C1000 zegels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onne

Re: C1000 zegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:07

Heb ook nog 10 zegels over, in ruil voor een aan jouw retour enveloppe en postzegel.
Of op halen in Vianen/Utrecht

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:41

Colorado schreef:
samantha5 schreef:
Maar nog even over die bedragen als ik 39,85 uitgeef en ik krijg dan een zegel minder ga ik ook stuiteren hoor. Dan zou ik net als die mevrouw nog even snel wat gaan halen, dan wachten die mensen achter mij maar even. dagg Jullie kinderachtig ik ook kinderachtig.

Bij 39,85€ krijg je zegels voor 40€ Koe
Ik niet kinderachtig, daarvoor moet je bij mijn baas zijn. Jij kinderachtig, als je zonodig dat pak nog moet gaan halen ga je mooi maar weer achter in de rij staan, en echt niet dat je nog een zegel krijgt. Komop zeg, je had ook in de winkel even kunnen tellen en dán nog even dat dingetje gaan halen waardoor je die ene zegel wél krijgt. Helemaal je eigen schuld dus Lachen

Dat getuigd dus van geen klantvriendelijkheid bij de c1000.
Alsof klanten alle prijzen van de producten gaan opschrijven en met een rekenmachine de winkel doorlopen. Ik vind jouw dus erg kinderachtig als je de klant niet de gelegenheid geeft om toch dat pak te pakken. Als een klant toch besluit om er een product bij te pakken is dat haar goed recht, dan heb jij als cassiere maar te wachten. Wat zeg je tegen klanten die wat vergeten zijn te pakken en dat snel even willen halen? Sorry mevrouw, maar u moet eerst afrekenen anders word ik chagerijnig dat ik op u moet wachten...en ja u moet dan wel weer netjes achteraan in de rij aansluiten.
Dan wacht je toch ook netjes of ben je echt zo'n bot konijn?

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:48

Als het rustig is kan er bij ons gewoon wat gehaalt worden Lachen
Maar als het te druk is (lees; door de euro prijzen, alle 8 kassa's bezet & dikke rijen tot de 1e gang) liever niet.. gelukkig komt dat nooit voor, aangezien mensen het zelf ook bedenken dat het te druk is. Die ene zegel bij 39,85 krijgen ze er wel bij. geen probleem.

Want het komt ook wel eens voor dat een code niet werkt en dat er gebelt moet worden naar de vakkenvullers voor de prijs, dan moet er ook gewacht worden door een fout van de winkel.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:49

In principe als iedereen dat zou doen dan kunnen we de winkels wel tot 12 uur 's nachts open gooien ivm de lange rijen. De klant rekent op dat moment APART af, dus heeft hij ook geen recht op een extra zegel vind ik. Wij zijn klantvriendelijk genoeg vind ik, we zouden eigelijk niet eens een extra zegel mogen geven bij 39,98 want het is officieel gezien niet eens 40 euro. En je moet ze er niet bijkopen je krijgt ze maar. Wees ook maar blij dat we het bij 5 euro geven en niet zoals bij AH bij 15 of 20 of 10 euro. Ik kan daar zo moe van worden. Wij doen in principe de regels opvolgen en dan zijn wij niet klantvriendelijk?? Wij slikken genoeg van klanten. Je zou eens moeten horen wat wij soms naar ons hoofd gegooid krijgen van de klant Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:51

Wij krijgen dat boekje ook lang niet vol!
Als ik zegels krijg, dan doe ik ze in het bakje dat bij de kassa staat, voor de voedselbank.

