Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.. Ik strijk shirtjes, bloezen, vesten, (spijker)broeken, beddengoed en theedoeken. Behalve de werkkleding van mijn vriend die vrachtwagenmonteur is, dat vind ik zinloos. Maar toen ik nog in de kraamzorg zat, streek ik ook mijn uniformen... denice schreef:En toen!! Toen was ik klaar!
En nu is het klaar om weer vies gemaakt te worden

Siets schreef:Wat ben ik dan toch een bezige bij als ik het van sommigen zo lees.. Ik strijk shirtjes, bloezen, vesten, (spijker)broeken, beddengoed en theedoeken. Behalve de werkkleding van mijn vriend die vrachtwagenmonteur is, dat vind ik zinloos. Maar toen ik nog in de kraamzorg zat, streek ik ook mijn uniformen...
je schrijft leuk in je profiel, kom s langs, maar dat mag ook andersom hoor
HBVisser schreef:Ik vind het niet leuk maar vriendje en ik doen het vaak samen. Ik strijk en hij vouwt. .
HBVisser schreef:Ik heb al zitten denken aan een strijkclubje, gewoon meerdere vrouwen/mannen bij elkaar en dan 1 keer per week een strijkavond bij iemand thuis inlassen. Daar ga je dan gezellig met je plankje en je ijzertje naar toe of ze komen bij jou thuis. Met meerdere mensen is het denk ik minder saai.
Carolinef schreef:Siets schreef:Wat ben ik dan toch een bezige bij als ik het van sommigen zo lees.. Ik strijk shirtjes, bloezen, vesten, (spijker)broeken, beddengoed en theedoeken. Behalve de werkkleding van mijn vriend die vrachtwagenmonteur is, dat vind ik zinloos. Maar toen ik nog in de kraamzorg zat, streek ik ook mijn uniformen...
jeej meid wil je hier niet s langskomenje schrijft leuk in je profiel, kom s langs, maar dat mag ook andersom hoor
![]()
? 
)

Iris82 schreef:Ruilen, ik strijken en jij badkamer poetsen?
HBVisser schreef:Wat vouwen betreft heb ik geluk. Dat kan ik dus echt niet. Broeken en truien gaat nog wel, handdoeken en theedoeken ook wel. Maar overhemden.......dus echt niet. Vriendje is veel op reis voor zijn werk en overnacht dan hotels. Hij heeft heel goed opgelet hoe de was en strijkservice daar vouwt en dat heeft ie zichzelf geleerd. Daarom strijk ik (en in overhemden ben ik echt goed) en vouwt hij. Best gezellig hoor, zo met z'n tweetjes.
)