Hoe kom ik erachter?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_knollie_

Re: Hoe kom ik erachter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 15:03

neverstop schreef:
gekkesies schreef:
Pff JIJ slaat door? Dat zou er bij mij niet ingaan hoor, probeert hij jou nu een beetje een schuldgevoel aan te praten.
Bah.

Meid, praat vanavond met hem en laat hem de rollen niet omdraaien. Als iemand recht heeft om boos te zijn ben jij dat, niet hij. Kun je niet met een vriendin de stad in oid, even afleiding zoeken? Ach gut

Idd.. JIJ bent heus niet diegene die doorslaat hoor..
Wel raar dat jij hem niet mag bellen omdat ie gezelschap heeft Verward vind ik beetje raar...

Ja hij had zijn vrienden op visite, dus dan is het niet echt handig om te bellen in deze situatie.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:04

Nee ok, maar 'n half uurtje tijd maken moet toch wel kunnen voor je eigen vriendin...

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 15:05

Ja maar hij wil niet dat ik langskom vanavond, heeft geen tijd zegt ie. Maar wel tijd om even te bellen dan. Via de telefoon weet ik neit wat ik moet zeggen, dan moet ik alleen maar huilen en als hij boos wordt hangt hij op.[/quote]

Is uit onmacht van zijn kant uit... Het uit de weg gaan is dan makkelijker, ivp de "confrontatie" aan te gaan...[/quote]

Ja dat snap ik ook wel, hij vind het ook moeilijk. Maar wat moet ik dan....ik wil gewoon met hem praten. Maar hij wordt alleen maar boos steeds.

ff mijn antwoord dik gedrukt, omdat het mis ging met de quote

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:07

Wat je dan moet? Naar hem toe gaan en hem niet de kans geven de confrontatie uit de weg te gaan!
Koppie op meid, en face to face om tekst en uitleg vragen, hier wordt niemand gelukkig van. Ach gut

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:10

_knollie_ schreef:
Ik zou niets liever dan met hem verder willen gaan, maar op deze manier trek ik het niet. Voel me afschuwlijk en het erge nog...ik heb steeds het gevoel dat het dan nog mijn schuld is ook.

Ik wil jullie echt bedanken voor jullie steun, ik heb er echt heel veel aan. Lees vaan het topic even door.

Als ik het even bekijk:

-Je mag niet langsgaan bij hem
-Je mag niet bellen
-Hij laat jou schuldig voelen
-Je mag geen smsjes lezen
-Hij laat gewoon zo een week niet van hem horen
-Hij wordt boos op jou omdat je een antwoord wilt
-Niemand mag jullie relatie weten

Dit is niet hoe het hoort, zelfs geen klein beetje, ik hoop oprecht dat je het hierbij niet laat, en voel je aljeblieft niet schuldig, hij is degene die hier fout zit, en niet zo'n klein beetje ook...

Oftewel moet je dit alles eens heel eerlijk uitzoeken in een gesprek met hem, oftewel allemaal achter je laten. En als hij geen gesprek wilt, tja, dan weet je eigenlijk wel genoeg denk ik.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 15:11

gekkesies schreef:
Wat je dan moet? Naar hem toe gaan en hem niet de kans geven de confrontatie uit de weg te gaan!
Koppie op meid, en face to face om tekst en uitleg vragen, hier wordt niemand gelukkig van. Ach gut

Ja is ook zo, maar grote kans dat hij erg boos wordt als ik dan toch kom...of zelfs de deur niet open doet. Ik weet zeker dat ik dan echt nog ergere ruzie heb. Of als zijn vrienden er dan net zijn ofzo.

Hij smst ook niet meer terug toen ik smste dat een half uurtje al goed zou zijn.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:13

Dit is inderdaad natuurlijk heel moeilijk voor de TS.

Maar meis.

