Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Colorado schreef:samantha5 schreef:Maar nog even over die bedragen als ik 39,85 uitgeef en ik krijg dan een zegel minder ga ik ook stuiteren hoor. Dan zou ik net als die mevrouw nog even snel wat gaan halen, dan wachten die mensen achter mij maar even. dagg Jullie kinderachtig ik ook kinderachtig.
Bij 39,85€ krijg je zegels voor 40€![]()
Ik niet kinderachtig, daarvoor moet je bij mijn baas zijn. Jij kinderachtig, als je zonodig dat pak nog moet gaan halen ga je mooi maar weer achter in de rij staan, en echt niet dat je nog een zegel krijgt. Komop zeg, je had ook in de winkel even kunnen tellen en dán nog even dat dingetje gaan halen waardoor je die ene zegel wél krijgt. Helemaal je eigen schuld dus

Dit is bedoeld voor mensen die voor hun EERSTE pakket sparen, die gun ik het nl het meest, en ik hoop dat een ieder zo eerlijk is om daar niet over te liegen
Zodra de zegelactie afgelopen is en ieder weet hoeveel er nog missen kijken we hoeveel we er hebben en wie ik daar blij mee kan maken
Draakje schreef:Colorado schreef:Bij 39,85€ krijg je zegels voor 40€![]()
Ik niet kinderachtig, daarvoor moet je bij mijn baas zijn. Jij kinderachtig, als je zonodig dat pak nog moet gaan halen ga je mooi maar weer achter in de rij staan, en echt niet dat je nog een zegel krijgt. Komop zeg, je had ook in de winkel even kunnen tellen en dán nog even dat dingetje gaan halen waardoor je die ene zegel wél krijgt. Helemaal je eigen schuld dus
Dat getuigd dus van geen klantvriendelijkheid bij de c1000.
Alsof klanten alle prijzen van de producten gaan opschrijven en met een rekenmachine de winkel doorlopen. Ik vind jouw dus erg kinderachtig als je de klant niet de gelegenheid geeft om toch dat pak te pakken. Als een klant toch besluit om er een product bij te pakken is dat haar goed recht, dan heb jij als cassiere maar te wachten. Wat zeg je tegen klanten die wat vergeten zijn te pakken en dat snel even willen halen? Sorry mevrouw, maar u moet eerst afrekenen anders word ik chagerijnig dat ik op u moet wachten...en ja u moet dan wel weer netjes achteraan in de rij aansluiten.
Dan wacht je toch ook netjes of ben je echt zo'n bot konijn?
Nja, dan spreekt het voor zich
Vliendertje schreef:Als het rustig is kan er bij ons gewoon wat gehaalt worden
Maar als het te druk is (lees; door de euro prijzen, alle 8 kassa's bezet & dikke rijen tot de 1e gang) liever niet.. gelukkig komt dat nooit voor, aangezien mensen het zelf ook bedenken dat het te druk is. Die ene zegel bij 39,85 krijgen ze er wel bij. geen probleem.
Want het komt ook wel eens voor dat een code niet werkt en dat er gebelt moet worden naar de vakkenvullers voor de prijs, dan moet er ook gewacht worden door een fout van de winkel.
Draakje schreef:Als die vrouw dat pak erbij wil pakken om aan het bedrag van die extra zegel te komen, mag ze dat. Als ze die apart afrekend dan niet nee, maar daar ging het niet over.
Het ging over een product erbij pakken om het bedrag voor extra zegels te halen. En volgens colorado moet je dan maar achteraan aansluiten. Wel eerst je andere boodschappen afrekenen.
Ik ben zó'n bot konijn en ik ben zó niet-klantvriendelijk. purny schreef:In principe als iedereen dat zou doen dan kunnen we de winkels wel tot 12 uur 's nachts open gooien ivm de lange rijen. De klant rekent op dat moment APART af, dus heeft hij ook geen recht op een extra zegel vind ik. Wij zijn klantvriendelijk genoeg vind ik, we zouden eigelijk niet eens een extra zegel mogen geven bij 39,98 want het is officieel gezien niet eens 40 euro. En je moet ze er niet bijkopen je krijgt ze maar. Wees ook maar blij dat we het bij 5 euro geven en niet zoals bij AH bij 15 of 20 of 10 euro. Ik kan daar zo moe van worden. Wij doen in principe de regels opvolgen en dan zijn wij niet klantvriendelijk?? Wij slikken genoeg van klanten. Je zou eens moeten horen wat wij soms naar ons hoofd gegooid krijgen van de klant

) Alwiene schreef:@ Purny, ik vind de euro-acties ook niet klantonvriendelijk, alleen verrekte slecht geregeld, maar daar leren ze hoop ik weer van![]()
Overigens werd mij door een C1000 medewerker van de week heel rustig en netjes uitgelegd dat Schuitema zich flink op de actie verkeken had en dat er daarom zowat niet te bevoorraden viel etc. Hierdoor heb ik héél wat meer begrip gekregen voor de situatie dan als een C1000 medewerker tegen mij zegt: Sorry mevrouw maar daar kunnen wij ook niks aan doen. Voor mij als klant is élke C1000 medwerker een vertegenwoordiger van C1000 en als jij dus niet in staat bent om mijn vraag te beantwoorden dan is het aan jou de taak om me aan te bieden iemand voor me te roepen die dat wel kan. Jammer dat veel winkelmedewerkers dat nog steeds niet door hebben
@ Colorado, volgens mij zou je de reactie van Vliendertje nog eens goed moeten lezen, wat zij schrijft komt op mij nogal anders over dan wat jij hier heel de tijd zegt dus jouw 'dat bedoel ik' verbaasd me enorm.
