Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik kan me dit niet meer herrineren maar me beste vriendin vertelde het me later.. Toen ik dus de 1ste x gekotst had, ben ik dus naar hem toe gegaan en wilde ik hem zoenen.. Natuurlijk wilde hij dat niet, en ik was helemaal beledigd en zei; Tss wil je nu niet eens meer met me zoenen??

Faelivrin schreef:Ik ben nog nooit dronken geweest, net als daaf4ever. Heb helemaal het belang niet dronken te worden, zie de voordelen niet, wel de nadelen. Waarom zou je 'perse' dronken moeten worden? Om er bij te horen? Heb altijd vriendinnen en vrienden gehad, ook zonder het dronken-willen-worden. Vind het hetzelfde als roken 'ikrookmeeomerbijtehoren'. Bah. Maak keuzes voor jezelf, niet voor een ander, inderdaad, get a life.

, ik ben geen allesonthouder geworden)
) Op zich kan ik redelijk goed tegen alcohol, alleen had toen 7 tequilla's en nog wat nodige flugels op binnen 3 uurtjes.
Teziej schreef:Was 13. Niet echt heel erg, maar was wel lichtelijk de weg kwijt.
Voor mij moet de lol er wel een beetje in blijven, drank is leuk, maar ik hoef niet zoveel dat ik niet eens meer recht kan lopen. Voor mij kan het ook leuk zijn zonder drank.

suus_ schreef:Idd, iedereen zet drinken neer als kansloos.
Ken ook niemand die zonder drank geen lol heeft?
haha
was toen aardig de weg kwijt. Een paar weekjes later op een feest