Ik ben officieel een kluns!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Re: Ik ben officieel een kluns!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:47

Botsauto's.. dat zijn zulke vreselijke dingen.
ik snapte niet hoe ik vooruit kwam, dus heb de hele rit alleen maar rondjes gedraait.. wissik veel Rolleyes

Ik werd door iedereen aangereden ROFL

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:56

ik dacht paar jaar geleden ik kan best wel met gekruisde handen fietsen.
dus poging 1 gedan mislukt doe een tweede poging die lukte wel totdat ik tot de veronstelleing kwam dat ik rechts de bocht in moest en niet wist hoe te sturen dus recht de bosjes in reed, en er tegelijkertijd leuke jongens voorbij fietsen

en in de bus staan, zeg ik tegen een oude mevrouw houd u goed vast want het is moeilijk blijven staan hoor.
mee dat de bus vertrket ben ik de gene die op z'n plaat ging Tong uitsteken

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:08

Ik val ook altijd om in de bus Haha! Wacht altijd maar een bus langer (hij komt elke 5 minuten), zodat ik kan zitten Haha!

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:11

Nou ik heb r ook wel een paar Tong uitsteken

bijvoorbeeld:

Een kwarktaart maken en hem vervolgens in de koelkast zetten om de taart te laten opstijven. Na anderhalf uur even een kijkje nemen en constateren dat de taart een grote vloeibare massa is. Gek he? Als je de kwark zelf vergeet.

Of je voor de tweede keer voorstellen aan iemand. Beetje banketstaaf als je dan te horen krijgt: 'volgens mij kennen wij elkaar al'

Op school vol onderuit gaan op de trap.

en zo zijn er nog wel meerdere dingen...

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:25

No Cheer Vandaag in de supermarkt.

Ik was al winkel in winkel uit geweest en elke keer bij het afrekenen zeiden de kassieres van de betreffende winkels: Fijne jaarwisseling!, waarop ik elke keer steevast antwoordde: Hetzelfde!

Sta ik verdorie bij de slijterij, reken af, loop weg en zeg: hetzelfde!

Maar die man had nog helemaal niets gezegd Rolleyes

No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer No Cheer

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:34

merel90 schreef:
Ik val ook altijd om in de bus Haha! Wacht altijd maar een bus langer (hij komt elke 5 minuten), zodat ik kan zitten Haha!

Ik ook Bloos en iedereen lijkt zo muurvast te staan, terwijl ik alle kanten op geslingerd word!

Ik liep een keer met mijn vriend door een winkelstraat, en ging er bijna met een andere jongen vandoor. Hij was dezelfde hoogte, had dezelfde kleur jas, dezelfde kleur haar, alleen liep hij iets sneller. Daar dacht ik niet bij na dus ging ik ook maar sneller lopen. Totdat ik achter me keek en mijn verbaasde vriend 10 meter achter me zag lopen *LOL*

Ik heb me ook een keer met bodylotion gewassen onder de douche, of mijn haar 2 keer met shampoo in plaats van shampoo en cremespoeling, of eerst cremespoeling en dan shampoo, etc.

En ik wou me een keer samen met mijn fiets omdraaien, ik stond er naast.. maar mijn fiets dreigde op de grond te vallen. Ik deed niks, ik bleef het stuur vasthouden en viel heeeeel langzaam samen met mijn fiets op de grond. Daarna vroeg ik me af waarom ik dat deed.

Ik belde een keer een vriendin met de naam Biene. Haar moeder nam op, "met *naam*?". En ik zei vrolijk: "met Biene, is Emma er ook?".

En zo kan ik nog een tijd door gaan, dus ja ik ben ook een kluns Bloos

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:34

Zo heb ik een keer gehad,

Liep met mijn moeder in een winkel en daar was een jongen aan het werk en die liep maar naar mij te kijken. Dus terwijl ik en mijn moeder naar de uitgang liepen keek ik achterom terug naar die jongen waardoor ik heel het opstapje niet zag en dus ook bijna op mijn plaat ging .. haha, wat zal die jongen gedacht hebben...

