Mystica schreef:Een kris is ook een wapen he?Die kun je niet zo even met de luchtpost naar Jakarta sturen. Politie? Geen idee. Museum Bronbeek wordt sowieso gebeld hoor.
Wapens kun je inleveren bij de politie. Probleem opgelost. Toch?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Diablo schreef:Ik geloof niet dat ik er in geloof.
Je zegt dat het een kwade kris is, dat hij niet te neutraliseren is. Goed verzorgen heeft geen zin, want hij blijft ongeluk brengen. Hoe kan het dan dat deze kwade kris, die altijd ongeluk zal brengen, wat je ook doet, je opa geen ongeluk heeft gebracht?
Citaat:dient er voor gezorgd te worden dat geen vrouw de wapens aanraakt
Ik weet wel dat hij sinds hij het ding had, 2 dode kinderen heeft gehad, is gescheiden en nooit weer een vrouw heeft gehad, darm, long en botkanker en ernstige suikerziekte met permanente insulinepomp heeft gekregen en het ding onderin en achter in de kast had liggen en flipte als iemand hem wilde aanraken
Mystica schreef:@ Diablo: Ik heb geen idee of hij mijn opa wel of geen ongeluk gebracht heeftIk weet wel dat hij sinds hij het ding had, 2 dode kinderen heeft gehad, is gescheiden en nooit weer een vrouw heeft gehad, darm, long en botkanker en ernstige suikerziekte met permanente insulinepomp heeft gekregen en het ding onderin en achter in de kast had liggen en flipte als iemand hem wilde aanraken