Hoe had het zover kunnen komen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unsure

Re: Hoe had het zover kunnen komen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 09:10

Ik hoor net gewoon van een kennis dat hij zig zaterdag nadat ik weg ben gegaan voor alleen een weekje, dat hij zig meteen heb ingeschreven op een datingsite Huilen van het lachen ik heb me reet nog nie gelicht of hij is opzoek naar scharrels.. Terwijl er nog helemaal geen plannen waren over dat het uit was (althans dat weet hij niet want we hebben afgesprooken een week pauze zonder scharrels om te kijken hoe en wat en of het beter zou gaan als ik vrijdag weer thuis zou komen..) dit is gewoon echt... Huilen van het lachen *zucht*

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 09:54

Hoeveel meer heb je nog nodig om de knoop door te hakken. Hoe lang blijf jij jezelf nog martelen? sterkte meis, maar jij verdient veel beter!!!!

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 09:58

Merilyn schreef:
Hoeveel meer heb je nog nodig om de knoop door te hakken. Hoe lang blijf jij jezelf nog martelen? sterkte meis, maar jij verdient veel beter!!!!

Mja ik dacht dat hij msschien wel tot zn zinnen zou komen dat hij niet beter af was zonder mij Huilen van het lachen maar blijkt dat hij het best naar zn zin heb zo, andere wijven "scoren" op dating sites en lekker stappen.. nou ik heb hem gezegd we gaan vanavond nog praten, stuurt hij terug: Waarom verziek je ook alles voor me.
Waarop ik gestuurd heb: Jij verziekt mij, we gaan vanavond praten, en daarmee KLAAR.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:07

Goedzo meis! Maar weet je nu wel duidelijk wat je wilt?

Wat ga je bijvoorbeeld doen als hij vanavond in huilen uitbarst dat hij zoveel van je houdt en je nooit meer pijn zal doen en dat hij alleen scharrels zocht omdat hij zich zo eenzaam voelt en je mist etc. etc. ? En ondertussen kijkt de hond je smekend aan en klemt de kat zich aan je vast. Ben je daar op voorbereidt?

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 12:16

lautje76 schreef:

Wat ga je bijvoorbeeld doen als hij vanavond in huilen uitbarst dat hij zoveel van je houdt en je nooit meer pijn zal doen en dat hij alleen scharrels zocht omdat hij zich zo eenzaam voelt en je mist etc. etc. ? En ondertussen kijkt de hond je smekend aan en klemt de kat zich aan je vast. Ben je daar op voorbereidt?

Men poot stijf houden.
Ik heb 2 bladzijden vol geschreven met dingen die ik tegen hem wil zeggen, gezien het feit dat ik dicht kan klappen.
Ik laat het hem lezen, zodat hij mij niet kan onderbreken, en ik laat het hem lezen tot hij goed door heb wat er ook daadwerkelijk staat.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:35

Wat is je doel van het gesprek dan? samen blijven? of uit elkaar. Of probeer je hem het werkelijk aan zijn verstand te krijgen?

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 12:43

Merilyn schreef:
Wat is je doel van het gesprek dan? samen blijven? of uit elkaar. Of probeer je hem het werkelijk aan zijn verstand te krijgen?

Dat is de vraag.. ik geef hem een kans om te antwoorden op mijn brief, Een kans om te vertellen wat hij wil.. is hij bereid ook voor mij en ons te vechten, dan mag hij zig eest maar ff flink gaan bewijzen, Zoniet, houd ik de eer aan mijzelf.

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:02

ik heb je een pb gestuurd en ook hier nogmaals heel veel sterkte!!! ook vanavond!!

