Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Bonte_ schreef:je brengt het naar de bankt . De bankbedienden steken het toch in hun zak.
Heb ik al is mee gemaakt , exact het zelfde

_Bonte_ schreef:je brengt het naar de bankt . De bankbedienden steken het toch in hun zak.
Heb ik al is mee gemaakt , exact het zelfde
_Bonte_ schreef:we vroegen later of ze de eigenaar hadden gevonden , en wisten plots allemaal van niets meer
joyce2 schreef:Wel netjes dat je het terug wilt brengen, maar ik denk dat de bank eht ook in eigen zak steekt.
suuzepuus schreef:die beelden mogen ze niet eens bekijken....

milo schreef:toevallig heeft een klasgenootje recent 200.- in het automaat laten zitten. degene die na haar is gekomen heeft het geld waarschijnlijk ook meegenomen. andere klasgenoot heeft door werkervaring inzicht in hoe dit gaat. weet niet meer precies wat hij deed, iets mer de pinautomaten in ieder geval
als je pint laat je je gegevens achter dmv van je pas. degene die na jou komt als je geld laat zitten is dus te zien op de camera, heeft de bank ook gegevens van en daar wordt het geld gewoon van de rekening gehaald.
mijn klasgenoot was daar glas helder over, dat wordt gedaan. ook nog na mijn betoog over lieve oma'tjes die schulden af willen betalen: nee hoor, wordt er gewoon afgehaald.
nu moet je wel weten dat in mijn klas alleen volwassenen zitten ( doe duaal de sph) en dus zeker wel vertrouwen heb ik wat mijn klasgenoot vertelde, aangezien het een betrouwbaar iemand is.
Citaat:zonder dat je zelf een pinbon hebt (dus de precieze tijd niet weet), kunnen ze never achterhalen van wie het geld is,
joyce2 schreef:Ja, maar geld van iemands pas afhalen en daar ff flink mee gaan shoppen (terwijl de eigenaar van de pas nota bene nog buiten staat), vind ik persoonlijk erger dan een achtergelaten briefje (en dan heb ik het dus niet over een berg geld die erin is blijven zitten) bij een verlaten pin apparaat weghalen. En volgens mij is het 1e ook strafbaar en het 2e niet