Of dat je met een wat grote tas de trein inloopt en vol overtuiging het deurtje door wilt lopen, maar je tas blijft hangen.. op zulke momenten zit de trein ook altijd bomvol!

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:48

op school laatst
met les wisseling is de gang altijd bom vol
en dan zijn er van die mensen die hebben de tas heeelemaal vol en op hun rug ..
toen zat ik er met mn armand aan vast (aan die tas)en zo liep ikmaar mee.. ik de hele tijd; JONGENTJEEEEEEEEEEEEE?
iedereen keek me aan alleen die jongen zelf hoorde het niet. totdat ik de klas samen met hem in liep ikschaamde me dood

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 19:02

6 jaar geleden had ik kort een westernzadel met zo'n knop..... ik kom terug op stal na een ritje, zitten 3 boeren op een bankje bier te drinken en ik wil afstappen, maar.... blijf met m'n t-hsirt aan die knop hangen.... en ik had niets aan onder dat t-shirt....... die boeren vielen van het bankje van het lachen, ik bungelde geruime tijd aan het zadel een stukje boven de grond.......

Dit moet ik dus al 6 jaar keer op keer aanhoren, waar ik ook kom in het dorp....... (en ik ben al over de 50... als er een jonge meid was blijven hangen, waren ze erin gebleven.....)

als ik ergens met m'n paard rijd, roept er altijd wel iemand: hé stap es af.... *duh*.....

Spirit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 19:05

Ik heb zo vaak domme actie's ROFL

Zoals je laarzen verliezen in het weiland en dan op je sokken in de modder lopen Clown

Zeggen oh kijk uit glad en dan zelf bijna onderuit gaan Huilen van het lachen

Over je tas vallen in de aula Ohhh ROFL

Echt veel te veel om op te noemen Dromen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 19:20

Ik heb er ook nog wel eentje, zó dom was dat Nagelbijten / Gniffelen

Ik zat in de bus, en we waren bij de halte aangekomen waar ik er uit moest. Dus ik stond op, liep weg en BOEM. Was het hengsel van mijn schoudertas blijven haken achter de stoel. Wat vernederend zeg *LOL*

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 22:49

Morrie schreef:
6 jaar geleden had ik kort een westernzadel met zo'n knop..... ik kom terug op stal na een ritje, zitten 3 boeren op een bankje bier te drinken en ik wil afstappen, maar.... blijf met m'n t-hsirt aan die knop hangen.... en ik had niets aan onder dat t-shirt....... die boeren vielen van het bankje van het lachen, ik bungelde geruime tijd aan het zadel een stukje boven de grond.......

Dit moet ik dus al 6 jaar keer op keer aanhoren, waar ik ook kom in het dorp....... (en ik ben al over de 50... als er een jonge meid was blijven hangen, waren ze erin gebleven.....)

als ik ergens met m'n paard rijd, roept er altijd wel iemand: hé stap es af.... *duh*.....

Dit komt me bekend voor Sigaar Gelukkig had ik er wel iets onderaan. Daar hang je dan klein stukje van de grond af.. Haha!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:16

Haha er staan echt wel leuke acties hier!

Ik ben wel eens iemand 'vergeten'. Dat overkomt me dus echt zelden, als ik iemand ook maar een uurtje heb gezien, herken ik die vaak maanden of jaren later nog. Maar nu kwam ik iemand tegen die zei dat hij ook ergens was waar ik was geweest, een jaar geleden. En ik had wel al het idee van: "Goh wat komt hij mij bekend voor!" maar ik kon me werkelijk niet voorstellen dat hij er ook was. Ik kon het me gewoon niet herinneren. Zag ik later op de foto's dat hij er dus echt gewoon was! Bloos