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:00

Als die vrouw dat pak erbij wil pakken om aan het bedrag van die extra zegel te komen, mag ze dat. Als ze die apart afrekend dan niet nee, maar daar ging het niet over.
Het ging over een product erbij pakken om het bedrag voor extra zegels te halen. En volgens colorado moet je dan maar achteraan aansluiten. Wel eerst je andere boodschappen afrekenen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:29

Blij dat ze bij de C1000's hier klantvriendelijker zijn, ook al hebben ze me ook een keer vergeten dubbele zegels te geven, kwam ik helaas te laat achter omdat ik eerst niet wist dat die actie was. Maar hoe dan ook, als ik aan de kassa sta en nog NIET afgerekend heb, dus als ik het bedrag hoor en ik wil er nog een product bijhalen dan doe ik dat. Natuurlijk doe je dat even snel, maar moet gewoon kunnen hoor. Om dan meteen maar te overdrijven dat de winkel tot 12 uur open zou blijven als elke klant dat doet. En je verschuilen achter de drukte van de euroknallers, tja zijn hele leuke acties hoor (maar inderdaad verdomd slecht voorbereid) maar dat jullie het daar extra druk van hebben is echt niet mijn probleem
Als een cassiere zou proberen mij tegen te houden als ik een product erbij wil pakken zou ik waarschijnlijk eerst verbaasd zijn over haar reactie, vervolgens gewoon het product gaan halen en als ze dat écht zou proberen te verhinderen dan heb je dikke kans dat ik ALLE boodschappen bij de concurrent ga halen, kom nou Sigaar

Oh en voor ik de vraag krijg, ja ik heb een jaar in een supermarkt gewerkt als kassamiep, dus weet best hoe het gaat Ja

Oke ontopic, ik heb hier 11 zegeltjes en mijn zus heeft er nog 4. Dikke kans dat er deze week nog een paar bijkomen. Aangezien Crossmonster zei wat ik dacht: Wie komt er (in dit topic) met een hele goede reden waarom je die zegels verdiend? De zegels zelf zijn uiteraard gratis, maar ik vind niet dat ik vzk hoef te betalen dus daar wel graag een regeling voor Lachen Dit is bedoeld voor mensen die voor hun EERSTE pakket sparen, die gun ik het nl het meest, en ik hoop dat een ieder zo eerlijk is om daar niet over te liegen Sigaar Zodra de zegelactie afgelopen is en ieder weet hoeveel er nog missen kijken we hoeveel we er hebben en wie ik daar blij mee kan maken Lachen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:35

Wij zijn echt wel klantvriendelijk, dat dit probleem nou voorkomt dat wij minder kunnen leveren dan de klant wil, wil daarom dus echt niet zeggen dat wij niet klantvriendelijk zijn.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:04

Draakje schreef:
Colorado schreef:
Ik niet kinderachtig, daarvoor moet je bij mijn baas zijn. Jij kinderachtig, als je zonodig dat pak nog moet gaan halen ga je mooi maar weer achter in de rij staan, en echt niet dat je nog een zegel krijgt. Komop zeg, je had ook in de winkel even kunnen tellen en dán nog even dat dingetje gaan halen waardoor je die ene zegel wél krijgt. Helemaal je eigen schuld dus Lachen

Alsof klanten alle prijzen van de producten gaan opschrijven en met een rekenmachine de winkel doorlopen. Ik vind jouw dus erg kinderachtig als je de klant niet de gelegenheid geeft om toch dat pak te pakken. Als een klant toch besluit om er een product bij te pakken is dat haar goed recht, dan heb jij als cassiere maar te wachten. Wat zeg je tegen klanten die wat vergeten zijn te pakken en dat snel even willen halen? Sorry mevrouw, maar u moet eerst afrekenen anders word ik chagerijnig dat ik op u moet wachten...en ja u moet dan wel weer netjes achteraan in de rij aansluiten.

