@ jibbel; het hoeft geen betekenis te hebben, hij kan er ook gewoon toevallig zijn geweest!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Is dat iets goeds of slechts?
en bij de andere foto aan de linkerkant... quincy123 schreef:Hier zit de "orb" aan de rechterkanten bij de andere foto aan de linkerkant...

Alwiene schreef:esperance schreef:S is van stofje..
Normaalgesproken misschien, maar met dat feestdagen rood erbij is dit toch echt duidelijke een sinterklaasorb![]()
Mijn oog viel méteen op een soort duivelsgezicht links aan de voet van de boomstam
Yessy schreef:Ik denk dat als je orb meevliegt, het tijd wordt voor een nieuwe camera

Plaudar schreef:Hoe ik het ook bekijk, ik zie er nog steeds geen realistisch en middeleeuws figuur in. Het blijft voor mij een smiley.
Esile schreef:Ik weet het niet hoor. Ik heb een uur naar die boomstronk zit te kijken, maar ik zie er geen middeleeuws figuur in, hoogstens een speelgoedleeuwtje..

Michelle_x schreef:heeel vreemd idd.. sommige dingen geloof ik, anderen vind ik gewoon crap omdat je ziet dat het gewoon een vlekje oid is.. ik heb dit maar één keer in die stal gehad, en het jaagde me de stuipen op het lijf, daarna nooit weer gehad.
Joceline schreef:
Dit is hem...verschrikkelijk achteruit gegaan in kwaliteit hoop dat jullie het nog zien. Je moet even naar de bovenkant van de stronk staren, met je neus op het scherm. Je ziet een grote neus, kraaloogjes en een voorhoofd. Nogmaals deze foto is sterk achteruit gegaan met photobucket.
LauraMc schreef:Joceline schreef:
Dit is hem...verschrikkelijk achteruit gegaan in kwaliteit hoop dat jullie het nog zien. Je moet even naar de bovenkant van de stronk staren, met je neus op het scherm. Je ziet een grote neus, kraaloogjes en een voorhoofd. Nogmaals deze foto is sterk achteruit gegaan met photobucket.
Ik zie er niks in eigenlijk, wil iemand even uitleggen?