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:07

Unsure schreef:
lautje76 schreef:

Men poot stijf houden.
Ik heb 2 bladzijden vol geschreven met dingen die ik tegen hem wil zeggen, gezien het feit dat ik dicht kan klappen.
Ik laat het hem lezen, zodat hij mij niet kan onderbreken, en ik laat het hem lezen tot hij goed door heb wat er ook daadwerkelijk staat.

ik zou wel proberen voor jezelf scherp voor ogen te houden wat je wilt.. dat hij alweer opzoek is naar scharrels zegt toch wel genoeg lijkt me, het boeit hem gewoon niet
succes vanavond hoop dat dat iig veel voor je in perspectief zet..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:13

Uhu, inderdaad.. meid serieus.. hij is echt heel stom bezig! En je verdient inderdaad véél beter!

Sterkte vanavond en heel veel succes!!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:36

Wat een eikel zeg...

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:41

Meid.. je hebt al 3 jaar een slechte relatie, die kerel draait echt niet opeens bij en dat het dan weer leuk en gezellig is en dat jullie weer helemaal verliefd zijn enzo.
Ik zou snel naar woonruimte zoeken en een plekje voor je hond. Je bent jong, je hoeft echt niet bang te zijn dat je alleen achterblijft.

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 14:07

Evelijn schreef:
Meid.. je hebt al 3 jaar een slechte relatie, die kerel draait echt niet opeens bij en dat het dan weer leuk en gezellig is en dat jullie weer helemaal verliefd zijn enzo.
Ik zou snel naar woonruimte zoeken en een plekje voor je hond. Je bent jong, je hoeft echt niet bang te zijn dat je alleen achterblijft.

Tsja ik zeg natuurlijk ook niet dat het vanavond weer zoete koek word, ik zeg alleen dat ik het eerlijk vind om ook hem te laten zeggen wat hij er van vind, van mijn brief dan, of het goed komt of niet, ik laat hem toch echt die bladeren lezen. Of hij snapt wat hij aanricht, daar kunnen we nu niet over oordelen.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:20

Meid, wat moeilijk. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dit goed komt. Hij zal misschien nu spijt tonen, maar ik denk dat hij zelfs dat niet doet. Hij is al zoek naar andere scharrels, dat is toch niet goed? Dat moet je niet pikken joh.
Verder heeft hij je geslagen, totaal geen berouw getoond, zegt hij dat hij je wel in elkaar zou kunnen timmeren en als je een week weggaat, doet het hem niets. Duidelijker kan hij niet zijn toch?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:23

O nee.. ik vind het niet fout om hem dat te laten lezen, dat is aan jou. Maar ik heb het idee dat je de deur nog op een kier hebt staan. Dat als hij daar zoals lautje76 ook schrijft in huilen uitbarst, je kat en hond je zielig aankijken en hij weer met zijn trouwplannen aankomt... dat je dan zegt.."nou als jij je leven betert dan wil ik wel weer"
Trouwens richt hij niks alleen aan... jullie zitten allebei in deze relatie. Het gevoel is al drie jaar niet wat het hoort/kan zijn. Die ene klap heeft jou gelukkig echt wakker geschud voordat je echt helemaal geen uitweg meer ziet in een liefdeloze relatie.

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 14:34

Evelijn schreef:
O nee.. ik vind het niet fout om hem dat te laten lezen, dat is aan jou. Maar ik heb het idee dat je de deur nog op een kier hebt staan. Dat als hij daar zoals lautje76 ook schrijft in huilen uitbarst, je kat en hond je zielig aankijken en hij weer met zijn trouwplannen aankomt... dat je dan zegt.."nou als jij je leven betert dan wil ik wel weer"
Trouwens richt hij niks alleen aan... jullie zitten allebei in deze relatie. Het gevoel is al drie jaar niet wat het hoort/kan zijn. Die ene klap heeft jou gelukkig echt wakker geschud voordat je echt helemaal geen uitweg meer ziet in een liefdeloze relatie.

