Vriend van vriendin in de maling, nu wij hem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gekkesies

Re: Vriend van vriendin in de maling, nu wij hem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 20:16

Marije112 schreef:
Is het filmpje al online Pling ?

Ramptourist dat ik ben!

Nee, geen ramptoerisme, we willen die dipshit gewoon keihard publiekelijk af zien gaan. Huilen van het lachen

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 22:56

Ik heb PRECIES hetzelfde meegemaakt Haha! Het bleek dat een jongen waar ik al heel lang zo'n beetje wat mee had al 2 jaar een vriendin had. Toen ik daarachter kwam heb ik haar opgebeld en alles eerlijk verteld. Daarna zijn we samen naar zijn huis gefietst en hebben we aangebeld. Dat gezicht, ik vergeet het noooooit meer..

Strakke actie Haha!

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:02

gaave actie, filmpje al ergens (anders ff link per pb)

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:03

Hahaha dat is echt een vette actie Lachen
You go girls, ben ook benieuwd naar het filmpje hoor !

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:04

Ach ach arme jongen Rolleyes (*not*)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:06

hahahahahah ge-wel-dig!

Heb je de foto van zn reactie al op de comp ? Vork

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:36

is er uberhaupt wel een filmpje? Huilen van het lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:02

Ik wil ook filmpje! Haha!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:17

Haha gweldige actie!!!
Ben echt heeel benieuwd naar het filmpje

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 15:10

mensen ik heb helaas het filmpje nog steeds niet!!! wil hem zelf ook graag zien haha ik ga vanavond die meiden even emailen! (hun hebben gefilmd met hun camera)
mn vriendin is zooo stom die wou het gewoon weer met hem proberen! hij heeft zitten huilen aan de telefoon blablabla...
en je geloof het het of niet... hij heeft er gewoon weer 2!! misschien had hij er de vorige keer wel 3 wie zal het zeggen want deze schijnt hij al een tijdje te hebben. maargoed ik weet het allemaal niet, maar 1 ding is zeker ik ga me er niet druk over maken zij is zo stom, maar ik hoef hem niet te zien want dat gaat niet goed aflopen Boos! waaaat een l*l

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:21

Jammer dat je dat filmpje nog niet hebt.
Maar wat een sukkel zeg, 2 meisjes is toch niks Nagelbijten / Gniffelen.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:30

wat een rotjoch.
het is wel een geniale actie van jullie! Haha!

ben ook benieuwd naar het filmpje. Lachen

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:47

Dus je vriendin heeft weer met hem? Bloos!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:59

Charmotte schreef:
mensen ik heb helaas het filmpje nog steeds niet!!! wil hem zelf ook graag zien haha ik ga vanavond die meiden even emailen! (hun hebben gefilmd met hun camera)
mn vriendin is zooo stom die wou het gewoon weer met hem proberen! hij heeft zitten huilen aan de telefoon blablabla...
en je geloof het het of niet... hij heeft er gewoon weer 2!! misschien had hij er de vorige keer wel 3 wie zal het zeggen want deze schijnt hij al een tijdje te hebben. maargoed ik weet het allemaal niet, maar 1 ding is zeker ik ga me er niet druk over maken zij is zo stom, maar ik hoef hem niet te zien want dat gaat niet goed aflopen Boos! waaaat een l*l

Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik echt stom van je vriendin Nagelbijten / Gniffelen

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:19

Gewéldige actie! Huilen van het lachen Moet ik onthouden Tong uitsteken Ben wel heel benieuwd naar het filmpje idd. Schijnheilig

Alleen wel erg dom nu van je vriendin, sorry.. Ze weet dat hij meerdere meisjes tegelijk heeft/neemt, en toch probeert ze het weer terwijl ze weet dat hij haar toch in de maling neemt.. Lachen

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:33

haha super Haha!
als je het filmpje heb wel neer zetten ge?! gehehe
wel dom dat ze er nu weer wat mee wil Ach gut

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:59

Yep ik ken er nog zo een die niet wil dat ik met (ex)scharrels/vriendinnen contact heb.... dan komen al zn leugens boven water tegenover allebei...

Bah... mannen.... Boos!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:41

Jaaa hier nog zo'n actie!

