarvan ik het niet verwachte me hadden uitgenodigd, maar dat was te ver weg(hadden geen slaapplek). De rest allemaal erg veel sterkte, ik kom zo wrs over als een verwend nest, maar heb echt een k*tjaar achter de rug en wou het nieuwe jaar knallend in, maar kreeg bij iedereen op het laatste moment te horen dat het niet doorging...

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:41

nikitabanana schreef:
MRIIIS schreef:

woow heftig! door het vuurwerk?

Ja, drie jongens hebben er een of andere illegale bom op gegooid (nitraat ofzo).

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:43

Goed... Ik ga aankomende woensdag naar mijn aller eerste crematie...

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:47

Géweldig Verdrietig
Er is zoveel gebeurt de laaste tijd, en ik heb gister avond bijna de hele tijd met tranen in m'n ogen gezeten, ik weet t allemaal even niet meer.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:47

Nou ik voel me weer even heel erg verwend, want gisteravond dacht ik toch echt dat ik de enige was die een rotavond had... Ik had gehoopt op een knallend oudejaar met veel kennissen en vrienden, maar uiteindelijk zou ik eerst samen met mijn vriend thuis eten en dan nog weggaan met vrienden. Had me er toch op verheugd en superveel eten en hapjes gehaald, nou we zijn nog voor het eerste glas alcohol in ruzie gekomen en dat heeft geduurd van 18u tot iets voor 12en voor we weer een beetje normaal konden doen tegen mekaar... Daarna toch nog getoost en gezellig gehad maar het voelde vandaag toch wel zuur om tegen iedereen te zeggen dat we niet meer uit waren geweest, dat we om half drie sliepen en dat we de helft van de hapjes en al het eten gewoon niet hadden aangeraakt... Ik was zooooo teleurgesteld.

Maar als ik het zo lees, heb ik helemaal geen recht op klagen.

Aan allen: veel kracht, liefde en geluk in 2009!!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:32

Mn paard is op oudjaarsdag waarschijnlijk onderuit gegaan..
Zn been is dik, en zn tand ligt eruit

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:01

Heel egoistisch misschien, maar het meeste vind ik nog wel mee vallen. Uiteraard heb je probleempjes en problemen....

Mijn moeder is 2 jaar terug overleden en afgelopen 30 december is bij mijn broer kanker geconstateerd. Hij gaat de jaarwisseling volgend jaar waarschijnlijk niet meer meemaken Verdrietig Daar word ik pas echt stil van..

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:08

Ik denk dat je niet kunt zeggen dat 'het meeste nog wel mee valt'. Iedereen beleeft zijn/haar problemen en zorgen op een eigen manier. Je kunt niet oordelen over een ander zijn gevoel.

Ik heb gewoon een rotavond gehad omdat mama haar zo beroerd voelde en in paniek was. Dat kun jij ovedreven vinden.
Dan kan ik het op mijn beurt overdreven vinden ( en wat ik nu ga zeggen is hard en absoluut niet waar!!! ) dat jij je nu al zorgen maakt over dat jou broer oud en nieuw 2009-2010 niet mee gaat maken. Hij is er nu immers nog?
Snap je dat je niet aan een ander zijn/haar beleving van problemen kunt komen?

(nogmaals, het is een voorbeeld. Want ik vind het hartstikke rot wat je meemaakt. En ik wens jou en je naasten dan ook al het goeds en alles wat wenselijk is)

Tari2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:14

malloesje schreef:
Heel egoistisch misschien, maar het meeste vind ik nog wel mee vallen. Uiteraard heb je probleempjes en problemen....

Mijn moeder is 2 jaar terug overleden en afgelopen 30 december is bij mijn broer kanker geconstateerd. Hij gaat de jaarwisseling volgend jaar waarschijnlijk niet meer meemaken Verdrietig Daar word ik pas echt stil van..

Sorry maar dit schiet bij mij even héél erg in mijn verkeerde keelgat. Ik vind dus niet dat jij kunt bepalen hoe erg iets voor iemand is!

Wat jij moet meemaken is zeer zeker erg en gun je absoluut niemand maar je kunt die uitspraak dat je het meeste nog wel mee vind vallen dus echt niet maken, idd erg egoïstisch!!!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:19

Het oudejaarsfeest zelf was leuk (2 jaar geleden vierden we oud en nieuw in het ziekenhuis, en das best bagger), alleen zijn we het nieuwe jaar wel weer goed begonnen. Gisteren is mijn moeder opgenomen in het ziekenhuis.
Mijn moeder is COPD patiënt en ligt helaas vaak in het ziekenhuis. We zijn overigens wel blij dat ze de feestdagen thuis heeft kunnen vieren. En we duimen en bidden dat ze alle ellende nu op 2 januari heeft gehad. De rest van het jaar thuis!!! Maar goed, die kans is niet zo groot...

