TNT, hoe dom kun je zijn!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Re: TNT, hoe dom kun je zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 17:07

Da's heel hard balen!
Gelukkig is het ondertussen wel weer op z'n plek dan. Lachen
Ik heb er nog geen problemen mee gehad.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 17:11

Paar maanden terug is mijn Camera even weggeweest.. Toen deze VERZEKERD terug werd gestuurd hebben ze 'm zonder te melden bij de buren, 3 huizen verder, afgeleverd. Er lag geen briefje niets!

Ook enkele weken terug had ik iets via internet gekocht.. Verzekerd op laten sturen.. Weer bij de buren afgeleverd zonder dat te melden!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 17:28

Ik wacht nu ook op 2 dingen.. Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen
Dus ik maak mij best wel zorgen eigenlijk, ik hoop zo dat het goed aankomt.
1 ding scheelt, ze leveren het hier wel goed af, dat heb je met 1.5 meter stoep en meer niet.
Dan kúnnen ze het gewoon nergens anders brengen als bij je huis.
De pakketten worden geheid gestolen als je het hier bij de deur neerzet zo makkelijk valt het mee te nemen.
Verder duren dingen vaak érg lang voor ik het eindelijk eens in huis heb. Scheve mond
Wat er dan ook zo te halen valt halen we op, want met de post vind ik het wel zo'n kriem!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 18:08

Woow... Klinkt allemaal best wel erg
Nu ik er zo over nadenk, er zijn al veel pakketjes van buren bij ons neergezet waar "ik" voor moest tekenen ... Ik was toen minderjarig en het waren grote dozen. De buren hadden toen wel netjes bericht gekregen, maar dat ze een minderjarigen en ook nog eens de buur laten tekenen etc voor het paketje vind ik wel vreemd. Tevens heb ik nooit egt problemen gehad met bestellen, ik had laatst een geheugenkaart besteld, en die kwam goed, al was het 2 dagen te laat, aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 18:10

Ook herkenbaar, ik had met een bokker iets geruild, en verwachte dus woensdag een pakketje!

Vindt ik idd een briefje in de bus van TNT met bij de afzender aan elkaar geschreven: Ikhebuwpakketjeindeblauweklikogelegd.

Bloos!

Ik ga ze echt wel mailen!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:22

Je zult mij niet horen zeggen dat TNT geweldig werk levert, maar ik weet wel hoe het in deze tijden zowel bij de post sorteercentra er aan toe gaat en bij het pakkettengebeuren. En die mensen draaien overuren, maar er zijn met deze tijd ook enorm veel uitzendkrachten wat ook zorgt voor verwarring.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 23:23

Gelukkig gaat het vaak ook wel goed Knipoog Wij verzenden op ons werk tig pakketten op een dag en daarvan 'verdwijnen' er maar een heel klein aantal.

Heb overigens vorig weekend wel zelf een zadel weggebracht die ik eigenlijk zou versturen, moest in de buurt zijn (35 km verderop, maar was andere kant van NL, dus in de buurt Clown ). Puur voor de zekerheid.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:48

ik heb nu gezeik met select vracht!!

zaterdag 20 dec zijn ze langs geweest om een pakketje te bezorgen.. ik was aan het werk dus kon niet open doen (duh)
briefje op de deurmat dat ze de 23e terug zouden komen.. de 23e de hele dag niemand gezien.. 24e tot uurtje of 4 ook niks.. dus ben maar gaan bellen..

volgens hun is het pakketje afgeleverd de 20e.. maar niet bij mij!!
ja mevrouw, misschien bij de buren?
ik kon dus de hele straat af zoeken naar het pakketje.. ook gedaan maar NIEMAND heeft hem!

en het rare is dat ze terug zouden komen volgens het briefje.. en vervolgens mag ik een buurtonderzoek gaan doen naar mijn pakketje Boos! die niemand schijnt te hebben.. pffff

en ik had het graag voor kerst willen hebben maar ja.. NIET DUS!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:25

Shadow0 schreef:
Kris: heb je ook de consumentenbond geprobeerd? De TNT is erg makkelijk met het 'sorry mevrouwtje daar kunnen we niks aan doen' terwijl dat juridisch echt geen steek houdt. Hopelijk dat organisaties als Kassa/ Radar / Consumentenbond daar wat meer mee kunnen.

Yep, ook kassa ingeschakeld, daar zit ik nog wel op bericht van te wachten.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:42

Die gasten van de pakketdienst moeten het toch laten tekenen? Bij mij is het gelukkig altijd goed gegaan, maar hou altijd wel mijn hart vast!

Wat eerder genoemd over DPD..Pff hou op, schei uit! Echt een ***bedrijf en hele onvriendelijke mensen!

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 18:20

Hier worden de pakketen ook netjes afgeleverd, we hebben hier ook een man die dat altijd doet, als we niet thuis zijn word het bij de buren ondergebracht en andersom ook. en gelukkig hebben wij goeie buren die altyd lief het pakketje komen brengen en andersom natuurlijk ook.

wel vind ik het inderdaad raar, dat de buren mogen tekenen. want k mag dat ook doen voor de buren en k ben minderjarig...

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:47

Hier is het met de TNT ook gezever.
Het is zonde want de mensen die hier de pakketen bezorgen zijn mensen die een achterstand hebben. Niets te klagen over de mensen zelf absoluut niet, wel over de verantwoording die ze hebben.. Zo gaat het hier vaak mis en laatst ook weer eens. Wij hebben een servicepunt aan huis en zijn deze week gesloten maar wel netjes een briefje op de deur TNT aanbellen a.u.b. Vorige week waren we de hele dag thuis en niet aangebeld.. Vanmorgen om half 9 werd er gelukkig wel aangebeld maar hoefde ik opeens niet te tekenen.. Terwijl het wel een Zeker pakket was. Ik vroeg er ook naar en hij zei dat het de eerste keer wel moest en nu niet.. Heeel erg vreemd.. Nee TNT is er niet op vooruit gegaan helaas.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:51

Ik weet niet of het al eens gezegd is, heb nl niet het hele topic door gelezen Knipoog Maargoed, ik wilde dus zeggen dat dit niet de schuld is van de TNT. De mensen van WVS bezorgen deze pakketjes, inderdaad; WEL NAMENS TNT. Maar het zijn niet de mensen van TNT die deze fout maken. Toen pakketjes nog door de postbodes werden bezorgd, was deze ellende er niet.
Bij ons hebben ze al meerdere keren een pakketje in de container gezet of in de schuur. Sorry hoor, maar je loopt op andersmans terrein.
Sorry als het al gezegd is Lachen

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:06

Bij ons worden ze dus niet bezorgd namens WVS.. maar namens Dethon Knipoog Dus niet overal is dat hetzelfde.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:02

Magnummm schreef:
Maar het zijn niet de mensen van TNT die deze fout maken. Toen pakketjes nog door de postbodes werden bezorgd, was deze ellende er niet.

Jawel, het zijn wel de mensen van TNT die fouten maken. Niet de postbodes misschien, maar de hogere bazen hebben besloten dat ze dit graag uit willen besteden op een manier dat de kwaliteit flink in het geding komt. Het is de TNT die die beslissing heeft genomen en ook niet bijzonder actief lijkt in het verminderen van de problemen. Wat mij betreft mogen ze daar hard op afgerekend worden :j