Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Haha erg leuke dingen staan er tussen zeg, die paspop ik zie het zo voor mij
Alleen toetsenbord met beplanting is niet uit te voeren bij ons, want mijn manager is nogal zuinig met spullen en zou dat iemand echt heel erg kwalijk nemen dus dat ga ik maar niet doen
secricible schreef:Mijn vriend heeft mij zo ooit eens erg goed te pakken gehad:
Een printscreen maken van je bureaublad. Dan is er ergens een functie (zou even moeten navragen hoe en waar), waarmee je al je pictogrammen onzichtbaar kan maken. Vervolgens de nieuwe bureaublad er op zetten, en echt, ik heb wel een half uur zitten klikken, maar die pictogrammen deden het maar niet.
Mijn vriend maar lachen.
Plien91: die vind ik echt super sterk, leuker als idd laxeermiddel er in doen.
FitzChivalry schreef:mij hebben ze ook eens flink te pakken gehad..
Bij het begin van mijn dienst werd er gevraagd of ik mee wou lopen naar het mortuarium (werk in een zh) dus ik braaf bed duwen, met daarin de overleden persoon..
Staan we in de lift.. komt dat lijk ineens tot leven..
lag er dus een collega in dat bed..
maar ik zat ongeveer tegen het plafond van de lift geplakt..
Op mijn vorige werk heb ik een stagair een halve dag laten zoeken naar rode bougievonkjes ..
FitzChivalry schreef:mij hebben ze ook eens flink te pakken gehad..
Bij het begin van mijn dienst werd er gevraagd of ik mee wou lopen naar het mortuarium (werk in een zh) dus ik braaf bed duwen, met daarin de overleden persoon..
Staan we in de lift.. komt dat lijk ineens tot leven..
lag er dus een collega in dat bed..
maar ik zat ongeveer tegen het plafond van de lift geplakt..
Niseyra schreef:Het eerste wat mij te binnen schiet: ik werk in een restaurant en we zetten ons drinken altijd achter de bar neer, ik drink heel vaak water en toen hadden ze mn glas een keer leeggegooid en gevuld met whiskey oid.. Ik dacht al dat ik drank rook maar ik dacht, zal wel, dus een flinke slok genomen, nou gatverdamme
MarcoBorsato schreef:Niseyra schreef:Het eerste wat mij te binnen schiet: ik werk in een restaurant en we zetten ons drinken altijd achter de bar neer, ik drink heel vaak water en toen hadden ze mn glas een keer leeggegooid en gevuld met whiskey oid.. Ik dacht al dat ik drank rook maar ik dacht, zal wel, dus een flinke slok genomen, nou gatverdamme
Lekker voor je!
susje schreef:mooie maar subtiele grap is toetsen op het toetsenbord omwisselen.. pijltjestoetsen omdraaien is een leuke; de nummers op het numerieke gedeelte verkeerdom geeft ook een leuk effect