Maar ik heb de meeste dingen meegemaakt voor ik contact had met dat medium.
Maar ik probeer toch altijd eerst te kijken of iets verklaarbaar kan zijn, voor ik er van uit ga dat er (weer) "bezoek" is geweest.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

crossmonster schreef:Geloof me, elk medium zegt tegen zijn klanten dat ie een gave heeft.
In principe is iedereen ook paranormaal begaafd, in een of andere manier.
Maar veel mensen draaien erin door zodra een medium heeft gezegd dat ze paranormaal zijn
. 

BraveSpots schreef:crossmonster schreef:Geloof me, elk medium zegt tegen zijn klanten dat ie een gave heeft.
In principe is iedereen ook paranormaal begaafd, in een of andere manier.
Maar veel mensen draaien erin door zodra een medium heeft gezegd dat ze paranormaal zijn
Ergens is het wel normaal, mensen willen nu eenmaal speciaal zijn op bepaalde punten. En aangezien paranormale krachten etc. niet of moeilijk te bewijzen valt, is het de idiale sector om je in te 'verdiepen ', en er vervolgens binnen een paar dagen zelf expert in te zijn.
. Mensen die daadwerkelijk bezig zijn hebben vaak geen tijd om zo hard te roepen, die zijn bezig met mensen en dieren helpen. 

crossmonster schreef:Breghje, idd dat vind ik dus ook.
Als ik iemand zoek op dat gebied, ga ik juist naar degene die het minst opzichtig reclame maakt.
Je moet voor de grap eens kijken, op MP worden allemaal afstandsinwijdingen van reiki aangeboden, voor 25 euro per inwijding,maar dan zijn er wel 15 graden etc.
Jaja dat zijn dus echt duidleijk de allergrootste kwakzalvers van allemaal.
Zo waren wij laatst naar een beurs van Paraview, ook al zo'n organisatie waar voornamelijk oplichters zitten.
En jawel hoor, 15 euro, en er werd precies 15 minuten geklokt.
En de informatie was waardeloos, dat had ieder ander mens zonder "gave" kunnen vertellen
Ik ga daarentegen ook graag naar low-budgetbeurzen hier in de buurt, daar krijg je voor 5 euro een reading van bijna een uur !
Met wel eerlijke antwoorden, waar je iets mee kan. En geen cold readings.
Juist degenen die goed zijn, zijn goedkoop of gratis, want zij zien het als doel om mensen te helpen .
Mediums die 35 euro of meer voor een consult vragen in hun praktijkje, die loop ik snel voorbij, dat zijn 9 avn de 10 keer grote oplichters!
.....
) . Leuk om te horen als je zwanger bent! Gelukkig betrof dat lekker nuchteren meiden en we hebben er smakelijk om kunnen lachen, maar het idee erachter vind ik eng. 
marleen_usar schreef:En dan staat er altijd resultaat binnen 24 uur.

Ik ben heel blij dat hij mijn vader heeft kunnen helpen. Het was echt een geweldig dier. Ze waren op een gegeven moment meer 1 dan 2 aparten.

ineke1963 schreef:Wat dat kleine meisje betreft en wat ik voel in dat verhaal is er ooit in jouw verleden/familie iets met een klein meisje gebeurd, hoeft niet persé overlijden te zijn, kan ook iets zijn wat anderzins triest is geweest. Ik zie daarbij een beeld verschijnen van een grote boerderij met 2 ingangen. Weet niet direct wat dat betekent maar dat kwam als beeld voor me te staan toen ik jouw verhaal las.