Ik ben zelf gister opruimend het nieuwe jaar ingegaan. Zat met kat thuis, geen tv, pc kapot en radio uit; dr werd ineens verdacht veel vuurwek afgestoken...how low can you go?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Terwijl we uit zouden gaan. En vandaag ging het, en nu zouden we nu dan uit gaan, ben ik plots toch weer zieker geworden.
MRIIIS schreef:Onze auto is vannacht ontploft.

Maar ik ben bang dat 2009 wel iets beter word als 2008, maar niet veel... Enige lichtpuntje wat ik nu zie is dat ik wrs mijn diploma heb in juli en eind mei stop met mijn werk. En ik ben nog steeds erg blij dat mijn "vrienden" me hebben laten stikken en degene waarvan ik het niet verwachte me hadden uitgenodigd, maar dat was te ver weg(hadden geen slaapplek). De rest allemaal erg veel sterkte, ik kom zo wrs over als een verwend nest, maar heb echt een k*tjaar achter de rug en wou het nieuwe jaar knallend in, maar kreeg bij iedereen op het laatste moment te horen dat het niet doorging... nikitabanana schreef:MRIIIS schreef:Onze auto is vannacht ontploft.
woow heftig! door het vuurwerk?

Daar word ik pas echt stil van.. malloesje schreef:Heel egoistisch misschien, maar het meeste vind ik nog wel mee vallen. Uiteraard heb je probleempjes en problemen....
Mijn moeder is 2 jaar terug overleden en afgelopen 30 december is bij mijn broer kanker geconstateerd. Hij gaat de jaarwisseling volgend jaar waarschijnlijk niet meer meemakenDaar word ik pas echt stil van..
Rens_ke schreef:Ik denk dat je niet kunt zeggen dat 'het meeste nog wel mee valt'. Iedereen beleeft zijn/haar problemen en zorgen op een eigen manier. Je kunt niet oordelen over een ander zijn gevoel.
Tis gewoon dat als je al het een en ander hebt meegemaakt je heel erg anders tegen bepaalde situaties aankijkt.