Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dovish schreef:eenitraM schreef:Ik heb mijn vriend in Aalten wonen. Hij heeft een goede kameraad en die woont tegenover Joanne.
Hij heeft toen gezien dat ze uit een auto stapte en haastig haar huis in liep. Bij de auto stond een gure man haar op te wachten. Ze had enkele bezittingen gepakt en is weer in de auto gestapt die vervolgens met volle vaart weg scheurde.
Lampen en alles brande toen gewoon nog.
en daarmee is hij neem ik aan wel bij de politie langs geweest?
suffie schreef:En dan die ouders al bijna 2 weken in onzekerheid laten zitten. Als ik jou was zou ik maar eens heel snel navragen of hij dit al gemeld heeft en anders zou ik die kameraad van je vriend naar de politie schoppen!! Dit is nog niet bekend, want ze hebben afgelopen week weer een oproep bij ons in de plaatselijke kranten geplaatst. Het dreggen in de Slingeplas heeft nl ook niets opgeleverd en ze zijn nu volledig de ideeen en het spoor kwijt.
suffie schreef:En dan die ouders al bijna 2 weken in onzekerheid laten zitten. Als ik jou was zou ik maar eens heel snel navragen of hij dit al gemeld heeft en anders zou ik die kameraad van je vriend naar de politie schoppen!! Dit is nog niet bekend, want ze hebben afgelopen week weer een oproep bij ons in de plaatselijke kranten geplaatst. Het dreggen in de Slingeplas heeft nl ook niets opgeleverd en ze zijn nu volledig de ideeen en het spoor kwijt.
eenitraM schreef:Nope, ik wéét dus niet of ie al naar de politie is geweest. Maar lijkt me toch vrij logisch dat de politie al de buurt is ingeweest voor verder onderzoek?!
Chiqa schreef:eenitraM schreef:Nope, ik wéét dus niet of ie al naar de politie is geweest. Maar lijkt me toch vrij logisch dat de politie al de buurt is ingeweest voor verder onderzoek?!
Dus jij heb zo'n gesprek gehad met die kerel en niet even in je opgekomen met de vraag of dit gemeld is bij de politie terwijl half Nederland aan het zoeken is?
eenitraM schreef:Nee? Pardon? Als je zowaar zat met 4 gestoorde kerols aan tafel zit die het hebben over de dierentuin waar ze dinsdag naar toe zijn geweest en even tussendoor op dit voorval opkomen. Nee. Dan kom ik er idd niet op.
Chiqa schreef:eenitraM schreef:Nee? Pardon? Als je zowaar zat met 4 gestoorde kerols aan tafel zit die het hebben over de dierentuin waar ze dinsdag naar toe zijn geweest en even tussendoor op dit voorval opkomen. Nee. Dan kom ik er idd niet op.
Nou dan kom je er hoop ik toch nu wel op, húp bellen die gast en melden die handel!
Er zijn mensen op zoek naar haar!
eenitraM schreef:Ik heb verder geen contact met hem.
Nu ga ik toch echt wel twijfelen of dat waar was wat ie allemaal heeft gezegt.
eenitraM schreef:Ik heb verder geen contact met hem.
Nu ga ik toch echt wel twijfelen of dat waar was wat ie allemaal heeft gezegt.
jaantsje schreef:Inderdaad. Erg trieste opmerkingen.
Chiqa schreef:jaantsje schreef:Inderdaad. Erg trieste opmerkingen.
Ik ga dr van uit dat deze dame haar plicht nu doet en haar verhaal nu bij de politie aan het vertellen is,
daar ga ik echt wel van uit. Verzonnen, dronkenmansgezwets of realiteit dat zoekt de politie wel uit.