Joanne (27) uit Aalten wordt vermist, help mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orange1

Re: Joanne (27) uit Aalten wordt vermist, help mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:13

vreselijk. zou mn ogen open houden ookal woon ik er niet vlak bij.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:23

dovish schreef:
eenitraM schreef:
Ik heb mijn vriend in Aalten wonen. Hij heeft een goede kameraad en die woont tegenover Joanne.

Hij heeft toen gezien dat ze uit een auto stapte en haastig haar huis in liep. Bij de auto stond een gure man haar op te wachten. Ze had enkele bezittingen gepakt en is weer in de auto gestapt die vervolgens met volle vaart weg scheurde.

Lampen en alles brande toen gewoon nog.

en daarmee is hij neem ik aan wel bij de politie langs geweest?

Don't know. Hij had het eergister verteld. We hadden toen best veel op en kan me niet heugen dat we het er over hebben gehad.

Denk niet dat ie dus naar de politie is geweest.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 16:45

En dan die ouders al bijna 2 weken in onzekerheid laten zitten. Als ik jou was zou ik maar eens heel snel navragen of hij dit al gemeld heeft en anders zou ik die kameraad van je vriend naar de politie schoppen!! Dit is nog niet bekend, want ze hebben afgelopen week weer een oproep bij ons in de plaatselijke kranten geplaatst. Het dreggen in de Slingeplas heeft nl ook niets opgeleverd en ze zijn nu volledig de ideeen en het spoor kwijt.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:02

suffie schreef:
En dan die ouders al bijna 2 weken in onzekerheid laten zitten. Als ik jou was zou ik maar eens heel snel navragen of hij dit al gemeld heeft en anders zou ik die kameraad van je vriend naar de politie schoppen!! Dit is nog niet bekend, want ze hebben afgelopen week weer een oproep bij ons in de plaatselijke kranten geplaatst. Het dreggen in de Slingeplas heeft nl ook niets opgeleverd en ze zijn nu volledig de ideeen en het spoor kwijt.

helemaal mee eens Boos! Boos! met zulke informatie ga je dan toch metteen naar de politie of ben ik nou zo'n Koe

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:46

suffie schreef:

Nope, ik wéét dus niet of ie al naar de politie is geweest. Maar lijkt me toch vrij logisch dat de politie al de buurt is ingeweest voor verder onderzoek?! Denk dat er dus al wel een melding van is gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:53

eenitraM schreef:
Nope, ik wéét dus niet of ie al naar de politie is geweest. Maar lijkt me toch vrij logisch dat de politie al de buurt is ingeweest voor verder onderzoek?!

Dus jij heb zo'n gesprek gehad met die kerel en niet even in je opgekomen met de vraag of dit gemeld is bij de politie terwijl half Nederland aan het zoeken is?

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:03

@ Martine, als diegene het nog niet heeft gemeld bij de politie, laat het hem dan nog alsjeblieft zo snel mogelijk zich melden bij de politie, misschien hebben ze er wat aan!!
Alle tips zijn welkom!!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 19:06

Dit zijn de laatste nieuwsberichten over Joanne:

AALTEN - Een week na de vermissing van de 27-jarige Joanne Noordink uit Aalten is nog geen spoor van haar gevonden.

De Aaltense politie onderzoekt de verdwijning en krijgt daarbij steun van de technische recherche.

Volgens politiewoordvoerder Anton de Ronde komen nog steeds tips binnen die worden nagetrokken. De zoektocht naar een man, die op woensdag 10 december, een dag vóór de verdwijning met haar in een lunchroom aan de Hogestraat zou hebben gezeten, is inmiddels gestaakt. Volgens De Ronde is duidelijk geworden dat de ontmoeting op die plek eerder was dan 10 december.

Wel probeert de politie nog in contact te komen met een man en vrouw die op donderdag, de dag van de verdwijning, rond 9.00 uur op de galerij van het appartementencomplex aan de Prinsenstraat, het woonadres van Joanne Noordink, zijn gesignaleerd.

De politie gaat er volgens woordvoerder De Ronde nog steeds van uit dat er geen misdrijf in het spel is.

