ik snapte niet hoe ik vooruit kwam, dus heb de hele rit alleen maar rondjes gedraait.. wissik veel

Ik werd door iedereen aangereden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Wacht altijd maar een bus langer (hij komt elke 5 minuten), zodat ik kan zitten
Vandaag in de supermarkt.
merel90 schreef:Ik val ook altijd om in de busWacht altijd maar een bus langer (hij komt elke 5 minuten), zodat ik kan zitten
en iedereen lijkt zo muurvast te staan, terwijl ik alle kanten op geslingerd word!

Morrie schreef:6 jaar geleden had ik kort een westernzadel met zo'n knop..... ik kom terug op stal na een ritje, zitten 3 boeren op een bankje bier te drinken en ik wil afstappen, maar.... blijf met m'n t-hsirt aan die knop hangen.... en ik had niets aan onder dat t-shirt....... die boeren vielen van het bankje van het lachen, ik bungelde geruime tijd aan het zadel een stukje boven de grond.......
Dit moet ik dus al 6 jaar keer op keer aanhoren, waar ik ook kom in het dorp....... (en ik ben al over de 50... als er een jonge meid was blijven hangen, waren ze erin gebleven.....)
als ik ergens met m'n paard rijd, roept er altijd wel iemand: hé stap es af.... *duh*.....
Gelukkig had ik er wel iets onderaan. Daar hang je dan klein stukje van de grond af..

. Wij liepen samen door de gang op school en zij was druk aan het kletsen. Ik moest even ergens wat regelen dus dat zei ik tegen haar, maar dat hoorde ze kennelijk niet. Dus ik loop die gang in en zij loopt rustig door en ze heeft echt nog wel een tijdje tegen 'mij' aangekletst, alleen was ik dus allang weg!

Pluizebolpum schreef:Om maar even snel een paar voorvalletjes te noemen...
Flor schreef:Och Pluizebol! Als ik jou in het dagelijks leven zou kennen, zou ik waarschijnlijk wel over mijn portie lach-per-dag komen..
x_Rebecca schreef:Botsauto's.. dat zijn zulke vreselijke dingen.
ik snapte niet hoe ik vooruit kwam, dus heb de hele rit alleen maar rondjes gedraait.. wissik veel
Ik werd door iedereen aangereden

Ik heb haar nog maanden uitgelachen daarom