Ik heb ook wel eens voor een domme actie van een vriendin gezorgd, dat was ook wel sneu Haha!. Wij liepen samen door de gang op school en zij was druk aan het kletsen. Ik moest even ergens wat regelen dus dat zei ik tegen haar, maar dat hoorde ze kennelijk niet. Dus ik loop die gang in en zij loopt rustig door en ze heeft echt nog wel een tijdje tegen 'mij' aangekletst, alleen was ik dus allang weg! Bloos

Oh en echt dom! Ik had samen met iemand een cadeautje gekocht en we gingen apart naar huis, dus ik zette mijn fiets van slot en we discussiëerden even over wie het cadeautje mee moest nemen.... vervolgens stap ik op mijn fiets, zet af en word met mega geweld teruggetrokken. Oja, ik stond nog met een ketting vast aan het hek! Bloos

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:29

Mijn leven is een aaneenschakeling van suffe acties Clown

Zo hadden wij op mijn oude stal een solarium die ik voor de eerste x gebruikte.
Ik had geen idee hoe dat ding nou werkte maar wilde het eens proberen.
Nobeltje stond vrij onrustig dus ik hem kalmeren, snoepjes geven etcetc
Opeens rook ik een brandgeur! dus ik in paniek naar het paard kijken, solaruim omhoog en zoeken wat er aan de hand was.
De hoefsmid was in dezelfde ruimte een paard aan het beslaan, dus ik vroeg aan hem of het normaal was dat ik een brandgeur rook en of het aan het solarium lag.
Nee, antwoordde de hoefsmid, ik ben ijzers onder het vuur aan het beslaan.
Hoezo suf? Clown

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:38

Pluizebolpum schreef:
Om maar even snel een paar voorvalletjes te noemen...

Och Pluizebol! Als ik jou in het dagelijks leven zou kennen, zou ik waarschijnlijk wel over mijn portie lach-per-dag komen.. Vriendjes zijn?

Hoewel, dat met die gordel, dat doet me nog wel aan mezelf zijn. Wij gingen 's ochtends vroeg (zeg maar gerust: 's nachts) naar een kaartverkoop, en we wachtten dus in de auto. We waren al even naar buiten geweest, maar het was stervenskoud, dus wij nog maar even in de auto proberen te slapen. 1 meisje op de achterbank, 1 op de passagiersstoel en ik achter het stuur. En na pak 'm beet 20 minuten denk ik: "Aaargh, waarom kan ik niet verplaatsen, waarom voelt dit zo irritant?" Had ik uit puur automatisme direct de gordel weer omgedaan toen ik in die auto stapte...

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:03

Bedenk me er ook nog 1 van mijn broer...

Een aantal jaren geleden was hij met een meisje door de straat aan het lopen, hij was erg druk bezig blijkbaar met praten, loopt hij tegen iemand op, draait zich half om en zegt "sorry". Vervolgens draait hij zich weer om naar het meisje die hem heel vreemd aankijkt. Hij kijkt om, was hij tegen een lantaarnpaal aangelopen...

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 13:28

Flor schreef:
Och Pluizebol! Als ik jou in het dagelijks leven zou kennen, zou ik waarschijnlijk wel over mijn portie lach-per-dag komen.. Vriendjes zijn?

Hehe, daarom wil de eigenaar van de paardjes mij al niet meer kwijt, nog nooit zo'n lol gehad... Knipoog
Het leukste vind hij geloof ik nog wel dat ik 's ochtends zijn grapjes nooit snap. Zegt hij iets heel geinigs zit ik 'm met een totally blond gezicht aan te kijken, dan legt hij het grapje uit en snap ik 'm nog niet totdat dan ineens een kwartier later het kwartje valt en ik in een deuk lig...
Kon het uiteraard ook weer niet laten om het nieuwe jaar in te luiden met een ietwat klunzige actie. In tegenstelling tot vorig jaar, toen ik iedereen heb gefeliciteerd en prettige feestdagen heb gewenst ipv gelukkig nieuwjaar (ik geloof dat ik zelfs nog iemand een vrolijk pasen heb gewenst, kon maar niet op het goede woord komen), heb ik het dit jaar simpel gehouden.
We stonden nog wat te kletsen bij stal toen ineens mijn telefoon in mijn jaszak afging (smsje met trilfunctie én ik ben niet gewend dat ding in een jaszak te hebben). Van schrik viel ik van de mestkar af (na te zijn opgesprongen met een luid 'waha!') waar ik op was gaan staan om het vuurwerk beter te zien...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 20:05

x_Rebecca schreef:
Botsauto's.. dat zijn zulke vreselijke dingen.
ik snapte niet hoe ik vooruit kwam, dus heb de hele rit alleen maar rondjes gedraait.. wissik veel Rolleyes