En ben jij een sensatie-zoeker, of heb je echt zo weinig respect voor je mede-mens dat je zomaar iemand uit gaat lopen schelden voor bot konijn en iemand zo naar beneden gaat lopen halen, zónder die persoon te kennen en zónder bij deze situatie geweest te zijn? Mevrouw was hoogst verontwaardigd dat ik die zegel niet gaf, en moest en zou dus dat pak maar gaan halen, en ik zou maar wachten, en die mensen die achter haar in de rij stonden ook. Want ik deed zo moeilijk. Nou sorry, dan mag je inderdaad achter in de rij aansluiten met je cola-fles. En lees dat hieronder wat ik op draakje heb gereageerd aub ook. Want dat is hier ook van toepassing. edit: Oh, jij bent draakje Huilen van het lachen Nja, dan spreekt het voor zich Koe

En ík wil best wachten. Maar aangezien de c1000 zijn klanten graag te vriend houd, laten wij liever geen rij van 12 man wachten op 1 klant die zo per se dat ene zegeltje wilt hebben.

Vliendertje schreef:
Als het rustig is kan er bij ons gewoon wat gehaalt worden Lachen
Maar als het te druk is (lees; door de euro prijzen, alle 8 kassa's bezet & dikke rijen tot de 1e gang) liever niet.. gelukkig komt dat nooit voor, aangezien mensen het zelf ook bedenken dat het te druk is. Die ene zegel bij 39,85 krijgen ze er wel bij. geen probleem.

Want het komt ook wel eens voor dat een code niet werkt en dat er gebelt moet worden naar de vakkenvullers voor de prijs, dan moet er ook gewacht worden door een fout van de winkel.

Precies dat bedoel ik. Als het rustig is, ja hoor ga maar halen. Anders had je je dat maar eerder moeten bedenken.

Draakje schreef:
Als die vrouw dat pak erbij wil pakken om aan het bedrag van die extra zegel te komen, mag ze dat. Als ze die apart afrekend dan niet nee, maar daar ging het niet over.
Het ging over een product erbij pakken om het bedrag voor extra zegels te halen. En volgens colorado moet je dan maar achteraan aansluiten. Wel eerst je andere boodschappen afrekenen.

Ja, en weetje. Die vrouw heeft gewoon haar laatste zegel gehad hoor. En inderdaad eerst haar andere boodschappen afgerekend. Zo sad ben ik nou ook weer niet. Alleen ik ga geen andere klanten laten wachten. Die kunnen er niks aan doen dat mevrouw net niet genoeg had voor nog een zegel. Oja, en ze is zelfs nog na de klant achter haar geweest, en dus voor de andere 10 mensen die achter haar in de rij stonden Bloos! Ik ben zó'n bot konijn en ik ben zó niet-klantvriendelijk.
Laatst bijgewerkt door Colorado op 11-01-09 22:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:17

purny schreef:
In principe als iedereen dat zou doen dan kunnen we de winkels wel tot 12 uur 's nachts open gooien ivm de lange rijen. De klant rekent op dat moment APART af, dus heeft hij ook geen recht op een extra zegel vind ik. Wij zijn klantvriendelijk genoeg vind ik, we zouden eigelijk niet eens een extra zegel mogen geven bij 39,98 want het is officieel gezien niet eens 40 euro. En je moet ze er niet bijkopen je krijgt ze maar. Wees ook maar blij dat we het bij 5 euro geven en niet zoals bij AH bij 15 of 20 of 10 euro. Ik kan daar zo moe van worden. Wij doen in principe de regels opvolgen en dan zijn wij niet klantvriendelijk?? Wij slikken genoeg van klanten. Je zou eens moeten horen wat wij soms naar ons hoofd gegooid krijgen van de klant Knipoog

Inderdaad, en dat ik mevrouw toch nog een zegel heb gegeven, is een teken van klantvriendelijkheid Óok al praatte ze tegen me alsof ik een ding was, en alsof zij de koningin was.

