Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Cynthia_ schreef:weet iemand trouwens hoe de Mini in onderhoud is? Zal wel duur zijn aangezien het bij BMW hoort.
Ik heb deze namelijk in gedachten alleen hij heeft al 100.000km op de teller dus betekend dit dan niet dat je meer kans heb op onderhoud enz... http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=5486106&sprid=140726190&cache=no
amondi schreef:De Seat met 225 pk lijkt me echt geen beginners auto!
Waarom stel je dat aan TS voor????
Wardie schreef:Oja en mocht je het toch wel een beetje erg eng vinden om een auto te kopen zou je hem ook altijd nog door de ANWB kunnen laten keuren. Kost wel iets van 100,- meen ik, maar je kunt de verkoper wel zeggen dat bijv. dit en dat en dat eerdaags aan vervanging toe is en dan nog iets van de prijs af praten en jij weet meteen waar je aan toebent met de auto.
blackstar schreef:Mag ik eerlijk zeggen dat ik een ANWB keuring echt een wassen neus vind.
Als ik mijn rijbewijs heb móet ik die gewoon hebben, zoooo leuk
Moest en zou plots een auto hebben!
Dat werd een opel astra 1.7 comfort uit 2000 met 75 000 km.
Omdat ik dus veel km doe (sinds september 8000km), had ik toch een goede wagen nodig.
succes!!!

laura1987 schreef:Jupp echt super fijne auto'sZelf zou ik gaan voor een seat ibiza, leuke auto niet te groot niet te klein. Vallen ook in jou prijsklasse.

)

ManonR_ schreef:laura1987 schreef:Jupp echt super fijne auto'sZelf zou ik gaan voor een seat ibiza, leuke auto niet te groot niet te klein. Vallen ook in jou prijsklasse.
Alleen dat nieuwe type is lelijk!