getver, er gebeuren hier rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:16

Weltrusten Lonneke, slaap lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:25

Trusten meid, en no worries, hoor.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:02

Goed dat je gebeld hebt. Ik denk dat het niets bijzonders is trouwens!

Ik had een monitor waarbij als mijn mobieltje af ging en hij lag er vlakbij, dat dat beeld ook helemaal raar ging doen (meestal met een smsje). Lijkt wel of er dan een soort signaal langs komt waar de monitor niet zo goed tegen kan Nagelbijten / Gniffelen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:20

Goed gedaan van je !

Ik denk ook niet dat het om een poltegeist gaat oid.

In een appartementencomplex heb je vaker zulk soort overlast, muren zijn gehorig, en iedereen heeft tegenwoordig veel elektrische apparaten, die ontzettend veel storingen kunnen veroorzaken.
Dus samen met jouw ziektebeeld denk ik aan zoiets, en absoluut niet aan geesten.

Zeg een paar keer tegen jezelf dat er niets in je huis is, en dat je het jezelf verbeeld. Herhaal dit een paar keer, en je zult rustiger worden.

Veel succes vandaag !

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:26

En Lonneke, ben je de nacht goed door gekomen?
Knap van je dat je gister toch de GGZ nog even gebeld hebt.
Je laat je niet gek maken maar onderneemt actie, petje af!!!
Hoop voor je dat je nu weer wat rustiger bent meid.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:41

ben ook benieuwd of je de nacht goed bent door gekomen Lachen
en idd, kan niet vaak genoeg gezegt worden Knipoog goed dat je de GGZ gebelt hebt Lachen
ben benieuwd wat je eigenbegeleider en de woningbouw je kan vertellen

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:56

Mijn moeder heeft ook eens zoiets gehad. Die dacht echt dat ze gek aan het worden was. Ze hoorde een soort muziekje in de keuken. Toen ik bij haar thuis kwam trok ze me de keuken in en vroeg heel gespannen of ik iets hoorde. Na goed luisteren hoorde ik ook iets geks. Ik ben op onderzoek uitgegaan en vond onder in de vuilniszak een wenskaart waar zo'n muziekje inzat. Als je die open deed dan hoorde je het. Door alle vuilnis die er overheen gevallen was was het ding open gegaan en gaf een raar geluid.
Het verhaal met de telefoon en het beeldscherm, ik denk dat het straling is van het een of ander. Dat gebeurd soms. Net zoals de buurman die dezelfde afstandbediening heeft en steeds bij een ander het kanaal wisselt.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 08:58

haha Cookies, zoiets is mij vroeger ook eens gebeurt.. ik hoorde 's avonds in bed altijd wat op de zolder.. ik ma vader gegeven moment zo gek gekregen dat hij de zolderop gegaan en heeft niks kunnen vinden Nagelbijten / Gniffelen

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:00

lieve lon, heb je nog lekker geslapen? hoop het wel!
knap dat je gister nog t ggz hebt gebeld..
ben benieuwd wat er vandaag uitkomt bij de woningbouw..

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:06

Bij ons gaat af en toe, zomaar uit het niets, een lamp uit (die staat op een schakelaar, dat je met 1 druk op de knop alle lampen uit kan doen) en het is ook echt maar 1 lamp!
Wij maken er nu een geintje van dat het "Oma" is en besteden er verder geen aandacht aan, maar ben erg benieuwd wat er bij jou uit komt!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:23

Dat jij gilen hoort en je vriend niet, dat kan best. Neem nou die luidspeakers die alleen jongeren kunnen horen! Jij hoort op een andere frequentie dan je vriend misschien.

Dus jij hoort een verwarmingsbuis fluiten/gillen en je vriend heeft die frequentie niet(meer) dus hoort het niet.

Je hond hoort het w.s. dan weer wel en wordt er ook gestoord van.
Draai je radiator kranen eens dicht of juist helemaal open. Probeer dit ook met een kraan e.d. Of de kieren in je ramen, noem maar wat...

nullen op je telefoon gaan ook branden na een ministoring, gewoon resetten en kijken of het dan weer normaal is.

Probeer er niet teveel achter te zoeken, probeer het nuchter te bekijken en heel goed dat je je hulpverlener nog even gebeld hebt!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:36

He bah, echt creepy!