Stel jezelf de volgende vragen eens:
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die lief voor je is?
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die graag bij je wil zijn?
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die jou trots als zijn vriendin voorstelt aan zijn omgeving?
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die er ook voor je is als het even moeilijk is in de relatie?
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die jou serieus neemt?
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die eerlijk tegen je is?

En tenslotte: Is hij die IEMAND?
Kan hij die IEMAND worden met zijn karakter en instelling?

Mannen veranderen NIET. tenzij ze het zelf willen. En dat zelf willen bereik je alleen met hem de consequenties laten zien van zijn gedrag.

Dat bereik je niet met jezelf zwak opstellen(wat je nu doet, heel begrijpelijk maar het doet de situatie alleen maar slechter worden).
Dat bereik je eerder met een sudden death, oftewel, neem jij maar eens een week geen contact met hem op. Ook niet als hij belt(wat heel moeilijk is), of smst.

De volgende zin komt in me op:

"If it's not what you're made of, you're not what i'm looking for, you were willing, but unable, to give me anymore, there's no way, you're changing."

Komt uit een liedje.

Het doet pijn, maar als je jezelf bovenstaande vragen stelt kun je niet anders dan concluderen dat hij dat allemaal niet voor je is tenzij ik er helemaal naast zit.

Ik denk dat je zelf een behoorlijk laag zelfbeeld hebt als je dit allemaal accepteert. (ik heb daar zelf ook jarenlang moeite mee gehad maar sinds een paar jaar is mijn zelfbeeld een stuk beter en komisch genoeg kom ik steeds leukere mannen tegen die mijn leven verrijken ipv mij een ellendig gevoel geven.

In ieder geval heb ik nu een ontzettende lieverd die me op handen draagt.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 15:14

@ Bravespots: hij zegt geen "nee" als ik zeg dat ik wil praten, maar hij stelt het steeds uit. Ik denk dat hij niet durft of het moeilijk vind. Verder klopt het rijtje helaas wel van mijn kant gezien. Maar ik zal ongetwijfeld ook wel dingen fout doen. Maar wat ik hier net vertel over het praten vanavond, heb ik feitelijk neergezet.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:15

Hij had aan mij een verkeerde gehad met dit gedrag.
Ik had hem zelf wsl al láng de bons gegeven.
Heb zelf zoiets meegemaakt voor 2,5 jaar geleden, waar zelfs wat geweld bij kwam kijken. Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb mijn spullen gepakt, ben weg gegaan en nooit meer terug gegaan.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:20

_knollie_ schreef:
@ Bravespots: hij zegt geen "nee" als ik zeg dat ik wil praten, maar hij stelt het steeds uit. Ik denk dat hij niet durft of het moeilijk vind. Verder klopt het rijtje helaas wel van mijn kant gezien. Maar ik zal ongetwijfeld ook wel dingen fout doen. Maar wat ik hier net vertel over het praten vanavond, heb ik feitelijk neergezet.

Zelfs als jij dingen fout doet, is dat nog bijlange geen excuus om je zo te behandelen. Een gesprek is het minste wat hij toch voor je kan doen vind ik. Een relatie moet van twee kanten komen, nu is het vooral jij die veel relatiewerk doet, en hij gene, integendeel.

Komaan zeg, hij is toch volwassen genoeg om een relatie te hebben, dan moet ie ook de ballen hebben om erover te spreken...

Edit: Volgens mij ben je erg afhankelijk van hem, toch? Daar zal je dringend moeten gaan aan werken want anders gaat het eens goed fout vrees ik...
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 20-12-08 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 15:22

Mindfields schreef:
Dit is inderdaad natuurlijk heel moeilijk voor de TS.

Maar meis.

Stel jezelf de volgende vragen eens:
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die lief voor je is?
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die graag bij je wil zijn?
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die jou trots als zijn vriendin voorstelt aan zijn omgeving?
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die er ook voor je is als het even moeilijk is in de relatie?
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die jou serieus neemt?
-Vindt JIJ dat je recht hebt op IEMAND die eerlijk tegen je is?