Ik werd door iedereen aangereden ROFL

Ik kan het ook niet hoor xD

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:17

haha tegen vreemde beginnen te praten (terwijl je denkt dat je tegen je vriendin praat) is zó herkenbaar Huilen van het lachen

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:21

Geweldig dit ROFL

Ik was eens met een vriendin aan het lopen, en wij zeggen altijd tegen elkaar 'hij staat achter je' wanneer je iets beledigend zegt over iemand. Omdat je dan toch altijd schrikt en achterom kijkt. Begint ze dus over een leraar uitgebreid te praten maar die liep echt achter ons, en ik zei pssst els, hij loopt achter je, zij; Daar ga ik echt niet intrappen, alsof dat ei van een 'naam' achter ons loopt

ROFL Ik heb haar nog maanden uitgelachen daarom

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:24

Haha geweldig topic:D Ontharingscreme in je haar Clown

Voor de vakantie, waren we net klaar in de keuken op school dus ik pak mn messenset onder mn arm, en roep ff doei naar iemand anders, draai me weer om, en schrik! messenset ligt er niet meer! Ik helemaal boos en in paniek: waar is mijn messenset?! Net lag die dr nog! Ik weet het zeker!! En andere mensen ook om zich heen kijken, zegt zon meisje opeens: uhh.. heb je hem niet gewoon onder je arm? .. Ohjah.. Vork

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:55

Oja, zoiets heb ik ook al eens gehad maar dan met een bril...
Was ik op zoek naar mijn bril, om iets op teletekst te bekijken. Ik maar zoeken, op elke plek waar ik mijn bril zou kunnen hebben gelaten, zelfs op mijn hoofd gevoeld, want ja, als uberkluns is dat natuurlijk dé plek om je bril kwijt te raken, maar niets, helemaal niets kunnen vinden.
Dus denk ik, nah, dan maar zonder bril en ga ik er wel vlak voor zitten. Ik doe de tv aan, zet 'm op teletekst en halleluja! ik kon zien! Ik zat op de bank en kon zelfs de kleine lettertjes lezen!
Enfin, na mijn eerste blijdschap vond ik dat toch ergens een beetje verdacht, zo'n plotselinge verbetering van mijn zicht, dus voelde ik eens op mijn neus, en ja hoor, daar had ie dus al die tijd gezeten, mijn bril...

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:06

Ik mag mij hier ook wel gaan melden!

Ik heb in een week wel 5 dingen kapot gemaakt!
Eerst een beker en een bord in het vakantie huisje..
thuis mijn glas wijn op de grond gegooid gister het schaaldje van de oliebollen en daarna het biertje van een vriendin over de vloer.. En ik had niet eens veel gedronken Nagelbijten / Gniffelen

ook snap ik grapjes altijd veel te laat.
Kan ik geen topografie en kan je me er alles over wijs maken (door belgie en frankrijk naar tsjechie enz.)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:27

HAHAHA dit topic. ROFL

Ik schijn ook een enorme kluns te zijn. Genoeg blunders. Huilen van het lachen

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:54

Ik heb er net 3 keer over gedaan om een bijlage te versturen.. bij de eerste mail, heel verhaal, dan vergeet ik het wel vaker..

dus ik denk OH DOM, bijlage vergeten,
dus ik stuur een mailtje "Sorry! Bijlage vergeten, hier issie" druk ik weer op versturen Huilen van het lachen
en nu de derde keer is het goed gegaan ROFL