Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re: Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:45

LuckySil schreef:
Marchador schreef:
Meid als het hem alleen om de seks te doen is, weet je toch eigenlijk al waar je staat?
Als hij van je houd heeft hij begrip voor jou en de reden die je geeft. Respecteert hij dat niet, respecteert hij imo jou niet. Hij kan ook het geduld opbrengen.

Sorry ik heb de rest van de reacties nog niet gelezen Lachen

Ja dat is ook wel zo..
maar ik kan het me niet voorstellen dat het hem alleen daar om gaat..
Waarom zou hij anders aan me gevraagd hebben of ik met hem wil gaan samenwonen..?

Nu wil ik niet zeggen dat dit altijd zo is hoor.
Maar misschien om een uitweg te zoeken? Hij woont nog thuis neem ik aan? Hoe gaat het tussen hem en de rest van de familieleden?

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:46

Heel goed dat je het hem dus hebt uitgelegd. En vervelend dat hij dan juist gaat sms-en, net als jullie hebben afgesproken dat even niet meer te doen. Maar oude gewoontes slijten niet zo gauw, en zeker als je boos bent kan je soms moeite hebben met veranderingen.

Het is denk ik heel goed dat je hem even met rust hebt gelaten voor je weer gaat praten. Als jullie meteen waren begonnen met uitpraten is het allemaal nog veel te vers om er iets nuttigs mee te bespreken.

Doe het rustig aan en wees duidelijk, en zeg hem wat je voelt, en voor hem voelt en wat hij voelt/wil. Kan heel verhelderend zijn Lachen

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 11:49

Nu wil ik niet zeggen dat dit altijd zo is hoor.
Maar misschien om een uitweg te zoeken? Hij woont nog thuis neem ik aan? Hoe gaat het tussen hem en de rest van de familieleden?[/quote]

Ja hij woont nog thuis, maar kan het gewoon goed vinden met zijn ouders.

Heb net weer een smsje van hem gehad..
Was gewoon duizelig van de zenuwen toen ik zijn naam zag staan.. En zit nu nog te trillen..

Er stond in:
"heb je het verhaal begrepen of niet"

Dus ik denk dat dat ging over het vorige smsje..
Heb hem terug gesmst dat ik het begreep, en dat het hele seks gebeuren moet veranderen, en wat er moet veranderen..
Ben benieuwd wat hij terug stuurt..

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:50

ik ook Tong uitsteken
ik zou hem gaan bellen als ik jou was, en de sms-jes lekker laten.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:51

Wat een ontzettend rare smsjes van hem zeg! Ik zou er gewoon even niet op reageren, alles wat je nu zegt tegen hem is toch weer 'fout' en voor hem waarschijnlijk een 'irritatiepunt'.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij nu(kan evt via pm) en achteraf bleek voor hem elke vorm van 'communicatie' even weer een irritatiepuntje.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 11:53

ja nou.. het gaat nu de goeie kant op..
(gelukkig!!)

Hij stuurde net:
"Misschien wel, maar ik weet neit waarneer jij zin heb, je kan ook mij is verleiden om het zo maar eens te zeggen"

Dus nou ja, dat gaat al de goeie kant op Lachen
Heb terug gestuurd:

"Ja dat wil ik ook wel, maar durf het niet echt.. Moet nu gewoon het verleden afsluiten en vergeten, en ik hoop dat je mij daarbij wil helpen"

Dus nou ja.. hoop dat hij dat wil..
En dan ga ik vragen of hij zin heeft mee te helpen kerst cadeautjes in te pakken..
Kunnen tijdens het inpakken misschien verder praten Lachen
Is altijd weer wat makkelijker dan op de bank zittend ofzo..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:53

Citaat:
Waarom zou hij anders aan me gevraagd hebben of ik met hem wil gaan samenwonen..?

Dit is totaal neit banketstaaf bedoeld, maar dit wil niet zeggen dat-ie dit vroeg uit liefde! Er zijn zoveel meeeeeer 'redenen' om samen te gaan wonen... Ik zou mijn twijfels er iig bij hebben na zo'n vage gebeurtenis.\
En idd, wat er vaker gezegd wordt, ik zou stoppen met smsen! Dit kan ook heel verkeerd begrepen worden, omdat er geen toon achterzit.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 11:54

Somebody_ schreef:
Wat een ontzettend rare smsjes van hem zeg! Ik zou er gewoon even niet op reageren, alles wat je nu zegt tegen hem is toch weer 'fout' en voor hem waarschijnlijk een 'irritatiepunt'.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij nu(kan evt via pm) en achteraf bleek voor hem elke vorm van 'communicatie' even weer een irritatiepuntje.