Ik geloof ook wel in geesten, echt eng om mee te maken... Nagelbijten / Gniffelen

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:39

Ben je al bij de bovenburen geweest? Misschien kun je bij hun een verklaring vinden voor het 'gegil'. Aangezien je aangeeft dat het net lijkt van het appartement boven je te komen. En de vorige bewoonster? Kun je aan haar nog navragen of zij welleens zulke geluiden hoorde? Kan heel goed dat het iets heel simpel verklaarbaars is. Of een krolse kat van iemand in een ander appartement... dat maakt ook zo'n typisch jankgeluid. Of oude leidingen, of storingen. Kortom... voor je denkt aan iets bovennatuurlijks, zou ik eerst opzoek gaan naar iets verklaarbaars.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 11:35

hallo allemaal. ik ben de nacht heel goed doorgekomen. het gegil is nog steeds niet weg, ik hoorde het een paar minuten geleden ook weer. het is net alsof er iemand om hulp roept. ik ga zo de woningbouwvereniging even bellen en mijn begeleider van t ggz. hoop dat hier een verklaring voor is. de wind is het absoluut niet. dat geluid van de wind heb ik van de week ook gehoord toen het zo stormde en dat is een heel ander geluid. maar goed, ik ben nog niet ontvoerd door buitenaardse wezens dus t zal wel loslopen Haha!

edit: heb net de woningbouwvereniging gebeld en ze sturen iemand langs die de meganische ventilatror gaat nakijken. heel misschien loopt die aan en is dat het rare geluid wat ik steeds hoor. zou er echt blij mee zijn als ik weet wat t is.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:45

Tjonge wat pak je het allemaal goed aan lonneke... dikke pluim!! Ja

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:49

Wanneer komt die langs Lonneke?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:51

Aha, een aanslepende vin van een ventilator maakt inderdaad ook zo'n akelig rotgeluid!!!!!!!! Dat zal het vast zijn, Lonneke!!!
Goed dat je hebt gebeld!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 11:51

slimmerik schreef:
Tjonge wat pak je het allemaal goed aan lonneke... dikke pluim!! Ja

Haha! dank je wel. ik ben er ook erg blij mee hoe het met me gaat. ik hoop dat er voor dit probleem ook snel een verklaring komt. Ach gut
@samy: de woningbouw heeft mijn 06 nummer genoteerd en ik word teruggebeld door een een of andere firma velux die het onderhoud regelt.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:53

Wow wat freaky!
Goed dat je rustig blijft en het ggz belt!
Ik hoop echt dat er iets aanloopt idd..

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:54

Oke, hopen dat het dan wel vandaag is Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:56

een aanlopende ventilator kan heel erg naar piepen, kan me goed voorstellen dat het als gegil kan klinken!!
Is het trouwens altijd? Dus elk uur van de dag en eigenlijk elk uur ongeveer even vaak? Dan zou het heel goed zoiets kunnen zijn, denk niet dat een geest zo consequent gilt eerlijk gezegd... zou dan denken dat het onregelmatiger moet zijn, op bepaalde momenten veel erger bijvoorbeeld.
Hoop voor je dat het zoiets is, kan je weer rustig slapen!
En idd goed aangepakt, helemaal top!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:59

Martine1702 schreef:
Ik ben zelf christen, ik weet natuurlijk niet of jij ook wilt bidden, maar ik geloof dat God je er wil steunen als je daarom bid, en dat kwade dingen nooit sterker kunnen zijn dan God. Ik hoop dat dat je helpt Knipoog

Respect voor je geloof, maar daar gaan de enge geluiden nog niet weg van. Denk ik. Ik ben namelijk totaal niet gelovig.. En eerlijk gezegt, denk ik dat ze beter iemands hulp kan vragen, dan gaan bidden. Lachen No hard feelings.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:02

Ben benieuwd wat het nou is.. Wat merkwaardig zeg!! Bloos!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:05

hmm, fijn dat ze iig iemand langs sturen om te laten controleren wat 't zou kunnen zijn, en fijn dat ze de klachten aan nemen en er ook serieus iets mee doen Lachen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 12:09

Zwerte schreef:
een aanlopende ventilator kan heel erg naar piepen, kan me goed voorstellen dat het als gegil kan klinken!!
Is het trouwens altijd? Dus elk uur van de dag en eigenlijk elk uur ongeveer even vaak? Dan zou het heel goed zoiets kunnen zijn, denk niet dat een geest zo consequent gilt eerlijk gezegd... zou dan denken dat het onregelmatiger moet zijn, op bepaalde momenten veel erger bijvoorbeeld.
Hoop voor je dat het zoiets is, kan je weer rustig slapen!
En idd goed aangepakt, helemaal top!

het geluid komt ongeveer 3 keer in de 5 minuten. best vaak dus. ik hoop zo dat er een verklaring voor is want ik maak mezelf nu behoorlijk gek. gelukkig heb ik gisteren het ggz gebeld en zei zij dat ze ook dacht dat het geen stem in mijn hoofd is. dat steld me wel gerust. ik vind het echt heel fijn dat iedereen zo met me meedenkt. ik hoop dat het allemaal snel opgelost is en ik weer kan gaan genieten van mijn fijne huis.