En over dat gedoe met die actie. Néé dat is niet goed voorbereid, en néé dat is onze schuld niet. Daarvoor moet je naar degene gaan die óns ónze producten (niet) levert. En niét tegen de vakkenvullers/cassieres gaan zeuren dat wij maar meer in moeten slaan. Alsof wij daarover gaan. Vraag dan naar onze baas ofzo.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:24

@ Purny, ik vind de euro-acties ook niet klantonvriendelijk, alleen verrekte slecht geregeld, maar daar leren ze hoop ik weer van Ja

Overigens werd mij door een C1000 medewerker van de week heel rustig en netjes uitgelegd dat Schuitema zich flink op de actie verkeken had en dat er daarom zowat niet te bevoorraden viel etc. Hierdoor heb ik héél wat meer begrip gekregen voor de situatie dan als een C1000 medewerker tegen mij zegt: Sorry mevrouw maar daar kunnen wij ook niks aan doen. Voor mij als klant is élke C1000 medwerker een vertegenwoordiger van C1000 en als jij dus niet in staat bent om mijn vraag te beantwoorden dan is het aan jou de taak om me aan te bieden iemand voor me te roepen die dat wel kan. Jammer dat veel winkelmedewerkers dat nog steeds niet door hebben

@ Colorado, volgens mij zou je de reactie van Vliendertje nog eens goed moeten lezen, wat zij schrijft komt op mij nogal anders over dan wat jij hier heel de tijd zegt dus jouw 'dat bedoel ik' verbaasd me enorm.
En komop zeg, eerder bedenken? Verwacht jij nou ECHT dat de klant zijn 69,72 euro aan boodschappen in de winkel uit gaat rekenen? C1000 verzint deze acties, zij weten ook dat we Nederlanders zijn. En de enige manier om dan écht klantvriendelijk te zijn als je geen 12 man wil laten wachten is door gewoon even dat "extra" zegeltje zonder gezeur maar met een glimlach aan de klant te geven. Het is natuurlijk niet JOUW supermarkt, maar ik vermoed dat je baas wel snapt dat die ene zegel af en toe een stúk goedkoper is dan de reclame die nodig is om ontevreden klanten op nieuw naar C1000 te lokken Knipoog

Wat je ook nog zou kunnen overwegen, ik weet niet of dat mag bij jullie, maar mevr. had bijvoorbeeld al 5 flessen cola en wou er een 6de bij halen. Dan scan jij gewoon even een extra fles, rekent af, klant zegeltje en vraagt een collega om die fles even te halen óf laat het door de klant zelf doen die het wagentje bij jou laat staan voorbij de kassa en met de extra fles even langs jouw kassa loopt Lachen
Er zijn vlgs mij heel wat klantvriendelijke oplossingen te bedenken waarbij zowel klant aan de kassa áls klanten in de rij áls baas en hoop ik zo ook cassière zich goed voelen Lachen

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:33

me mams heeft de kaart bijna vol, met kerst boodschappen gedaan bij c1000 maar helaas. We missen straks tegen het einde nog 10 zegels..

iemand nog paar zegels over? (ik wil ervoor betalen, en verzendkosten zijn sowieso voor mij Haha! )
Laatst bijgewerkt door _Noraly op 11-01-09 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:37

Alwiene schreef:
@ Purny, ik vind de euro-acties ook niet klantonvriendelijk, alleen verrekte slecht geregeld, maar daar leren ze hoop ik weer van Ja

Overigens werd mij door een C1000 medewerker van de week heel rustig en netjes uitgelegd dat Schuitema zich flink op de actie verkeken had en dat er daarom zowat niet te bevoorraden viel etc. Hierdoor heb ik héél wat meer begrip gekregen voor de situatie dan als een C1000 medewerker tegen mij zegt: Sorry mevrouw maar daar kunnen wij ook niks aan doen. Voor mij als klant is élke C1000 medwerker een vertegenwoordiger van C1000 en als jij dus niet in staat bent om mijn vraag te beantwoorden dan is het aan jou de taak om me aan te bieden iemand voor me te roepen die dat wel kan. Jammer dat veel winkelmedewerkers dat nog steeds niet door hebben