En tenslotte: Is hij die IEMAND?
Kan hij die IEMAND worden met zijn karakter en instelling?

Mannen veranderen NIET. tenzij ze het zelf willen. En dat zelf willen bereik je alleen met hem de consequenties laten zien van zijn gedrag.

Dat bereik je niet met jezelf zwak opstellen(wat je nu doet, heel begrijpelijk maar het doet de situatie alleen maar slechter worden).
Dat bereik je eerder met een sudden death, oftewel, neem jij maar eens een week geen contact met hem op. Ook niet als hij belt(wat heel moeilijk is), of smst.

De volgende zin komt in me op:

"If it's not what you're made of, you're not what i'm looking for, you were willing, but unable, to give me anymore, there's no way, you're changing."

Komt uit een liedje.

Het doet pijn, maar als je jezelf bovenstaande vragen stelt kun je niet anders dan concluderen dat hij dat allemaal niet voor je is tenzij ik er helemaal naast zit.

Ik denk dat je zelf een behoorlijk laag zelfbeeld hebt als je dit allemaal accepteert. (ik heb daar zelf ook jarenlang moeite mee gehad maar sinds een paar jaar is mijn zelfbeeld een stuk beter en komisch genoeg kom ik steeds leukere mannen tegen die mijn leven verrijken ipv mij een ellendig gevoel geven.

In ieder geval heb ik nu een ontzettende lieverd die me op handen draagt.

Dank je wel voor je reactie. Zet me wel aan het denken.

Ik had voor dat ik hem kenden nooit zo laag zelfbeeld, nu wel denk ik. Ik voel me gewoon machteloos en omdat het zooo oneerlijk is voor mijn gevoel kan ik het niet los laten. En soms doet hij weer lief en dan voel ik me weer even goed. Dat zijn mijn zwakke momenten gelijk. Ik denk de hele dag aan hem. Als ik ga slapen val ik pas na een uur in slaap omdat ik aan hem denk. Als ik wakker wordt moet soms al gelijk huilen als ik aan hem denk. Ik word gek van mezelf. Voel me gewoon niet happy. Alleen me paardje bied soms nog wat afleiding, maar ook niet veel. Maar ik kan voor me gevoel ook niet zonder hem, wordt al gek als ik eraan denk. Of het idee dat hij een ander ontmoet....

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:47

Knollie, misschien moet je vanavond alleen even vragen of hij je vast wil houden en een gesprek een andere keer aangaan als jullie beide wat rustiger zijn en ook alletwee de behoefte hebben om er over te praten.
Wat ik verder lees over jullie relatie komt bij mij niet over als gelijkwaardig en liefdevol en ik vind jullie weinig respectvol naar elkaar.
Vraag jezelf ook af of je wel werkelijk met hem door wilt gaan, partners horen elkaar te versterken en te steunen en je zou jezelf de vraag kunnen stellen hoe het komt dat je van hem houdt en hoe het komt dat je bij hem wilt blijven.
Sterkte. Ach gut

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:41

_knollie_ schreef:
Dank je wel voor je reactie. Zet me wel aan het denken.

Ik had voor dat ik hem kenden nooit zo laag zelfbeeld, nu wel denk ik. Ik voel me gewoon machteloos en omdat het zooo oneerlijk is voor mijn gevoel kan ik het niet los laten. En soms doet hij weer lief en dan voel ik me weer even goed. Dat zijn mijn zwakke momenten gelijk. Ik denk de hele dag aan hem. Als ik ga slapen val ik pas na een uur in slaap omdat ik aan hem denk. Als ik wakker wordt moet soms al gelijk huilen als ik aan hem denk. Ik word gek van mezelf. Voel me gewoon niet happy. Alleen me paardje bied soms nog wat afleiding, maar ook niet veel. Maar ik kan voor me gevoel ook niet zonder hem, wordt al gek als ik eraan denk. Of het idee dat hij een ander ontmoet....

