juline schreef:kiwiko heb jij het in die tijd ooit in je hoofd gehaal om een meisje van een jaar of 17 op de grond te gooien met arm op de rug en 2 man extra erbij. terwijl je eigenlijk een man moest hebben die moeilijk deed? nee zeker. zit zelf ook bij de beveiliging maar zulke dingen hoef ik niet in me hoofd te halen, ben ik meteen geschorst. een goede maat van me is (ex)commando en zelfs hij vond de filmpjes, die van bovenstaand incident zijn gemaakt, te erg voor worden.
ik ben zowizo niet van het lichamelijke geweld nee
Ik heb wel eens een gooi van mijn ex de zaak door gehad......... toen ik door 4 meiden effetjes bij de WC te grazen werd genomen omdat ik ze weg had gestuurd bij mijn bar....... en ze verhaal kwamen halen...... goed dan ga ik ook op de vuist...... toen mijn ex met twee portiers ons kluwe vechtende meiden uit elkaar kwamen halen...... werd ik door mijn ex aan mijn haren uit de kluwe getrokken..... en met een " O ben jij het" met mijn lijf in een stapel barkrukken gegooid...........
scheit gebeurd in de heetst van de strijd.......... hij heeft er overigens nooit zijn excuses voor aangeboden, en ik heb er nooit om gevraagd