Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Misser schreef:Ik snap niet dat je vrijwillig in een auto gaat zitten, blijf dan thuis/ergens slapen
We reden naar huis en plots zaten we er dik in... Omdat daar erg veel bomen staan dachten we dat het verderop wel mee zou vallen... faye schreef:xXGRIETJEXx schreef:Hier in Friesland (sexbierum) was het vanmorgen helemaal dicht, konden het pompstation van de buren haast niet zien.
Het is nu gelukkig weer weggetrokken, hopelijk gaat het niet zoals vorig jaar.
Vorig jaar is de auto die ze in de brand zouden steken in beslag genomen ivm met de veiligheid, dit jaar gaat er zowiezo een in de hens omdat er 4 auto's klaar staan, zou een mooi feest zijn als ze alle 4 gingen, maar eerst maar eens afwachten wat het weer doet.
Dit bevestigt mijn vooroordeel maar weer dat friezen simpel zijn. Wat een lol! Een auto in de fik steken
Faye, wat een vreselijk generaliserende opmerking.

Marnixx schreef:Hier is het echt helemaal dicht... Ik kan de bak nog net zien, maar meer ook niet![]()
Best leuk zo dit weer, maar van rijden komt op dit moment weinig.
En daarna was de planning om nog naar mijn ouders met de auto te gaan....

x_Marr schreef:Maar is dat vuurwerk als sowieso niet Faye![]()
Die auto's gaan hoe dan ook toch kapot hoor, kan je beter een lekker warm vuur er mee maken
Hier hebben ze altijd brandstapels.. en geloof dat dat door heel nederland zo is...
ook ik zie er totaal de humor/nut niet van in, maargoed dat zie ik dan ook niet bij het vuurwerk.
maar maakt mij niets uit ik zit toch lekker binnen
.
.