Met de trein, deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ilse

Re: Met de trein, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:10

Alweer een nieuw deel!

Morgen ga ik me weer in de trein begeven.
Zo ook maar eens naar de nieuwe dienstregeling kijken, voordat ik morgen m'n trein mis.

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:17

ik moet nog wel even wennen aan de nieuwe dienstregeling,
Vanmorgen maar 1 treinstel ipv 2 (hoop dat het een eenmalige actie was want de trein zat in wolvega al stampvol en er moesten nog 2 stationnen bij in Verward)
En vanmiddag zat de trein alweer stampvol, en ik stond eerst op het verkeerde perron Clown

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:19

Vanaf Heerenveen of Steenwijk? En hoelaat? Vanmorgen om 8 uur was die nog rustig richting Leeuwarden.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:21

hmm... op de terug weg ben ik er nog niet helemaal uit hoelaat mn trein gaat.
de gele borden zeggen om 1 over t heel, en 1 over t half.
maar de display zei vandaag om 1 voor heel.
en dat zou echt K*T zijn, want dan komt mn aansluiting met mn metro niet meer goed uit.
dan sta ik of 10 minuten buiten in de kou te wachten, of een half uur.
eerst kon ik meestal vanuit de metro bijna meteen de trein in (1 minuut wachten).
nu ga ik die trein met dezelfde metro dus NET missen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:47

DDAR Lovers

Ogod, hij was dus niet op Amstel net he.. ik stap de trein in, loop naar boven, plof zonder te kijken neer op het eerste beste vrije viertje, ik val in slaap, en schrik bij woerden echt met een spasme wakker.. Huilen van het lachen

Sta ik net bij mijn station op, gewoon in mn vierzitje, doe mn tas goed, kijk wat om me heen, zittie achter me Clown

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:03

Dat is balen zwitsal! Rijd jouw metro altijd zo netjes op tijd dan? Die van mij komt meestal rond bv 10 over, maar dat wil zeggen ergens tussen 8 over (haal trein gemakkelijk) en 12 over (mis trein net) Rolleyes

Haha unwritten Huilen van het lachen Nog een mailtje gehad?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:05

steeffie schreef:
Dat is balen zwitsal! Rijd jouw metro altijd zo netjes op tijd dan? Die van mij komt meestal rond bv 10 over, maar dat wil zeggen ergens tussen 8 over (haal trein gemakkelijk) en 12 over (mis trein net) Rolleyes

Haha unwritten Huilen van het lachen Nog een mailtje gehad?

ja nou t scheelt zo af en toe een minuutje hoor..
maar meestal rijdt ie wel op dezelfde tijd.

maar ik weet de nieuwe dienstregeling van de metro eigenlijk niet ^^
vandaag zat ik in de metro terug van 5 over half.
normaal gaat er om half een, en om 10 over half, 10 voor, heel , enz.
dus miss is dat ook wel veranderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:07

Nope geen mailtje gehad Verdrietig echt stom.. misschien vanavond ofzo.. ik zou het niet weten..

Metro's rijdne in Amsterdam ongeveer om de 2 a 4 minuten, heb ze ook elke dag Clown

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:13

Jammer! En het ligt eraan waar je opstapt Tong uitsteken Ik ga via sloterdijk en daar komt alleen de 50, dus dan zit er wel 7 tot 10 minuten tussen.

zou best kunnen dat dat verandert is zwitsal.. dienstregeling van de 50 is volgens mij niet verandert, miste vandaag iig weer net mijn trein Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:16

Haha, tja ik heb op Amstel inderdaad keuze uit 3 metro's, echt boemchill Clown Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:19

Mailtje?? Heb je hem je mailadres GEGEVEN? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:21

Jaaa vorige week woensdag al *LOL*

Maargoed, toen bleek mijn mailbox dus vol te zitten, dus heb ik (nog) niks gekregen..

Sigh..