Dat zinnetje zegt dat je zelfbeeld bepaald wordt door hem. Als hij lief doet voel je je weer even goed. maar zodra hij rot doet voel je je weer slecht.

Je bent afhankelijk van hem.

Dit is niet goed voor jou.

Ga van jezelf houden voor 100% en er komt vanzelf(en heel snel) iemand op je pad die die 100% in jou ziet en voor 100% voor jou gaat.

Zolang je je afhankelijk opstelt trek je mannen aan die geen 100% willen maar af en toe even en meer niet.

Je verdient beter. Maar dat moet je eerst zelf gaan zien.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 16:47

Evelyne79 schreef:
de vraag die bij mij opkomt, waarom lees je zijn smsjes? daaruit blijkt dat je hem niet vertrouwd en hem dus al gaat controleren, er zit dus al iets niet helemaal jofel in jullie relatie

Dat klopt mijns inziens ook, maar aan de andere kant... waarom wordt hij kwaad?
Als hij niks te verbergen heeft, hoeft hij ook niet kwaad te worden..

Ik heb niet de behoefte om in mijn man zijn gsm te snuffelen, maar je denkt toch niet dat hij kwaad wordt als ik dat wel zou doen??? Hij mag ook in die van mij snuffelen, ik heb niks te verbergen..

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 17:14

garny95 schreef:
Knollie, misschien moet je vanavond alleen even vragen of hij je vast wil houden en een gesprek een andere keer aangaan als jullie beide wat rustiger zijn en ook alletwee de behoefte hebben om er over te praten.
Wat ik verder lees over jullie relatie komt bij mij niet over als gelijkwaardig en liefdevol en ik vind jullie weinig respectvol naar elkaar.
Vraag jezelf ook af of je wel werkelijk met hem door wilt gaan, partners horen elkaar te versterken en te steunen en je zou jezelf de vraag kunnen stellen hoe het komt dat je van hem houdt en hoe het komt dat je bij hem wilt blijven.
Sterkte. Ach gut

Ja ik zat daar ook aan te denken. Voel me nu weer even wat rustiger, zou het liefst ook alleen willen dat hij me vasthoudt en troost, maar hij wil niet afspreken vanavond, want ik hoor niets meer van hem. Ik denk dat hij straks belt, maar ik weet niet eens meer wat ik nou moet zeggen.

@Mindfields: ik denk als ik nu alles op een rijtje zet dat ik idd afhankelijk van hem ben, dit was ik voor hem nooit. Als ik na ga denken hoe het komt, komt het denk ik doordat ik het gewoon zo oneerlijk vind allemaal. Hij is gewoon niet eerlijk tegen me....dit is nu al meer dan een jaar aan de gang en de ene keer vind hij me geweldig en zegt hij dat hij van me houdt en de dag erna doet hij weer afstandelijk. Als ik een lief smsje stuur krijg ik niets terug, want op sommige momenten benauwd het hem. Maar als hij ineens zich wel goed voelt en lief doet of lieve dingen zegt, moet ik dat ook gelijk terug doen, anders wordt hij weer onzeker zegt hij en denk hij weer dat ik een ander heb. Dat vraagt hij ook heel vaak of ik een ander heb. Hij heeft 2 maanden geleden mijn smsjes ook gelezen en toen stond er gewoon een onschuldig smsje van EEN vriend in, toen werd hij ook boos en beschuldigde mij dat ik een anderd had. Maar dat was niet zo. Later bood hij dan zijn excuses aan en zei dat dat kwam door zijn onzekerheid en dat het echt zijn fout was.