Mn beste vriendin zou vorig jaar bij mij oud en nieuw vieren, en dat wist mn vriend. (Ik ging niet met hem vieren idd)
Ze was er al een paar dagen eerder (wist ie ook) En op oudjaarsdag zaten wij ff op haar msn en vroeg die aan haar of ze nog bij mij was.. Mn vriendin die houdt nogal graag mensen voor de gek (vooral als ze domme vragen stellen) dus ze zei: nee.. we hebben ruzie
En toen zei die!!! een heleboel dingen over dat ik ook eigenlijk best wel een poedersuiker was enzo en nog meer negatieve dingen.
En wij zaten daar vet boos te zijn!! Ze mocht van mij nog niet zeggen dat ze wel bij mij was, hallo, ik wou eerst horen wat ie nou eigenlijk nog meer van me vond. Maar toen vroeg die uiteindelijjk wat mijn vriendin dan vanavond ging doen met oud en nieuw. Jaa.. vervelen wss zei ze. Nou, ze mocht wel bij hem komen! En ze mocht daar ook wel slapen, was helemaal niet erg, want hij had een 2persoonsbed. Stoom uit je oren Zo zat ik daar ongeveer. Ik had eeecht moeite om niet te gaan janken! Maar ik zei we pakken hem wel even terug, dus mijn vriendin een afspraak maken dat hij haar op kwam halen met zijn auto, vanuit een winkelcentrum. En toen kwam hij daar.. en toen stond ik daar dus ook Duivel Hij wist echt totaal NIET wat ie moest zeggen. Dus ik zei maar: tja.. we hebben het weer goedgemaakt.. ze gaat met mij mee!

Oooh en je zou denken dat dat goed voelt maar oeh wat voelde ik me poedersuiker! Achteraf hoorde ik dat zn vrienden het wel een goeie vanmij vonden, en dat ze het ook echt niet vonden kunnen wat hij me wou flikken! Nou, dat pept je dan wel weer een beetje op:)

Maar het is idd supergoed als ze dan zo even voor het blok worden gezet!! Verdiende loon!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:42

En ik kan ook eeeecht niet wachten op dat filmpje:D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:44

Ik neem aan dat jou verkering daar ook ophield?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:47

Wheheh, dat dacht ik wel jaa Clown

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:16

L_Ilse_L schreef:
Jaaa hier nog zo'n actie!

Mn beste vriendin zou vorig jaar bij mij oud en nieuw vieren, en dat wist mn vriend. (Ik ging niet met hem vieren idd)
Ze was er al een paar dagen eerder (wist ie ook) En op oudjaarsdag zaten wij ff op haar msn en vroeg die aan haar of ze nog bij mij was.. Mn vriendin die houdt nogal graag mensen voor de gek (vooral als ze domme vragen stellen) dus ze zei: nee.. we hebben ruzie
En toen zei die!!! een heleboel dingen over dat ik ook eigenlijk best wel een poedersuiker was enzo en nog meer negatieve dingen.
En wij zaten daar vet boos te zijn!! Ze mocht van mij nog niet zeggen dat ze wel bij mij was, hallo, ik wou eerst horen wat ie nou eigenlijk nog meer van me vond. Maar toen vroeg die uiteindelijjk wat mijn vriendin dan vanavond ging doen met oud en nieuw. Jaa.. vervelen wss zei ze. Nou, ze mocht wel bij hem komen! En ze mocht daar ook wel slapen, was helemaal niet erg, want hij had een 2persoonsbed. Stoom uit je oren Zo zat ik daar ongeveer. Ik had eeecht moeite om niet te gaan janken! Maar ik zei we pakken hem wel even terug, dus mijn vriendin een afspraak maken dat hij haar op kwam halen met zijn auto, vanuit een winkelcentrum. En toen kwam hij daar.. en toen stond ik daar dus ook Duivel Hij wist echt totaal NIET wat ie moest zeggen. Dus ik zei maar: tja.. we hebben het weer goedgemaakt.. ze gaat met mij mee!

Oooh en je zou denken dat dat goed voelt maar oeh wat voelde ik me poedersuiker! Achteraf hoorde ik dat zn vrienden het wel een goeie vanmij vonden, en dat ze het ook echt niet vonden kunnen wat hij me wou flikken! Nou, dat pept je dan wel weer een beetje op:)

Maar het is idd supergoed als ze dan zo even voor het blok worden gezet!! Verdiende loon!

Fijn joh mannen Clown

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 20:46

jullie hoeven geen sorry te zeggen dat jullie het stom vinden dat ze weer met hem zit hoor Clown
ik heb dr ook een preek gegeven. maar ze is gewoon verliefd op die jongen, vraag me niet hoe het kan.. nog steeds na zo'n streek, maargoed, soms is je gevoel sterker dan je verstand dat blijkt maar weer.
ik heb ook gezegt dat ik hem niet meer hoef te zien.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:11

Oeh nou die gaat er nog wel een x achter komen