@ Colorado, volgens mij zou je de reactie van Vliendertje nog eens goed moeten lezen, wat zij schrijft komt op mij nogal anders over dan wat jij hier heel de tijd zegt dus jouw 'dat bedoel ik' verbaasd me enorm.
En komop zeg, eerder bedenken? Verwacht jij nou ECHT dat de klant zijn 69,72 euro aan boodschappen in de winkel uit gaat rekenen? C1000 verzint deze acties, zij weten ook dat we Nederlanders zijn. En de enige manier om dan écht klantvriendelijk te zijn als je geen 12 man wil laten wachten is door gewoon even dat "extra" zegeltje zonder gezeur maar met een glimlach aan de klant te geven. Het is natuurlijk niet JOUW supermarkt, maar ik vermoed dat je baas wel snapt dat die ene zegel af en toe een stúk goedkoper is dan de reclame die nodig is om ontevreden klanten op nieuw naar C1000 te lokken Knipoog

Wat je ook nog zou kunnen overwegen, ik weet niet of dat mag bij jullie, maar mevr. had bijvoorbeeld al 5 flessen cola en wou er een 6de bij halen. Dan scan jij gewoon even een extra fles, rekent af, klant zegeltje en vraagt een collega om die fles even te halen óf laat het door de klant zelf doen die het wagentje bij jou laat staan voorbij de kassa en met de extra fles even langs jouw kassa loopt Lachen
Er zijn vlgs mij heel wat klantvriendelijke oplossingen te bedenken waarbij zowel klant aan de kassa áls klanten in de rij áls baas en hoop ik zo ook cassière zich goed voelen Lachen

Als ik dat bij elke klant doe, krijg ik daar gezanik mee. En als ik het bij 1 klant doe, kan ik niet tegen andere klanten zeggen dat het niet kan. Dus dan maar bij geeneen.

Mevrouw hád geen 5 flessen cola, en ook geen 1 fles. En wilde er dus ook geen 6e bij, maar ze wilde gewoon een fles cola om genoeg geld voor een extra zegel te hebben. Anders had ik dat zeker gedaan. Zó sad ben ik nou ook weer niet.

Misschien is het niet wat ik hier steeds zeg, maar wel wat ik steeds bedoel. Sorry als er iets in mijn reacties mist wat ik wel bedoelde. Ik ben ook maar een mens.

Als jij me wat manieren verteld. Ik kan er namelijk geeneen bedenken Lachen Ik vind dat ik behoorlijk vriendelijk ben geweest tegen mevrouw. Mevrouw had haar extra zegel en hoefde niet achteraan in de rij te gaan staan. Echter wel achter de klant achter haar, want die had er verder niks mee te maken, en die heb ik dus ook niet laten wachten. Klant was uiteindelijk redelijk tevreden, mensen in de rij gaven me gelijk en waren ook tevreden, ik ben tevreden, baas voor zover ik weet ook. Alleen niemand hier blijkt tevreden te zijn? Misschien omdat ik het verkeerd verteld heb, dat is namelijk het enige wat ik me in zou kunnen denken. Alhoewel ik het redelijk duidelijk vind, maar ik was er natuurlijk zelf bij Koe

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:51

Mijn moeder heeft haar portemonnee in de trein laten liggen met een halve kaart aan zegels Huilen van het lachen
Nog even doorsparen dus..

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:55

Alwiene schreef:
Overigens werd mij door een C1000 medewerker van de week heel rustig en netjes uitgelegd dat Schuitema zich flink op de actie verkeken had en dat er daarom zowat niet te bevoorraden viel etc.

Het bevoorrraden was in het verleden ook al een probleem.

Maar ook mij is rustig uitgelegd (Dat zal toch niet iets typisch Zwols zijn Haha! ) dat de regels wat betreft zegels heel streng zijn gezet door Schuitema. 19,99 euro is 3 zegels en 20,00 euro 4 zegels. Echt precies met iedere 5 euro dus. Regels opgesteld door leverancier, dus kan C1000 zelf niets aan doen. Kunnen het hooguit proberen zo klantvriendelijk mogelijk op te lossen. Maar je hebt er mensen bij zitten die verschrikkelijk kunnen zeuren. En ik moet eerlijk zeggen dat me toch wel vaak opvalt dat dat vooral de mensen zijn die volgens mij eerder voor een derde doos gaan en niet diegene die met veel moeite net 1 kaart volkrijgen.

