xKatleentjex schreef:Foxy1980 schreef:Zit het topic door te lezen maar snap eigenlijk niet zo goed wat de ts nou precies wilt weten?
Mensen die zeggen dat hun vriendje nooit vreemd zou gaan zijn naief. Mensen die zeggen dat ze zelf niet vreemd zouden gaan ook trouwens.
Het is eigenlijk gekomen door een topic over veilig vrijen.
Daarin werd door ontzettend veel mensen gesteld dat ze helemaal niet veilig moesten vrijen, want vriendlief zou nooit liegen over zijn (seksueel) verleden en hij zou zeker ook nooit bedriegen.
Adhv verschillende antwoorden in het topic zie ik dus dat je daar dus helemaal niet zeker van kan zijn.
Van mijn vriend kan ik het niet met zekerheid zeggen maar van mezelf wel en dat heeft niksmet naief te maken. Keuzes en principes van mijn vriend kan ik niet bepalen maar wel voor mijzelf en ikvind het super respectloos om vreem,d te gaan omdat je weet dat je iemand enorm kwetst die van jou houd... daarom zou ik het eerst uitmaken en dan pas wat met een ander beginnen. Normen en waarden en principes heet dat. Ik zie wat vreemdgaan met mensen kan doen, sommige gaan er echt kapot gaan en ik zou dat nooit op mijn geweten willen hebben...
.
, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk
en mijn ex met ok bedondert heeft op zijn vakantie met een andere blote vrouw in zijn bed..
allemaal hetzelfde bij mij... dus ik roep eerder, alles kan kapot!
, zat me dus echt niet meer lekker mede omdat hij ook nog iemand zijn liefde had betuigd
)
), maar omdat ik ontzettend veel om die persoon geef en ik dat ook wil tonen.