HouVanUtopia schreef:wordt nog een brabo bijeenkomst
haha ja idd.. Ik denk omdat bij de brabo's het gezegde telt van gezelligheid, kent geen tijd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
HouVanUtopia schreef:wordt nog een brabo bijeenkomst
HouVanUtopia schreef:das wel jammer eigelijk dat je geen smaak hebt dan lijkt me!!
jeetje hebje er vaak last van ?
marialva schreef:HouVanUtopia schreef:das wel jammer eigelijk dat je geen smaak hebt dan lijkt me!!
jeetje hebje er vaak last van ?
nou zn 4 a 5 keer per jaar, dan heb ik te veel insuline gespoten en te weinig gegeten ( was niet erg lekker), en dat is linke soep! ben 3 keer in coma geweest en heb toen lang in het ziekenbhuis gelegen, heb nu ook een nood injectie voor als ik het met eten niet red, dat is pure glucose
jeetje, dat klinkt vrij heftig!
RoCKyLoVE schreef:HouVanUtopia schreef:wordt nog een brabo bijeenkomst
haha ja idd.. Ik denk omdat bij de brabo's het gezegde telt van gezelligheid, kent geen tijd!

)
Hackie schreef:Zo, dat is inderdaad heftig...
Sterkte
(We kunnen wel een een Nachtbokkers-Topic in de huiskamer maken)
HouVanUtopia schreef:Hackie schreef:Zo, dat is inderdaad heftig...
Sterkte
(We kunnen wel een een Nachtbokkers-Topic in de huiskamer maken)
idd erg gezellig oz
Hoop dat jullie nog in slaap kunnen komen!
weet niet zeker of ik nu het goede bedoel iig hoop dat je snel je suiker op peil krijgt! )
) RoCKyLoVE schreef:klinkt idd gezellig! maar ik moet nu echt naar bed.. moet om half 7 op.. Morgen fris en fruitig kreeftjes ontledenHoop dat jullie nog in slaap kunnen komen!
En marialva, sterkte met je hypo! (weet niet zeker of ik nu het goede bedoel iig hoop dat je snel je suiker op peil krijgt! )
HouVanUtopia schreef:welke van de 2 topics doen we
en dan ga ik liggen te woelen. En omdat mijn vriend er gisteren vroeg uit moest was ik eruit gegaan want dan hou ik hem uit zn slaap, en nu moet hij bijkomen en heeft hij morgen vrij maar dan woel ik weer en hou hem uit zn slaap. Dus daarom ben ik maar een beetje aan het internetten puur uit verveling....