Dat snap ik ook wel, en ik ga er ook niet heen om alles goed te praten, maar hij is mij gewoon een uitleg schuldig, en ik wil hem gewoon eens goed laten lezen hoe ik denk.
Of het goed komt of niet, zoals hierboven al zei kunnen we niet over oordelen, ik even min als jullie.
EN ik weet voo rmijzelf ook nog niet of ik wel wil dat het goed komt, Mocht het geval zijn, mag hij iig ernstig zwaar zijn best gaan doen om het vertrouwen terug te winnen, wil hij dat proberen, ben ik bereid hem die kans te geven... Maar dan moet hij wel HEEL erg zijn best doen.
Kijk het is makkelijk zegge ga weg daar ga zus ga zo.. het is het niet, het is moeilijk, En ik wou ook dat het anders was gelopen maar IK vind dat ik niet tot een niveau moet zakken waarin ik hem geen eerlijke kans zou kunnen geven.. Is hij dat niet bereid, is het snel genoeg helemaal over. en dat ga ik hem ook gewoon duidelijk maken (staat ook in de brief lol)

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:45

Ik vraag me wel af waarom jij vindt dat hij een eerlijke kans verdient? Ik weet natuurlijk niks van jullie relatie en vanaf internet is het altijd makkelijk praten he.

Maar wat ik lees klinkt behoorlijk respectloos naar jou toe, het klinkt mij als een hele kille man in de oren. Als jij voor jezelf besluit dat je dit zo niet wilt, dan is dat toch jouw besluit? Waarom laat je het van hem afhangen of je doorgaat of niet?

Wat voor uitleg wil je van hem, wat verwacht je en wat wil je dat hij zegt?

En als hij nou al zo lang niet zijn best doet voor jou en je zelfs slaat, waarom denk je dan dat hij ineens gaat veranderen in je droomprins? Wij kunnen een ander niet veranderen he, dat kunnen mensen alleen zelf. En ik vraag me af of hij dat wel wil, veel vechtlust voor jullie relatie heeft ie zo te lezen nog niet aan de dag gelegd...
Tja, en "ik wilde je nog wel vragen met me te trouwen" da's ook wel makkelijk gezegd na een ruzie. Maar nou kijk ik er even van de koele kikkerkant tegenaan he Knipoog
Ik wens je in ieder geval veel succes, lijkt me heel moeilijk, je zal ook nog wel van hem houden en het is allemaal vertrouwd enzo.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:45

Tja.. snap dat het moeilijk is. Maar zo vanaf een afstandje... tja dan heeft hij zijn eerlijke kans gewoon al verspeelt door je een klap te geven.
Geloof in je eigen kracht. Heel veel sterkte.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:52

1 klap hoeft een relatie van 5 jaar niet weg te blazen.
Wat mij meer stoort is dat het al 3 jaar NIET goed gaat, een relatie moet iets positief toevoegen aan je leven...

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:54

Wij (en jijzelf diep van binnen volgens mij ook) denken te weten dat je beter af bent zonder hem maar soms moet er nog meer gebeuren voor je echt die stap durft te nemen.

Zie jezelf als je beste vriendin en doe wat je haar zou adviseren. Succes vanavond!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:57

Jeetje, ik wil je ontzettend veel succes wensen vanavond. Ach gut

Ben benieuwd of hij je brief gaat lezen, zo als ik nu lees over hem denk ik dat hij em eerder verscheurd...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:01

suusjwah, opslaan die brief, plastificeren, op tafel plakken met secondelijm en dan nog eens laten lezen. Das moeilijker verscheuren. Clown

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:10

haha ja inderdaad. LEZEN ZUL JE Whoosh!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:18

Jeetje meid wat een verhaal!!! Heel veel sterkte!

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 15:19

poes schreef:
1 klap hoeft een relatie van 5 jaar niet weg te blazen.
Wat mij meer stoort is dat het al 3 jaar NIET goed gaat, een relatie moet iets positief toevoegen aan je leven...

Dat is zeker zo.. maar we hebben nooit echt gepraat, en ik denk ook zozeer dat dat 1 van de grootste problemen is/was , hij praat niet.