Morgen weer in de trein, zorgen dat ik weer bij hem in de buurt terecht kom.. was zo stom dattie net dus gewoon achter me zat Nagelbijten / Gniffelen

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:30

ja ik moet vanaf amstel de andere kant op, dus niet naar centraal, kan dus alleen de 51 pakken.
sochtends in de spits ga ik nu ook wel eens via sloterdijk, daar stap je tenminste in een redelijk rustige metro (metro is meestal leeg als ie aankomt) en die is altijd lekker warm met stoelverwarming ^^

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:45

Ik ben vandaag voor het eerst in Kampen geweest. Voor diegene die dat niet kennen, Kampen ligt op 10 minuten treinen van Zwolle vandaan, en je kan van daar uit ook alleen maar naar Zwolle. Komt er een man naar me toe:"ik zoek trein Zwolle?" Dus ik wijs mijn trein aan en zeg tegen hem:"deze trein gaat naar Zwolle meneer". De man kijkt mij even aan en vraagt:"deze trein naar Zwolle?". Ik:"ja meneer, deze trein gaat naar Zwolle, en andere smaken hebben we niet vanuit Kampen, dus het kan niet fout gaan". Hierop ging de beste man met een zeer bedenkelijk gezicht eerst maar eens heel uitvoerig zijn zakie staan krabben ROFL ROFL ROFL Huilen van het lachen .

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:52

Hahaha Haha!

Mij zul je denk ik pas in 2009 weer in de trein zien, ben behoorlijk ziek en heb maar t/m woensdag school en dan vakantie Nagelbijten / Gniffelen.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:53

Beterschap. En nu maar hopen dat je beter bent voor je vakantie Ach gut .

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:54

Dankje Haha!.

Ik hoop dat ook ja, kijk zo naar vakantie uit Huilen van het lachen. Vroeger was ik aaaaaaltijd deze week ziek, heel raar, elk jaar weer Clown.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:56

Er zitten rond dit tijdstip van het jaar ook een hoop halfzieke mensen in de trein. Lekker kort bij elkaar in een afgesloten ruimte, dat is ook vragen om een griepje.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 01:01

Klopt. Ik zat vrijdag avond ook naast een man in de bios die heerlijk zonder hand voor z'n mond zat te hoesten Nors opkijken.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 01:05

In de trein zijn er helaas ook meer dan genoeg mensen die zonder hand voor de mond hoesten of niezen. Ik heb het zelfs een keer gehad dat er net iemand met zijn hand een snottebel van zijn neus afveegde, en daarna met dezelfde hand mij zijn kaartje wilde overhandigen Ziek . Ik heb maar van een afstandje het kaartje bekeken, en het zag er wel oké uit. Was de man nog heel verbaasd dat ik het kaartje niet aanpakte Koe .

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 01:16

Ik mag morgen weer een flink stuk treinen... Gelukkig kan ik al op tijd in de middag weg dus lekker niet in een volle trein in de spits Lachen

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 01:17

Ik vind dat zo ontzettend vies. Al die spetters die rond vliegen en de kans natuurlijk dat je andere besmet...

Dat kaartje had ik ook niet aangepakt Nagelbijten / Gniffelen. Iemand kan toch zelf ook wel verzinnen dat dat ranzig is...

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 01:26

Ach, er zitten heel wat vreemde kostgangers in de trein hoor Haha! . Zo zat er op een hele warme zomerdag een keer een met zweet doordrenkte meneer in de trein, en nog voor ik om zijn kaartje had gevraagd had hij zijn met zweet doordrenkte kaartje al in mijn hand geduwd Ziek .
En een keer met een collega meegemaakt die een uitstel van betaling schreef voor iemand in de tijd van die gelamineerde legitimatiebewijzen. Ze draait het legitimaitiebewijs om om naar het afgiftepunt te kijken, kruipen er allerhande beestjes onder het laminaat Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk .

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 01:26

Ik ga om 7 uur...vanuit Assen. Nog lekker rustig dan. Twintig voor 9 in Utrecht voor de deur uitstappen, kwart voor 9 op kantoor, wie doet je wat!

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 01:39

Bloos! Dat is toch wel heel erg smerig van die beestjes. Ik vraag me dan echt af hoe je met je spullen om gaat en hoe vies je bent Nagelbijten / Gniffelen.

Je maakt iig wel wat mee Haha!.