"Helaas ontbreekt nog elk spoor. Joanne had een groot sociaal netwerk en dat maakt het er voor ons niet gemakkelijker op", laat de politievoorlichter weten.

Op internet zijn vrienden en bekenden van de Aaltense vermiste druk in de weer om haar op het spoor te komen. Op de bekende site Hyves.nl reageren bezoekers. Uit de reacties blijkt dat de mensen meeleven en ze wensen de familie sterkte. Ook zijn er e-mails in omloop waarin iedereen gevraagd wordt om tips bij de politie te melden.

Helma en Arent Noordink, de ouders van Joanne, zien de reacties op internet als een grote steun. "Ik ben blij met de reacties, omdat er zo duizenden ogen worden gemobiliseerd. Laat iedereen goed rond kijken en tips naar de politie doorspelen. We zijn overigens ontzettend tevreden over de politie", zegt Helma Noordink.

"Deze vermissing is een volslagen raadsel voor ons en we zitten vol vragen. Er zijn ook zoveel tegenstrijdigheden. Joanne houdt veel van het leven en staat altijd voor anderen klaar. We maken een gierende onzekerheid mee", laat ze weten.

Joanne richtte dit jaar nog de Stichting Mukwano Oeganda op. Die stichting steunt ontwikkelingswerk in het Oegandese dorp Bushenyi, waar ze enkele malen was om ontwikkelingswerk te verrichten.

De internetsite http://www.mukwano.nl is vanwege de vermissing uit de lucht gehaald, maar dat zal volgens Helma Noordink snel veranderen. "We proberen de site vlug weer op internet te krijgen, waardoor we de mensen ook kunnen informeren. De aangekondigde toetenactie om geld in te zamelen voor de stichting gaat niet door, maar de site is wel een mogelijkheid om mensen op de hoogte te houden."

Joanne werkte als ambulant begeleider bij Klein Borculo en was geregeld op het AOC, de 'groene school' in Doetinchem, voor hulp aan leerlingen. Daarnaast volgde ze een post-HBO lerarenopleiding waarvoor ze stage liep bij het Graafschap College in Groenlo.

Joanne Noordink heeft een blanke huidskleur, is ongeveer 1.83 lang, heeft een slank postuur, blauw/grijze ogen en kort donker haar.

Voor informatie over de vermissing komt de site http://www.mukwano.nl weer in de lucht.

AALTEN - De politie heeft vrijdagochtend vanuit de lucht gezocht naar de vermiste Joanne Noordink uit Aalten. Daarbij is gebruik gemaakt van een helikopter met infraroodcamera. De 27-jarige Aaltense wordt ruim een week vermist. De politie heeft locaties in en rond Aalten en Bredevoort bekeken maar niets gevonden. Eerder zocht de politie met speurhonden in de buurt van de Slingeplas. De politie gaat vooralsnog niet uit van een misdrijf, maar heeft nog geen enkel spoor in de vermissingszaak.

Zoals jullie kunnen lezen worden wel de man uit de lunchroom genoemd en de mensen die vrijdag op de galerij zijn gezien. Misschien is het toch handig om navraag te doen, want je leest niets over een "onguur" type waarmee ze gezien zou zijn en dan was dit echt wel bekend gemaakt. De website die genoemd wordt is tevens het dagboek van haar ouders, beslist het lezen waard!!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:09

Chiqa schreef:
eenitraM schreef:
Nope, ik wéét dus niet of ie al naar de politie is geweest. Maar lijkt me toch vrij logisch dat de politie al de buurt is ingeweest voor verder onderzoek?!

Dus jij heb zo'n gesprek gehad met die kerel en niet even in je opgekomen met de vraag of dit gemeld is bij de politie terwijl half Nederland aan het zoeken is?