Verder sterkte aan alle mensen die iemand hebben verloren rond deze tijd en de afgelopen feestdagen, dat legt toch een domper op het hele gebeuren. En alle mensen met lichamelijke pijn van de feestdagen: ook sterkte.

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:23

@ Tari2007: Ongeveer wat ik boven jou ook heb geschreven. Fijn dat ik niet de enige ben die daarover uit haar slof schiet.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:31

Rens_ke schreef:
Ik denk dat je niet kunt zeggen dat 'het meeste nog wel mee valt'. Iedereen beleeft zijn/haar problemen en zorgen op een eigen manier. Je kunt niet oordelen over een ander zijn gevoel.

Daar ben ik me heel erg van bewust en dat probeer ik zelf ook altijd heel helder te houden voor mezelf maar ook voor de ander..
Maar je moet met me eens zijn dat sommige probleempjes hier toch echt wel te relativeren zijn bij veel grotere problemen in de wereld. En dan heb ik het echt niet alleen over mijn thuissituatie Tis gewoon dat als je al het een en ander hebt meegemaakt je heel erg anders tegen bepaalde situaties aankijkt.

En het is ook echt geen persoonlijke aanval op iemand, is hoe ik er over denk Knipoog

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:38

half 12 kregen we telefoon dat mijn opa op de grond lag, bleek niks erstigs te zijn..
gister raakte hij plots bewusteloos en werd hij naar het ziekenhuis gebracht.
en dan nog dat mijn opa dement wordt en vreselijk agressiuef is, hij slaat mijn oma, dreigt haar neer te steken..
en dan nog dat ik mijn beste vriendin ben kwijt geraakt, omdat ze beweerd dat ik tegen haar heb gelogen..

happy newyear..

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:43

Heb de hele oudjaarsavond op bed gelegen met knallende buikgriep. Werd om kwart voor 12 wakker van een dutje en heb uit het raam gekeken naar het vuurwerk. Volgende dag wel stukken beter, ben dus eigenlijk eerder het oude jaar rot uitgegaan Knipoog
Onze paarden zijn net voor oud en nieuw verhuisd naar een plek waar ze het geweldig hebben, dus daar begint het nieuwe jaar dan wel weer goed mee Haha!

Veel nare verhalen hier trouwens, sterkte allemaal Ach gut

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:48

ik geloof niet dat het nodig is om neer te zetten dat sommige mensen hun problemen wel meevallen,ookal is dat je mening.
komt nogal kwetsend over.

ik wens iedereen sterkte Ach gut

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:00

@Malloesje: Het kan wel zijn dat jij dat vindt en er zo over denkt, maar je kunt er een ander mee raken. Niet zo netjes en vast ook niet de bedoeling

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:01

Bij mijn schoonmoeder is in maart longkanker geconstateerd (Het arme mens rookt en drinkt nieteens).
30 dec '08 is uit onderzoek gebleken dat het uitgezaaid is.
't Is nu wachten tot het eind er is.. Huilen

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:03

Bovendien is het topic toch om te kunnen delen wat jouw nare ervaring was? En geen wedstrijd wie de meest nare jaarwisseling heeft gehad Knipoog

Maar ik snap dat vanuit jouw oogpunt het een erger is dan het ander. Natuurlijk is het erger dat er bij jouw broer kanker is geconstateerd dan dat ik een avond enorm ziek was Ach gut

Mopske08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:08

hehe, mijn oud op nieuw was ook geen succes. Maandag operatie gehad en woensdag hele avond lekker ziek geweest en pijn gehad...

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:10

Ik heb op de ziekenboeg gelegen (zit in een astma centrum)
Had aanvallen waarbij mijn gezicht in rare standen ging staan en me ogen weg draaide. begon oudjaars dag smiddags maar omdat het nieuw jaar was mocht ik van de arts gewoon op me kamer blijven. ( wel een infuus in me hand voor nood) En ik mocht 1 uur naar de groep ik heb toen expres gekozen om half 12 naar de groep te gaan. 12 uur ging nog goed half 1 kreeg ik weer een aanval dus terug naar de ziekenboeg naar de ehbo kamer en daar heb ik moeten slapen en ben er gister pas van af gegaan. heb nu nog steeds aanvallen heb er vanacht nog 1 gehad. dus lekker begin en nu blijk ik ook nog bloedarmoede te hebben. Nou belooft veel