Marije112 schreef:Is het filmpje al online?
Ramptourist dat ik ben!
Nee, geen ramptoerisme, we willen die dipshit gewoon keihard publiekelijk af zien gaan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marije112 schreef:Is het filmpje al online?
Ramptourist dat ik ben!
Het bleek dat een jongen waar ik al heel lang zo'n beetje wat mee had al 2 jaar een vriendin had. Toen ik daarachter kwam heb ik haar opgebeld en alles eerlijk verteld. Daarna zijn we samen naar zijn huis gefietst en hebben we aangebeld. Dat gezicht, ik vergeet het noooooit meer..

(*not*)
waaaat een l*l
. 
Charmotte schreef:mensen ik heb helaas het filmpje nog steeds niet!!! wil hem zelf ook graag zien haha ik ga vanavond die meiden even emailen! (hun hebben gefilmd met hun camera)
mn vriendin is zooo stom die wou het gewoon weer met hem proberen! hij heeft zitten huilen aan de telefoon blablabla...
en je geloof het het of niet... hij heeft er gewoon weer 2!! misschien had hij er de vorige keer wel 3 wie zal het zeggen want deze schijnt hij al een tijdje te hebben. maargoed ik weet het allemaal niet, maar 1 ding is zeker ik ga me er niet druk over maken zij is zo stom, maar ik hoef hem niet te zien want dat gaat niet goed aflopenwaaaat een l*l
Moet ik onthouden
Ben wel heel benieuwd naar het filmpje idd. 
Zo zat ik daar ongeveer. Ik had eeecht moeite om niet te gaan janken! Maar ik zei we pakken hem wel even terug, dus mijn vriendin een afspraak maken dat hij haar op kwam halen met zijn auto, vanuit een winkelcentrum. En toen kwam hij daar.. en toen stond ik daar dus ook
Hij wist echt totaal NIET wat ie moest zeggen. Dus ik zei maar: tja.. we hebben het weer goedgemaakt.. ze gaat met mij mee!
L_Ilse_L schreef:Jaaa hier nog zo'n actie!
Mn beste vriendin zou vorig jaar bij mij oud en nieuw vieren, en dat wist mn vriend. (Ik ging niet met hem vieren idd)
Ze was er al een paar dagen eerder (wist ie ook) En op oudjaarsdag zaten wij ff op haar msn en vroeg die aan haar of ze nog bij mij was.. Mn vriendin die houdt nogal graag mensen voor de gek (vooral als ze domme vragen stellen) dus ze zei: nee.. we hebben ruzie
En toen zei die!!! een heleboel dingen over dat ik ook eigenlijk best wel een poedersuiker was enzo en nog meer negatieve dingen.
En wij zaten daar vet boos te zijn!! Ze mocht van mij nog niet zeggen dat ze wel bij mij was, hallo, ik wou eerst horen wat ie nou eigenlijk nog meer van me vond. Maar toen vroeg die uiteindelijjk wat mijn vriendin dan vanavond ging doen met oud en nieuw. Jaa.. vervelen wss zei ze. Nou, ze mocht wel bij hem komen! En ze mocht daar ook wel slapen, was helemaal niet erg, want hij had een 2persoonsbed.Zo zat ik daar ongeveer. Ik had eeecht moeite om niet te gaan janken! Maar ik zei we pakken hem wel even terug, dus mijn vriendin een afspraak maken dat hij haar op kwam halen met zijn auto, vanuit een winkelcentrum. En toen kwam hij daar.. en toen stond ik daar dus ook
Hij wist echt totaal NIET wat ie moest zeggen. Dus ik zei maar: tja.. we hebben het weer goedgemaakt.. ze gaat met mij mee!
Oooh en je zou denken dat dat goed voelt maar oeh wat voelde ik me poedersuiker! Achteraf hoorde ik dat zn vrienden het wel een goeie vanmij vonden, en dat ze het ook echt niet vonden kunnen wat hij me wou flikken! Nou, dat pept je dan wel weer een beetje op:)
Maar het is idd supergoed als ze dan zo even voor het blok worden gezet!! Verdiende loon!