Nee? Pardon? Als je zowaar zat met 4 gestoorde kerols aan tafel zit die het hebben over de dierentuin waar ze dinsdag naar toe zijn geweest en even tussendoor op dit voorval opkomen. Nee. Dan kom ik er idd niet op. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:12

eenitraM schreef:
Nee? Pardon? Als je zowaar zat met 4 gestoorde kerols aan tafel zit die het hebben over de dierentuin waar ze dinsdag naar toe zijn geweest en even tussendoor op dit voorval opkomen. Nee. Dan kom ik er idd niet op. Clown

Nou dan kom je er hoop ik toch nu wel op, húp bellen die gast en melden die handel!
Er zijn mensen op zoek naar haar!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:13

Chiqa schreef:
eenitraM schreef:

Nou dan kom je er hoop ik toch nu wel op, húp bellen die gast en melden die handel!
Er zijn mensen op zoek naar haar!

Ik heb verder geen contact met hem.

Nu ga ik toch echt wel twijfelen of dat waar was wat ie allemaal heeft gezegt. Clown

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:17

Jeetje wat erg.... Ik woon ook niet in de buurt maar hoop dat er snel wat meer bekent is aan gezien dit vreselijk moet zijn voor bekenden. En idd ook denk je maar iets te weten dan kun je toch zorgen dat die gast naar de politie gaat ook al ga je er normaal verder niet mee om

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:18

Of het waar is of niet doet er niet toe, dat zoekt de politie wel uit. Die gozer moet het melden als hij denkt iets gezien te hebben.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:18

Er is dus eigenlijk niks meer verder duidelijk?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:19

eenitraM schreef:

Nu ga ik toch echt wel twijfelen of dat waar was wat ie allemaal heeft gezegt. Clown

Ik zou als de donder de politie bellen met deze tip als ik jou was.
De hele familie van deze vrouw is wanhopig op zoek naar haar. IMO is het dan je plicht om dit soort dingen te melden, zodat de politie het iig kan natrekken.

Dit zijn geen dingen die je kunt achterhouden.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 27-12-08 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:20

eenitraM schreef:

Nou zeg, vind je wel erg onnozel reageren met zo'n opmerking en dan nog een clowntje erachter. Boos!
Houd dan aub je mond of ga richting de politie!!
Het is erg genoeg, het zal je dochter maar zijn!!!!

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 20:46

Inderdaad. Erg trieste opmerkingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 20:56

jaantsje schreef:

Ik ga dr van uit dat deze dame haar plicht nu doet en haar verhaal nu bij de politie aan het vertellen is,
daar ga ik echt wel van uit. Verzonnen, dronkenmansgezwets of realiteit dat zoekt de politie wel uit.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:16

ik hoop het maar. want dit is echt belangerijk hoor om te melden, of het waar is of niet.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:17

Mijn ouders wonen in Aalten en heb van hun het verschrikkelijke nieuws gehoord....Ongelovelijk!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:32

Chiqa schreef:
jaantsje schreef:

Ik ga dr van uit dat deze dame haar plicht nu doet en haar verhaal nu bij de politie aan het vertellen is,
daar ga ik echt wel van uit. Verzonnen, dronkenmansgezwets of realiteit dat zoekt de politie wel uit.

ik hoop het, maar heb er een hard hoofd in... Verdrietig

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:19

@Martine, waar of niet waar.. Als het wel waar is dan kunnen ze hier mischien wel wat mee. Knipoog Ik zou het ook even gaan melden.

Er is verder dus nog geen enkel spoor van haar hopelijk weten ze snel wat meer en krijgen ze de juiste tips binnen.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:46

Is er al goed nieuws dat iemand weet?

Chesky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:11

Nee, helaas nog geen goed nieuws.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 21:49

Van de website, een bericht van haar ouders:

Zondag 28 december 2008
De kerstdagen zijn achter de rug en helaas is het enige dat we kunnen melden dat er nog steeds geen nieuws is.
We vestigen onze hoop nu een beetje op het feit dat veel mensen nu een paar vrije dagen hebben en dat het mooi winterweer is. Misschien wordt er dan veel gewandeld en gefietst en dan zijn er dus weer veel ogen op zoek naar Joanne.
De kaartjes, brieven en e-mails blijven binnenstromen en de lieve woorden en blijken van medeleven ontroeren ons en bieden ons troost. Veel dank daarvoor.

Thomas en Tanja, Arent en Helma