Zelf heb ik de kaart bijna voor de 2e keer vol, hoop dat ik het net red. De bedoeling is dat ook deze doos terecht komt bij een vriendinnetje van mijn dochter. Gezin heeft het niet breed en lopen ook bij de voedselbank. Zou toch mooi zijn als ik ze nog een doos cadeau kan doen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:05

@ Colorado, als ik wat jij nu post vergelijk met:

Colorado schreef:
Ik werk er ook, en al die mensen oh my gaasshh.
Vanmiddag was er een vrouw, kwam 30 cent te kort voor een zegel(bij 34.75 bv, geven we al een extra zegel(dus voor 35 euro zegels inplaats voor 30, maar ze had dus iets van 34.10) was ze helemaal boos, en jaa en gedoe dit en gedoe dat. En nu moet ik helemaal terug de winkel in voor een extra cola, heel gedoe hoor, nu moeten al die mensen wachten. Ik zo, nee dat kan niet, er staan anders 5 mensen te wachten omdat u o zo graag nog wel 1 hele extra zegel wilt Nors opkijken Was ze hélemaal boos, was ze alsnog die cola gaan halen Huilen van het lachen Ik gewoon afgerekend, doeg mevrouw Nors opkijken Mocht ze die cola apart afrekenen, had ik der heel aardig nog een zegel gegeven ook Huilen van het lachen
Maargoed, ik bedoel, hoe hopeloos ben je dan? Nagelbijten / Gniffelen
En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh Huilen van het lachen

Dan zie ik nogal wat verschillen en kom je nogal anders over ook Ja In je eerste post zei je nl. wél dat de klant helemaal achteraan kon gaan staan. Bovendien haal ik uit je eerste post de indruk dat de klant terugkwam met de fles cola, maar jij die niet met de rest mee wilde afrekenen, zij daardoor A. opnieuw in de rij moest gaan staan, B. jouw op dr knietjes mocht danken voor die zegel omdat het nu 2 transacties waren en ze helemaal nergens recht op had. En dan komt het dus op mij over als klantje pesten Ja Je laatste verhaal klinkt heel wat redelijker, misschien je eerste post wat te 'stoer' willen schrijven? Knipoog Of misschien heb je gelijk en komt het doordat wij er niet bij waren Lachen

@ Freggel, hmm je zou gaan denken dat het Zwols is, want nou doe ik boodschappen bij 2 C1000's en vlgs mij is niet 1 daarvan degene waar jij je boodschappen doet, dus dat is wel extra verdacht, het is niet eens dezelfde winkel Cool
Verder pb ik je even Lachen

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:07

Die Euro actie idd, hier was de dubbelfriss al bijna op, dus kreeg je de C1000 huismerk dubbelfriss ook voor die prijs mee.
Overigens kun je wel een week later de aanbiedingen voor dezelfde prijs halen als ze er niet meer zijn, even bon aanvragen.

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:16

Ik zeg niet dat jij letterlijk een bot konijn bent, maar zoals je je verhaal neerzet van dat moeten ze maar eerder bedenken en dan moeten ze maar achteraan gaan staan komt nog al bot over. maar blijkbaar heb je het anders opgevat dan ik bedoel. Wat alwiene schrijft daar heb ik mijn tekst ook op gebasseerd samen met je andere post. Het komt bot over vandaar. Zeg niet dat jij er daadwerkelijk 1 bent, maar wel als je tegen je klanten zo zou reageren zoals als je hier schrijft.
wat niet het geval is neem ik aan.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:18

Liezel1 schreef:
Die Euro actie idd, hier was de dubbelfriss al bijna op, dus kreeg je de C1000 huismerk dubbelfriss ook voor die prijs mee.
Overigens kun je wel een week later de aanbiedingen voor dezelfde prijs halen als ze er niet meer zijn, even bon aanvragen.