En komop zeg, eerder bedenken? Verwacht jij nou ECHT dat de klant zijn 69,72 euro aan boodschappen in de winkel uit gaat rekenen? C1000 verzint deze acties, zij weten ook dat we Nederlanders zijn. En de enige manier om dan écht klantvriendelijk te zijn als je geen 12 man wil laten wachten is door gewoon even dat "extra" zegeltje zonder gezeur maar met een glimlach aan de klant te geven. Het is natuurlijk niet JOUW supermarkt, maar ik vermoed dat je baas wel snapt dat die ene zegel af en toe een stúk goedkoper is dan de reclame die nodig is om ontevreden klanten op nieuw naar C1000 te lokken
Wat je ook nog zou kunnen overwegen, ik weet niet of dat mag bij jullie, maar mevr. had bijvoorbeeld al 5 flessen cola en wou er een 6de bij halen. Dan scan jij gewoon even een extra fles, rekent af, klant zegeltje en vraagt een collega om die fles even te halen óf laat het door de klant zelf doen die het wagentje bij jou laat staan voorbij de kassa en met de extra fles even langs jouw kassa loopt
Er zijn vlgs mij heel wat klantvriendelijke oplossingen te bedenken waarbij zowel klant aan de kassa áls klanten in de rij áls baas en hoop ik zo ook cassière zich goed voelen
Ik vind dat ik behoorlijk vriendelijk ben geweest tegen mevrouw. Mevrouw had haar extra zegel en hoefde niet achteraan in de rij te gaan staan. Echter wel achter de klant achter haar, want die had er verder niks mee te maken, en die heb ik dus ook niet laten wachten. Klant was uiteindelijk redelijk tevreden, mensen in de rij gaven me gelijk en waren ook tevreden, ik ben tevreden, baas voor zover ik weet ook. Alleen niemand hier blijkt tevreden te zijn? Misschien omdat ik het verkeerd verteld heb, dat is namelijk het enige wat ik me in zou kunnen denken. Alhoewel ik het redelijk duidelijk vind, maar ik was er natuurlijk zelf bij

Alwiene schreef:Overigens werd mij door een C1000 medewerker van de week heel rustig en netjes uitgelegd dat Schuitema zich flink op de actie verkeken had en dat er daarom zowat niet te bevoorraden viel etc.
) dat de regels wat betreft zegels heel streng zijn gezet door Schuitema. 19,99 euro is 3 zegels en 20,00 euro 4 zegels. Echt precies met iedere 5 euro dus. Regels opgesteld door leverancier, dus kan C1000 zelf niets aan doen. Kunnen het hooguit proberen zo klantvriendelijk mogelijk op te lossen. Maar je hebt er mensen bij zitten die verschrikkelijk kunnen zeuren. En ik moet eerlijk zeggen dat me toch wel vaak opvalt dat dat vooral de mensen zijn die volgens mij eerder voor een derde doos gaan en niet diegene die met veel moeite net 1 kaart volkrijgen. Colorado schreef:Ik werk er ook, en al die mensen oh my gaasshh.
Vanmiddag was er een vrouw, kwam 30 cent te kort voor een zegel(bij 34.75 bv, geven we al een extra zegel(dus voor 35 euro zegels inplaats voor 30, maar ze had dus iets van 34.10) was ze helemaal boos, en jaa en gedoe dit en gedoe dat. En nu moet ik helemaal terug de winkel in voor een extra cola, heel gedoe hoor, nu moeten al die mensen wachten. Ik zo, nee dat kan niet, er staan anders 5 mensen te wachten omdat u o zo graag nog wel 1 hele extra zegel wiltWas ze hélemaal boos, was ze alsnog die cola gaan halen
Ik gewoon afgerekend, doeg mevrouw
Mocht ze die cola apart afrekenen, had ik der heel aardig nog een zegel gegeven ook
Maargoed, ik bedoel, hoe hopeloos ben je dan?
