Gelukkig is het ondertussen wel weer op z'n plek dan.

Ik heb er nog geen problemen mee gehad.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird


Wij verzenden op ons werk tig pakketten op een dag en daarvan 'verdwijnen' er maar een heel klein aantal.
). Puur voor de zekerheid.
die niemand schijnt te hebben.. pffffShadow0 schreef:Kris: heb je ook de consumentenbond geprobeerd? De TNT is erg makkelijk met het 'sorry mevrouwtje daar kunnen we niks aan doen' terwijl dat juridisch echt geen steek houdt. Hopelijk dat organisaties als Kassa/ Radar / Consumentenbond daar wat meer mee kunnen.
Maargoed, ik wilde dus zeggen dat dit niet de schuld is van de TNT. De mensen van WVS bezorgen deze pakketjes, inderdaad; WEL NAMENS TNT. Maar het zijn niet de mensen van TNT die deze fout maken. Toen pakketjes nog door de postbodes werden bezorgd, was deze ellende er niet.
Dus niet overal is dat hetzelfde. Magnummm schreef:Maar het zijn niet de mensen van TNT die deze fout maken. Toen pakketjes nog door de postbodes werden bezorgd, was deze ellende er niet.