Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anya schreef:@Milou: als ze dat nou eerst zouden vragen..... Maar ik heb al zeker van 8 mensen de bevallingsfoto's ongevraagd onder de neus gekregen. Men gaat er gewoon vanuit dat iedereen dat prachtig vindt. Zo'n mooi nieuw begin van een leventje. Ik vind baby's best lief, maar bevalling. Sorry. Niet.

SIEMxFUNNY schreef:Blinnii: Ja idd
Ik heb het ook altijd al mooi gevonden. Ik vind het op een of andere manier sterke vrouwen. Nu vind ik tienermoeders weer heel anders.
Elma_ schreef:SIEMxFUNNY schreef:Blinnii: Ja idd
Ik heb het ook altijd al mooi gevonden. Ik vind het op een of andere manier sterke vrouwen. Nu vind ik tienermoeders weer heel anders.

Anya schreef:En ter aanvulling. Als ik een nieuw paard heb vertel ik dat. Maar ik zeur er niet de hele dag over door. Ik kan echt ook over andere dingen praten. Zwangere vrouwen heel vaak niet.
En als jullie daar gelukkig mee zijn. Vooral doen. Maar dan mij niet aanvallen als ik zeg dat ik dat niet fijn vind in mijn omgeving.
Ik geef gewoon eerlijk antwoord op de vraag: nee ik vind zwangere vrouwen niet mooi. En ze zijn ook niet meer zo sociaal. Prima dat hormonen daarvoor verantwoordelijk zijn, maar ze hebben allemaal ook een stel hersenen. En zijn dus best in staat te bedenken dat het universum niet 24 uur per dag om hun zwangerschap draait.
@Milou: als ze dat nou eerst zouden vragen..... Maar ik heb al zeker van 8 mensen de bevallingsfoto's ongevraagd onder de neus gekregen. Men gaat er gewoon vanuit dat iedereen dat prachtig vindt. Zo'n mooi nieuw begin van een leventje. Ik vind baby's best lief, maar bevalling. Sorry. Niet.
_Lott schreef:ik ben blij dat ik jou niet als vriendin heb, en zeker niet als ik zwanger zou raken![]()
van mij mag een vriendin uren over iets praten! maakt mij echt niet uit hoor

Suzanne F. schreef:Ik snap Anya ook wel hoor.
Vaak klagen ze ook zoveel. Puf dat doet pijn en oh het is zo zwaar. Oh ik heb een pijntje en kan niet meer werken, ik meld me maar ziek.
Alles draait ineens extreem om hun en de ongeboren baby, zou ik nog wel dit mogen en dat mogen? Oh nee dat kan echt niet meer nu hoor. Nee dat trek ik niet meer....
_Lott schreef:volgens mij is ze nooit zwanger geweest
_Lott schreef:gedaan? geen kind gezien, niks over zwangerschappen gelezen

Suzanne F. schreef:Hahaha ik ben wel zwanger geweest hoor.![]()
Ik heb zelf een makkelijke zwangerschap gehad. Heb op de dag van mijn bevalling nog met weeen mn stallen snel staan uit te mesten. Toen de kraamzorg de deur uit was rende ik snel weer naar de stallen toe.
Weinig klachten gehad moet ik eerlijk toegeven. Misschien daardoor kon ik me soms wel wat ergeren aan andere zwangeren die maar klaagden en zeurden. Ik was wel moe maar goed, life goes on. Paarden moesten er uit en het werk moest klaar.
Ik vind het ook vaak een stukje mentaliteit hoewel ik wel geloof dat sommige vrouwen echt heel beroerd zijn als ze zwanger zijn. Ik heb denk ik zelf geluk gehad.

) maar ik vind het wel leuk dat ik zoals bijv . vanavond eens wat anders aan mijn hoofd heb 
naadje24 schreef:ja ik bedoelde niet zo kwa klachten maar kwa het praten erover