Het was eerst flink mistig vanmorgen. Daarna kwam de zon door en hadden we een prachtige blauwe lucht. Het was echt heel lekker weer.
Maar nu is er vanuit het westen een donkere lucht aan komen zetten en is het inmiddels overal bewolkt. Het is nog droog, alleen weet ik nog niet hoe lang dat zo blijft........
Wat een heerlijk weer! Eindelijk droog en het zonnetje erbij! Prima, ik heb niets te klagen ( hooguit wanneer ik straks met vaten water moet slepen omdat de pomp dichtgevoren zit ) ... Ben allang blij dat het nou effe droog blijft
Net als gisteren: zon, blauwe lucht en een koude wind. Ik klaag ook niet, alleen als ik net als rosita met emmers water loop te slepen, omdat de waterleiding bij de paarden bevroren is, dan mopper ik toch wel een beetje.........
Hier ook koud, maar zonnetje komt er wel door. Oostenwind dus voor 't gevoel heeft het niet over. We hebben net de jonge paarden bekapt, uur in de wind gestaan te kleumen bij de smid. Ons rondpompsysteem doet het goed, dus waterleiding bij de paarden op stal blijft het gewoon doen. Maar ja, in de wei willen ze ook nog wel wat - dus die emmers dat moet toch nog. Ben niet ontevreden, 't is droog overal, dus geen ijzel en andere enge dingen.
Het was echt KOUD zeg gotsiedorie Dit weer is geen pretje als je paarden een stukje verder in de polder staan haha. Maar gelukkig scheen de zon wel en was het verder wel een mooie dag.