Maar nu voor vanavond weet ik niet meer wat ik moet zeggen aan de telefoon. Ik denk dat ik maar gewoon zeg dat ik in real life wil praten en niet aan de telefoon.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:51

Wat een klote situatie zeg! Ach gut Als hij niet wil praten dan weet je wel genoeg zou ik zeggen. Verder zou ik ook ook nagaan wat JIJ wilt en er zijn zeker wel een aantal voorwaarden waar een relatie aan moet voldoen zoals:

* Fatsoenlijk met elkaar praten
* Er voor elkaar zijn enz

Het meeste is al wel genoemd in het topic. Ik vind het echt belachelijk zoals hij jou behandeld en daarbij kan iedereen fouten maken. Maar zoals hij reageert. BELACHELIJK!!
Veel stertke ermee! Ik zou ook niet met hem praten via de telefoon. Ik zou gewoon een afspraak maken wanneer jullie gaan praten. Heeft hij geen tijd, dan interreseert het hem blijkbaar ook niet.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:28

Ik begrijp dat je vol gevoel voor hem zit meis. Ik ken het hoor.

Maar kies voor jezelf. Als ik je laatste reactie lees denk ik dat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Ook de momenten dat hij wel lief is voor je, doet hij dat omdat hij behoefte heeft aan warmte. Niet omdat hij het jou wil geven dus. De jaloezie tegenover jou terwijl hij zelf zulke stomme acties uithaalt zegt genoeg he. Jij mag er alleen maar voor hem zijn, maar hij hoeft geen enkele verantwoording af te leggen want dan wordt hij meteen boos, trekt een muur op van een week en legt de schuld bij jou.

Je mag je nooit op zo'n manier een schuldgevoel aan laten praten.

Als je hiervoor onafhankelijk was, zorg dan dat je dat weer wordt. Trek je eigen plan, laat hem links liggen en zorg dat je weer die sterke meid wordt die je was. Je bent dan in 1 klap een stuk aantrekkelijker ook.

"What's your definition of the one? What you really want him to become? No matter what i sacrifice it's still never enough..."

"Wat is jouw definite van de ware? Hoe zou je willen dat hij zou zijn? het maakt niet uit wat ik opoffer, het is nooit genoeg."

Stop met zoveel van jezelf weg te geven. Hij gaat er zich niet beter van gedragen, want jij loopt toch elke keer de boel weer te sussen. Daar zijn vrouwen heel bedreven in en sommige mannen maken er akelig misbruik van. Omdat ze er mee weg komen. Dus blijven ze het doen.

"Als je doet wat je altijd deed maar je niet verder hielp, waarom denk je dan dat als je dat blijft doen, het vanzelf beter wordt?"

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:39

Ik heb dit ook een keer meegemakt.. maar wij praatte altijd meteen uit.. maar wij zijn uitelkaar gegaan doordat hij mijn niet vertrouwde..ik mocht eigenlijk hellemaal niks meer doen van hem.. ja dan houdt de relatie op..

Zon relatie zou ik nooit willen hebben dat niemand het mag weten.. ik zou juist blij zijn als iemand het weet Lachen. van mijn part weet de helle wereld het....

maar meis alsi k jou was zou ik gewoon langs gaan en eens aan de deurbel gaan hangen want er klopt iets niet..

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 18:49

caroltje16 schreef:
Ik heb dit ook een keer meegemakt.. maar wij praatte altijd meteen uit.. maar wij zijn uitelkaar gegaan doordat hij mijn niet vertrouwde..ik mocht eigenlijk hellemaal niks meer doen van hem.. ja dan houdt de relatie op..

Zon relatie zou ik nooit willen hebben dat niemand het mag weten.. ik zou juist blij zijn als iemand het weet Lachen. van mijn part weet de helle wereld het....

maar meis alsi k jou was zou ik gewoon langs gaan en eens aan de deurbel gaan hangen want er klopt iets niet..

Ja zat ik ook aan te denken, maar weet zeker dat hij dan toch niet open doet of echt ontzettend kwaad op me wordt! Ik durf eigenlijk niet eens zomaar langs te gaan. En hij zei ook dat hij weg ging vanavond, sta ik straks sowieso voor een dichte deur.

Heb veel steun aan jullie. Thanks!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:52

_knollie_ schreef:
Ja zat ik ook aan te denken, maar weet zeker dat hij dan toch niet open doet of echt ontzettend kwaad op me wordt! Ik durf eigenlijk niet eens zomaar langs te gaan. En hij zei ook dat hij weg ging vanavond, sta ik straks sowieso voor een dichte deur.