Er is hier 1 C1000 die dat weigert, met die bonnen, tja het mag niet (denk ik) maar ik snap ze wel aangezien het een hele kleine supermarkt is met weinig opslagruimte en klanten helaas lang niet altijd alles op komen halen wat er voor hen besteld wordt op die manier

Maar gelukkig heb ik wel bonnen van de grotere C1000 (lang leve de 'grote' stad) dus ik kan idd mijn kaas, chocomuslidingen waarvan ik nu niet op de naam kom en mijn dozen hondenvoer wat we ons hondje altijd voeren, volgende week ophalen Lachen

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:25

Alwiene schreef:
@ Freggel, hmm je zou gaan denken dat het Zwols is, want nou doe ik boodschappen bij 2 C1000's en vlgs mij is niet 1 daarvan degene waar jij je boodschappen doet, dus dat is wel extra verdacht, het is niet eens dezelfde winkel Cool
Verder pb ik je even Lachen

Je zou het idd bijna gaan denken, ik kom ook bij 2 C1000's. En allebei in Zuid. En daar kom jij volgens mij niet voor je boodschapjes Haha!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:33

Ik had gisteren een leuk moment met deze aktie van de C1000! Komt in de winkel een voor mij wildvreemde mevrouw naar mij toe met de vraag: "spaart u zegels voor het boodschappenpakket?". Ik dacht dat ze mij misschien een paar zegels wilde geven die ze overhad ofzo, dus ik zei: "Ja, maar ik heb mijn kaart al vol". Zegt ze: "Wilt u mijn kaart ook? Ik heb hem al vrij vol, maar ik krijg 'm toch niet meer vol en u waarschijnlijk wel want u heeft vrij veel boodschappen" en ze drukt me zo die kaart in m'n handen. Ik wist van verbazing even niets anders te zeggen dan "Oh...... nou......... dankuwel, dat is erg aardig van u!". Kijk ik later op die kaart, zitten er al 72 van de 100 zegels op!!! Dus met de zegels van de boodschappen van gisteren en de zegels die ik nog thuis had heb ik nu gewoon een tweede gratis boodschappenpakket!!! Van een lieve wildvreemde mevrouw!!!!!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:35

Roxx schreef:
Ik had gisteren een leuk moment met deze aktie van de C1000! Komt in de winkel een voor mij wildvreemde mevrouw naar mij toe met de vraag: "spaart u zegels voor het boodschappenpakket?". Ik dacht dat ze mij misschien een paar zegels wilde geven die ze overhad ofzo, dus ik zei: "Ja, maar ik heb mijn kaart al vol". Zegt ze: "Wilt u mijn kaart ook? Ik heb hem al vrij vol, maar ik krijg 'm toch niet meer vol en u waarschijnlijk wel want u heeft vrij veel boodschappen" en ze drukt me zo die kaart in m'n handen. Ik wist van verbazing even niets anders te zeggen dan "Oh...... nou......... dankuwel, dat is erg aardig van u!". Kijk ik later op die kaart, zitten er al 72 van de 100 zegels op!!! Dus met de zegels van de boodschappen van gisteren en de zegels die ik nog thuis had heb ik nu gewoon een tweede gratis boodschappenpakket!!! Van een lieve wildvreemde mevrouw!!!!!