En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh
In je eerste post zei je nl. wél dat de klant helemaal achteraan kon gaan staan. Bovendien haal ik uit je eerste post de indruk dat de klant terugkwam met de fles cola, maar jij die niet met de rest mee wilde afrekenen, zij daardoor A. opnieuw in de rij moest gaan staan, B. jouw op dr knietjes mocht danken voor die zegel omdat het nu 2 transacties waren en ze helemaal nergens recht op had. En dan komt het dus op mij over als klantje pesten
Je laatste verhaal klinkt heel wat redelijker, misschien je eerste post wat te 'stoer' willen schrijven?
Of misschien heb je gelijk en komt het doordat wij er niet bij waren 
Liezel1 schreef:Die Euro actie idd, hier was de dubbelfriss al bijna op, dus kreeg je de C1000 huismerk dubbelfriss ook voor die prijs mee.
Overigens kun je wel een week later de aanbiedingen voor dezelfde prijs halen als ze er niet meer zijn, even bon aanvragen.

Alwiene schreef:@ Freggel, hmm je zou gaan denken dat het Zwols is, want nou doe ik boodschappen bij 2 C1000's en vlgs mij is niet 1 daarvan degene waar jij je boodschappen doet, dus dat is wel extra verdacht, het is niet eens dezelfde winkel![]()
Verder pb ik je even
Roxx schreef:Ik had gisteren een leuk moment met deze aktie van de C1000! Komt in de winkel een voor mij wildvreemde mevrouw naar mij toe met de vraag: "spaart u zegels voor het boodschappenpakket?". Ik dacht dat ze mij misschien een paar zegels wilde geven die ze overhad ofzo, dus ik zei: "Ja, maar ik heb mijn kaart al vol". Zegt ze: "Wilt u mijn kaart ook? Ik heb hem al vrij vol, maar ik krijg 'm toch niet meer vol en u waarschijnlijk wel want u heeft vrij veel boodschappen" en ze drukt me zo die kaart in m'n handen. Ik wist van verbazing even niets anders te zeggen dan "Oh...... nou......... dankuwel, dat is erg aardig van u!". Kijk ik later op die kaart, zitten er al 72 van de 100 zegels op!!! Dus met de zegels van de boodschappen van gisteren en de zegels die ik nog thuis had heb ik nu gewoon een tweede gratis boodschappenpakket!!! Van een lieve wildvreemde mevrouw!!!!!
Draakje schreef:Colorado schreef:Bij 39,85€ krijg je zegels voor 40€![]()
Dat getuigd dus van geen klantvriendelijkheid bij de c1000.
Alsof klanten alle prijzen van de producten gaan opschrijven en met een rekenmachine de winkel doorlopen. Ik vind jouw dus erg kinderachtig als je de klant niet de gelegenheid geeft om toch dat pak te pakken. Als een klant toch besluit om er een product bij te pakken is dat haar goed recht, dan heb jij als cassiere maar te wachten. Wat zeg je tegen klanten die wat vergeten zijn te pakken en dat snel even willen halen? Sorry mevrouw, maar u moet eerst afrekenen anders word ik chagerijnig dat ik op u moet wachten...en ja u moet dan wel weer netjes achteraan in de rij aansluiten.
Dan wacht je toch ook netjes of ben je echt zo'n bot konijn?
Ben het helemaal met je eens Draakje
Colorado schreef:Ik werk er ook, en al die mensen oh my gaasshh.
Vanmiddag was er een vrouw, kwam 30 cent te kort voor een zegel(bij 34.75 bv, geven we al een extra zegel(dus voor 35 euro zegels inplaats voor 30, maar ze had dus iets van 34.10) was ze helemaal boos, en jaa en gedoe dit en gedoe dat. En nu moet ik helemaal terug de winkel in voor een extra cola, heel gedoe hoor, nu moeten al die mensen wachten. Ik zo, nee dat kan niet, er staan anders 5 mensen te wachten omdat u o zo graag nog wel 1 hele extra zegel wiltWas ze hélemaal boos, was ze alsnog die cola gaan halen
Ik gewoon afgerekend, doeg mevrouw
Mocht ze die cola apart afrekenen, had ik der heel aardig nog een zegel gegeven ook
Maargoed, ik bedoel, hoe hopeloos ben je dan?
En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh
[/quote]
uuhm. Dat onthoud ik niet allemaal hoor. 
) En dan komen mensen om 5 uur in de winkel. Zijn er natuurlijk bijna geen euroknallers meer, dúh. Hele dag drukte, rijen tot aan de frisdrankkoeling aan de andere kant van de winkel. Helemaal zeiken en boos omdat er niks meer van de actie is. Jáaa en dan moeten jullie meer bestellen en dit en dat. Dan is het altijd een enkeltje "daar ga ik niet over." Ik erger me zóo aan die mensen
Als je euroknallers hebben wil kom je maar wat vroeger je bed uit hoor, djees..
[/quote]