Wat te doen met kris?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:45

Mystica schreef:
Een kris is ook een wapen he? ;) Die kun je niet zo even met de luchtpost naar Jakarta sturen. Politie? Geen idee. Museum Bronbeek wordt sowieso gebeld hoor.

Wapens kun je inleveren bij de politie. Probleem opgelost. Toch?

Lyonesse

Re: Wat te doen met kris?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 12:46

Het probleem is ook opgelost, alleen door alle toestanden vinden we geen tijd om te bellen ;)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:52

Ik geloof niet dat ik er in geloof :D .

Je zegt dat het een kwade kris is, dat hij niet te neutraliseren is. Goed verzorgen heeft geen zin, want hij blijft ongeluk brengen. Hoe kan het dan dat deze kwade kris, die altijd ongeluk zal brengen, wat je ook doet, je opa geen ongeluk heeft gebracht?

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:56

Misschien zorgt die kris er wel voor dat je geen tijd vind om te bellen omdat hij wilt dat je hem houd ;)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:58

Diablo schreef:
Ik geloof niet dat ik er in geloof :D .

Je zegt dat het een kwade kris is, dat hij niet te neutraliseren is. Goed verzorgen heeft geen zin, want hij blijft ongeluk brengen. Hoe kan het dan dat deze kwade kris, die altijd ongeluk zal brengen, wat je ook doet, je opa geen ongeluk heeft gebracht?

Citaat:
dient er voor gezorgd te worden dat geen vrouw de wapens aanraakt

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:01

Ah oke. Dan moeten ze een man vragen het ding in de kast te leggen en hem niet meer aanraken.....

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 13:01

@ Diablo: Ik heb geen idee of hij mijn opa wel of geen ongeluk gebracht heeft ;) Ik weet wel dat hij sinds hij het ding had, 2 dode kinderen heeft gehad, is gescheiden en nooit weer een vrouw heeft gehad, darm, long en botkanker en ernstige suikerziekte met permanente insulinepomp heeft gekregen en het ding onderin en achter in de kast had liggen en flipte als iemand hem wilde aanraken ;)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:07

Mystica schreef:
@ Diablo: Ik heb geen idee of hij mijn opa wel of geen ongeluk gebracht heeft ;) Ik weet wel dat hij sinds hij het ding had, 2 dode kinderen heeft gehad, is gescheiden en nooit weer een vrouw heeft gehad, darm, long en botkanker en ernstige suikerziekte met permanente insulinepomp heeft gekregen en het ding onderin en achter in de kast had liggen en flipte als iemand hem wilde aanraken ;)

Oei, dat zijn zeker geen leuke dingen. Ik weet niet of het door de kris komt, maar dit kun je toch wel ongeluk noemen.....

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 13:13

Ik weet ook niet of het door de kris komt of niet. Neem alleen liever het zekere voor het onzekere ;)

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:35

Ik dacht "kris.. kris .. hmm .. zal wel relatieproblemen hebben ofzo .. :+ " Serieus, ik had nog nooit van een kris gehoord ! :))
Ik zou die kris zo snel mogelijk het huis uit mieteren, begraven of aan een expert meegeven. :)

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 14:00

Ik heb het hele topic gelezen en mijn eerste indruk; interessant zeg!

je weet niet of het door de kris komt dat je zoveel ongeluk hebt maar toch geloof je er stiekem wel een beetje in aangezien je de geschiedenis van krissen kent én je nog steeds ongeluk hebt.

Ik hoop dat je zo snel mogelijk weer een beetje geluk in je leven hebt zónder die Kris! Succes!