Meis, wil je dit echt nog redden? Als je bang bent dat hij boos wordt als je langsgaat...mijn vriend springt een gat in de lucht als ik zomaar langskom(en terecht HAHAHAH) en zo hoort het ook te zijn.

En helemaal als er iets aan de hand is, dan hoor je toch open te staan voor een gesprek.

Ik zou hem mooi laten stikken!

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 19:37

Mindfields schreef:
_knollie_ schreef:

Meis, wil je dit echt nog redden? Als je bang bent dat hij boos wordt als je langsgaat...mijn vriend springt een gat in de lucht als ik zomaar langskom(en terecht HAHAHAH) en zo hoort het ook te zijn.

En helemaal als er iets aan de hand is, dan hoor je toch open te staan voor een gesprek.

Ik zou hem mooi laten stikken!

ik heb ook niet echte lange relaties voor hem gehad, dus ik weet denk ik ook niet zo goed hoe het zou moeten zijn.

Hij heeft nog steeds niet gebeld, wordt een beetje zenuwachtig ervan.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:43

Weet en snapt hij wel wat er allemaal speelt ?? Ik heb het idee dat hij niet begrijpt hoe ernstig de situatie is .. Hij loopt te lanterfanteren en jij zit steeds in spanning en onzekerheid ..

Bah wat een nare situatie zeg! Denk goed na over deze relatie, is dit wel de relatie die jij in gedachten hebt ? Hoe zie jij een relatie het liefst..

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:47

Nou ik denk inderdaad dat jij de rollen eens om moet draaien.. Gewoon hem eens in zen sop laten gaarkoken... En je inderdaad minder afhankelijk opstellen.. Hij doet lekker wat hij wil en laat duidelijk merken dan hij geen boodschap heeft aan jou gevoelens.. Mijn vriend is ook eigenlijk altijd blij als ik zomaar eens op de stoep sta en als er ruzie is duurd dat hooguit een dag.. Ik zou het niet pikken hoor als hij me negeert...Nou is het natuurlijk moeilijk maar probeer toch voor jezelf te kiezen..

RainyDays

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:59

Meid, laten gaan die jongen. Hij wekt niet de indruk te delen in jouw verdriet en hij neemt ook niet zelfstandig contact met je op. Verder werken al die andere dingen, zoals niet zomaar langs mogen komen etc. niet in zijn voordeel.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:10

Jeetje meis ik heb voor verbijstering dit topic gelezen! Ik snap dat je je afhankelijk voelt en dat je onwijs veel van hem houdt! Maar ik snap niet dat jij hem zo zijn gang laat gaan! Hoe moeilijk hij het ook heeft gehad in het verleden! Oke liefde maakt blind maar please meis....... je verliest jezelf hierin en dat verdien je echt niet!

Hij moet echt inzien hoeveel pijn hij jou doet! Je verdient dit echt niet!!!! Niemand verdient dit!!!!

Mijn vriend was redelijk bot en tot een half jaar geleden was hij ook "makkelijk" in het vergeten van afspraken enz! Toen ik helemaal flipte van boosheid is hij zo onwijs geschrokken dat
hij eens goed is na gaan denken over waar hij mee bezig was! Nu is HIJ degene die bang is om MIJ kwijt te raken! Hij is degene die mij smst, mij belt etc...... we hebben nu een gelijkwaardige relatie waarin we allebei geven en nemen. Zo hoort het ook in een goede relatie! Je moet elkaar vertrouwen! Als hij niet wil dat jij in zijn gsm kijkt dan zit er iets niet goed! Als hij niets te verbergen heeft zou hij er niet zo'n drama van maken!

Ik zou eens goed nadenken of je dit echt nog wel wil allemaal! Je bent echt niet afhankelijk van hem ook al denk je nu misschien van wel!