Ja maar ja, je moet toch met elkaar communiceren..
Voor hem is het makkelijk via de sms (als hij afgekoeld is) omdat hij heel snel zegt wat hij denkt (en dat is niet altijd vriendelijk)
Ik ga als het goed blijft gaan, zo ook vragen of hij langs komt, zodat we kunnen praten.. Lachen

Hij stuurt nu:

Tuurlijk wel, maar ik kan hier niet tegen, het duurt maar en duurt maar..

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:55

in elk geval wel een mooie wending, hij lijkt wat milder te worden in zijn uitspraken.

fijn voor je meis Lachen

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:57

Ik zou als ik jou was even nadenken of jij wel iemand wil hebben als vriend, die je blijkbaar toch niet genoeg begrijpt wbt het 'sex' issue. Wederzijds respect,vertrouwen en begrip voor elkaar is toch wel een basis van een relatie en als dat er al niet is( zijn uitspraak: 'het duurt en duurt maar' bv), kom je nergens!
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 22-12-08 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:58

Meis als hij echt van je houd is het door een gegronde reden dat jij geen s*ks wil, daarom zou hij niet zo moeten reageren.

Hoe moeilijk het ook is ik zou hem even met rust laten en daarna vragen om een goed gesprek met hem.
Dan kan je kijken hoe jij hem irriteerd ( en hij jou. En hoe jullie rekening met elkaar kunnen houdenn..

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:00

moeilijk hoor.

succes verder

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:01

ik vin dhet eerlijk gezegd van hem ook niet echt vriendelijk! vooral niet als hij weet dat jij daar een goede reden voor hebt! maaja heel veel suc6 meis, en praat met hem

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:01

niet zomaar idd, maar ik denk dat het wel op te lossen is. Ik denk dat je in elke relatie wel tegen dit probleem op zult lopen door je "reden" die belangrijk voor jou is (en terecht, niet vanaf wijken, dat is een stukje van jou, wat bij jou hoort). Dus geef dit niet te snel op, werk het eerst uit. In een volgende relatie kan het net zo goed gebeuren Lachen

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:03

Bedankt voor jullie reacties Lachen
Het was idd niet echt vriendelijk van hem.. En ben nu ook blij dat hij een beetje afgekoeld is, en weer wat normaler doet Lachen
Hoop dat hij straks even wil langs komen, zodat we gewoon face to face erover kunnepraten..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:04

Daphaan schreef:
niet zomaar idd, maar ik denk dat het wel op te lossen is. Ik denk dat je in elke relatie wel tegen dit probleem op zult lopen door je "reden" die belangrijk voor jou is (en terecht, niet vanaf wijken, dat is een stukje van jou, wat bij jou hoort). Dus geef dit niet te snel op, werk het eerst uit. In een volgende relatie kan het net zo goed gebeuren Lachen

Het hoeft in mijn ogen nog niet eens een gegronde reden te zijn. Zolang jij je ergens niet goed bij voelt, of je durft niet, of je hebt een nare ervaring, of weet ik veel wat waarom je geen sex wil, dan gebeurt dat gewoon niet en dat heeft hij maar gewoon te begrijpen. Natuurlijk kan er dan veel over gepraat worden en natuurlijk is het dan even jammer voor 'zijn gevoelens', maar dat moet je samen oplossen en niet door 'gewoon maar even te doen voor hem', daar wordt de sex echt niet beter op, lijkt mij! En zolang hij geen begrip voor de situatie van de TS kan opbrengen(zoals het overkomt op mij, ook uit de smsjes, dat hij geen zin meer heeft om 'te wachten') is het geen goede relatie en zal het nooit kunnen werken, zonder ergenissen van 1 van beiden. TS vanwege het feit dat ze het eigenlijk niet helemaal wil en de vriend in kwestie, omdat hij vaker wil en niet begrijpt 'waarom zij nou niet eens een keer normaal kan doen en gewoon sex kan hebben'.

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:04

gossie wat moeilijk.. snap dat het voor hem ook moeilijk is.. maar dan heeft ie jou nog niet zo vervelend te behandelen...
hij wil niet dat je smst.. maar stuurt vervolgens (als jij stil bent) een sms of je het begrepen heb...

pfffff BOYS

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:11

Als je vriend nog in is voor een goed gesprek zou ik hem heel duidelijk nog eens vertellen waarom je geen sex wilt. Dat je wel van hem houd en dat je het zelf ook wel wilt, maar dat het er nu even niet in zit. Er zit een verleden achter neem ik aan, en die hoort hij te accepteren..ookal kan dat moeilijk zijn. Wilt hij dat niet, dan is het voor jou ook geen fijne situatie en zou ik ermee stoppen. Ik heb het persoonlijk ook meegemaakt, echter werd het bij mij wel geaccepteerd, hij wou er alleen wel veel over praten omdat het laten zien dat je van iemand houd, toch minder duidelijk is met een kroeltje en een kusje. Ik moest dus wel veel praten over hoe het met mij ging en hoe ik over ons dacht e.d. Als jouw vriend echt zoveel waarde aan sex hecht, en hij ziet door zijn eigen zieligheid niet meer dat het ook fijn kan zijn zonder sex, dan is het gewoon een kwestie van stoppen. Het is niet eerlijk voor jou om elke keer te horen dat hij wilt, en het is niet eerlijk voor hem om te horen dat jij juist niet wilt. Als hij het niet kan accepteren dan kan je zo ook niet verder.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:11