Zo kan het dus gelukkig ook nog OK dan!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:36

Ja, ben er de rest van de dag gewoon vrolijk van geweest. Natuurlijk ook van het boodschappenpakket, maar met name vanwege het feit dat er zomaar een wildvreemde zoiets aardigs voor je doet!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:12

Draakje schreef:
Colorado schreef:

Afgod Afgod Ben het helemaal met je eens Draakje

@ Colorado: Hier zijn ze dus wel zeker zo kinderachtig om je geen zegel te geven bij 39,85. Dus ik vind het als klant mij goed recht om nog iets er bij te halen. Jammer dat je baas die regels heeft bedacht jij wordt toch wel betaald of je nou op mij moet wachten of niet.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:18

Colorado schreef:
Ik werk er ook, en al die mensen oh my gaasshh.
Vanmiddag was er een vrouw, kwam 30 cent te kort voor een zegel(bij 34.75 bv, geven we al een extra zegel(dus voor 35 euro zegels inplaats voor 30, maar ze had dus iets van 34.10) was ze helemaal boos, en jaa en gedoe dit en gedoe dat. En nu moet ik helemaal terug de winkel in voor een extra cola, heel gedoe hoor, nu moeten al die mensen wachten. Ik zo, nee dat kan niet, er staan anders 5 mensen te wachten omdat u o zo graag nog wel 1 hele extra zegel wilt Nors opkijken Was ze hélemaal boos, was ze alsnog die cola gaan halen Huilen van het lachen Ik gewoon afgerekend, doeg mevrouw Nors opkijken Mocht ze die cola apart afrekenen, had ik der heel aardig nog een zegel gegeven ook Huilen van het lachen
Maargoed, ik bedoel, hoe hopeloos ben je dan? Nagelbijten / Gniffelen
En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh Huilen van het lachen

Ooooh ja zo'n iemand heb ik ook meegemaakt, blijkbaar komt het ook bij collega's voor, en ben ik gelukkig niet de enigste. Ik heb die vrouw maar vriendelijk uitgelegd dat dat al helemaal niet de bedoeling was, we hadden ook de dubbele zegelactie. Dan zeggen ze: aaaaw voor 1 keer? Ik heb dr uiteindelijk maar 1 zegel gegeven... Maar ik heb ook klanten die helemaal in de rij gaan gillen dat ze zegels sparen wanneer ze horen dat de klant het niet spaart. Nog 6 dagen te gaan met de zegels.

Ff off topic: Hoe gaat het met de euroknallers bij jullie? Clown[/quote]

Jaa, laatst was er ook een vrouw. "Ja waren er vandaag nog mensen die geen zegels hebben genomen?" dus ik zo van "ja, hoezo?" zegt ze: "Jaa, mag ik die dan?" Ik keek er echt aan van Koe uuhm. Dat onthoud ik niet allemaal hoor.

En over die 1€ actie.. Vreselijk, drama, poedersuiker Huilen van het lachen
We bestellen genoeg, maar krijgen niet alles binnen, soms komt er gewoon een vrachtwagen niet. Omdat zij te weinig binnen hebben gehaald ofzo, is er niet genoeg voor iedereen die het besteld. Dus dingen die we 's avonds krijgen krijgen we bijna nooit allemaal(zijn we een van de laatste op het lijstje zeg maar, voor wat ik ervan begreep Huilen van het lachen ) En dan komen mensen om 5 uur in de winkel. Zijn er natuurlijk bijna geen euroknallers meer, dúh. Hele dag drukte, rijen tot aan de frisdrankkoeling aan de andere kant van de winkel. Helemaal zeiken en boos omdat er niks meer van de actie is. Jáaa en dan moeten jullie meer bestellen en dit en dat. Dan is het altijd een enkeltje "daar ga ik niet over." Ik erger me zóo aan die mensen Huilen van het lachen Als je euroknallers hebben wil kom je maar wat vroeger je bed uit hoor, djees.. Rolleyes[/quote]

haha ook een c1000 medewerker dus Tong uitsteken
Ik snap je helemaal!
Al die actie's.. wordt er gek van!
Wij krijgen ook steeds de helft niet geleverd, of helemaal niets geleverd!
En dan doen de klanten net of het allemaal mijn schuld is Verward
Ik ben ook echt blij als die rot zegel actie voor bij is..
Al die bedelende mensen aan de kassa :S
Iedereen lijkt wel gek geworden!