Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Citaat:Vanmorgenvroeg gelijk gebeld met Groningen hoe het met Tes was en of ze overgeplaatst werd.
Ze had het afgelopen nacht goed gedaan maar de kinderarts had haar nog niet onderzocht.
Afgesproken dat ze gewoon zouden bellen als ze in de ambu ging en natuurlijk eerder als het niet door zou gaan.
Om half 10 kregen we het verlossende telefoontje dat Tes onderweg was naar Hengelo!
Om half 11 waren Martijn en ik hier in het ziekenhuis, waar we erg warm welkom werden geheten.
De ambu had onderweg wat verkeer tegen gehad waardoor Tes pas om 11.15 aankwam en ik haar al in de gang op stond te wachten.
In de ambu had ze een klein dipje gehad, maar nadat ze haar hadden uitgezogen was dat zo weer verholpen.
De dienstdoende kinderarts hier heeft haar onderzocht en ik schrok wel even toen ik haar helemaal bloot zag, wat is het meiske mager geworden :shock:
Bleek na haar weging ook wel dat ze was afgevallen en het voornaamste vind de kinderarts dat ze nu gaat groeien.
daarnaast heel veel rust om aan te sterken van het Rs Virus.
Vandaag heb ik haar weer 2 flesjes mogen geven en deze had mevrouwtje zo naar binnen gewerkt.
Ze krijgt nu nog 8 x 60cc voeding, maar gaan morgen bespreken om dat op te schroeven, want ze krijgt nu in totaal 480cc per dag en thuis voordat ze ziek werd kreeg ze 600cc per dag.
Je merkt wel dat als er een aantal uurtjes zijn vertreken haar slijm toe begint te nemen en dan gaat haar saturatie naar 85-90. Als ze dan weer berneveld en uitgezogen is is deze weer keurig bovenin de 90. Voorlopig blijven ze dit dan ook even doen.

Ier_ schreef:Fijn dat er een stijgende lijn in zit bij de kleine!! Hopelijk blijft dat zich zo voortzetten en mag 2009 maar een mooi jaar voor jullie worden!

Citaat:Tes mag morgen naar huis!
Als allereerste willen wij iedereen een heel goed, gelukkig en vooral gezond 2009 wensen!
Tes doet het hartstikke goed!
Zo goed zelfs dat ze morgen naar huis heen mag
De dienstdoende kinderarts noemde haar een vechter en die vechtlust van ons meisje heeft nu zijn vruchten af geworpen.
o snel als ze ziek werd, ze snel heeft ze zich er ook weer bovenop geknokt!
Vanmorgen heb ik haar voor het eerst sinds 2 weken weer in bad gedaan en ze vond het heerlijk!
Mik heeft geholpen en Tes vond het fantastisch, ze deed niets anders dan lachen, zo lief!
Daarna lekker bij papa de fles gedronken en bij mama op schoot in slaap gevallen.
Ik heb haar slapend weg gelegd en als ze wakker zou zijn, dan zou ze ook verlost worden van de sonde, dus als ik straks naar haar toe ga dan is ze verlost van alle toeters en bellen en weer puur natuur.
Ze heeft nog wel veel hoestbuien, maar dat hoort er bij en houd nog wel even aan.
Met en tas vol recepten ben ik de deur uit gegaan en die kunnen we dus morgen op gaan halen.
Het nieuwe jaar begint dus voor ons helemaal fantastisch en ik hoop echt dat het geluk nu met ons gezin is!

Citaat:Ons gezin is weer compleet!!! :inlove:
Dank jullie wel allemaal voor jullie steun de afgelopen weken :-*