ben ik de enige die in mezelf zegt TS zou je dan niet eens hulp zoeken voor je probleem? weet niet wat er gebeurt is oid, maar wil je zo de rest van je leven verder? want dit zal dan niet de enige man zijn die zo naar je toe draait, net zoals op de eerste pagina werd gezegd, mannen hebben ook zo hun behoefte, wij shoppen (of paardrijden) zij sex, ik neem het niet zwaar voor hem op ik waarschuw je alleen maar dat je het vast wel meer gaat meemaken... jullie zijn nog kort samen en ook ik denk dat samenwonen nu echt nog maar even achterwege moet blijven, want als je straks samen gaat wonen word het een stuk moeilijker als jullie dag en nacht op elkaars lip zitten Ja

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:13

Ja echt he..
Kreeg je er maar een gebruiksaanwijzing bij Tong uitsteken
Ja ik weet nu ook niet meer wat hij wil..
Hij reageert nu weer niet op mijn smsjes..
En hij lijkt het ergens wel te begrijpen, maar wil het niet begrijpen ofzo..?
Ik weet het echt niet meer..

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:15

xDramaQueen schreef:
ben ik de enige die in mezelf zegt TS zou je dan niet eens hulp zoeken voor je probleem? weet niet wat er gebeurt is oid, maar wil je zo de rest van je leven verder? want dit zal dan niet de enige man zijn die zo naar je toe draait, net zoals op de eerste pagina werd gezegd, mannen hebben ook zo hun behoefte, wij shoppen (of paardrijden) zij sex, ik neem het niet zwaar voor hem op ik waarschuw je alleen maar dat je het vast wel meer gaat meemaken... jullie zijn nog kort samen en ook ik denk dat samenwonen nu echt nog maar even achterwege moet blijven, want als je straks samen gaat wonen word het een stuk moeilijker als jullie dag en nacht op elkaars lip zitten Ja

Ik heb er ook met een aantal mensen over gepraat, en met hem ook..
het gaat ookal stukken beter, maar het kost gewoon tijd..
jammer genoeg is het niet binnen een dag allemaal vergeten en vergeven..
Ik snap best dat hij zn behoeftes heeft, daarom doen we het ook wel regelmatig..
Maar het moet wel van 2 kanten komen..
Ik help hem bij zijn behoeftes, dan moet hij mij ook een beetje helpen van mij angsten af te komen..

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:16

ik vind het heel naar voor je..
maar eerlijk gezegt en hard gezegt, vind ik hem maar een loser, als een deel aan de seks ligt, dat het niet goed gaat.

dus vind ik eerlijk als het daadwerkelijk daarom draait dat je hem lekker moet laten gaat, hoe moeilijk dit ook is.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:20

Misschien zijn het wel kleine dingetjes (zoals de seks) die hij opgehoopt en wat er nu allemaal uit komt..
Maar als dat zo is, moet hij gewoon langskomen en erover praten, dat is beter dan dit...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:22

LuckySil schreef:
xDramaQueen schreef:

Ik snap best dat hij zn behoeftes heeft, daarom doen we het ook wel regelmatig..
Ik help hem bij zijn behoeftes, dan moet hij mij ook een beetje helpen van mij angsten af te komen..

ook de oplossingen moeten van 2 kanten komen, jij wilt dat hij normaal doet, maar ik vind dat jij er ook wat aan moet gaan doen dan, anders vind ik het oneerlijk praten met een "aantal" mensen is imo geen hulp, anders blijf je er toch de hele tijd tegen aan hikken.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:25

[/quote]

Ik help hem bij zijn behoeftes, dan moet hij mij ook een beetje helpen van mij angsten af te komen..[/quote]

ook de oplossingen moeten van 2 kanten komen, jij wilt dat hij normaal doet, maar ik vind dat jij er ook wat aan moet gaan doen dan, anders vind ik het oneerlijk praten met een "aantal" mensen is imo geen hulp, anders blijf je er toch de hele tijd tegen aan hikken.[/quote]

Nee dat is ook zo..
Daarom heb ik er ook met hem over gepraat, zodat hij weet hoe ik erover denk en erover voel..
Net toen hij smste heb ik hem ook verteld dat we er samen aan moeten werken, en het hele seksgebeuren moeten veranderen zodat ik wat relaxter wordt.. Denkt dat dat al een heleboel scheelt..