Citaat:Het ligt er ook aan hoe je je kleedt én gedraagt. Als je een rokje aan hebt waarbij je zowat je string nog niet ziet, sorry maar dan vraag je er ook om. En als je een truitje aantrekt waarbij je een inkijk hebt dat je zowat je navel kan zien.. En die grietjes lopen overal wel.
Citaat:klopt, maar je lokt het wel uit met erg blote kleding.
Sorry hoor maar ik kan het niet laten om hier op te reageren.
Niemand echt helemaal niemand heeft het recht om iemand aan te raken als diegene dat niet wilt. Of je nu in een skipak rondloopt of naakt. Of je je nu ''losbandig'' (tja en dan kun je discussieren wat losbandig nu precies is) gedraagt of je als een ''non'' gedraagt, zolang jij dat niet wil vraag je helemaal nergens om. En je lokt ook niets uit. En wat is de definitie van erg blote kleding dan? Ik bedoel dat is voor jou misschien wel totaal anders dan voor mij. Wie bepaalt dat dan, wanneer je bloot genoeg bent om ongewenst aangeraakt te worden? Wanneer lok je het dan uit? Als je een naveltruitje aan hebt? Of als je in je bh rondloopt?
Met zo'n uitspraken moet je gewoon zo oppassen omdat te zeggen, je weet nooit wie je hier mee kwetst. Straks denkt iemand nog dat het haar(of zijn) eigen schuld is dat iemand haar ongewenst heeft aangeraakt omdat ze nu eenmaal ''losbandig'' aan het dansen was in haar minirokje volgens zo'n jongen/man. Terwijl ze eigenlijk zelf heel vrolijk aan het dansen was en een minirokje aanhad omdat het altijd zo warm is in de kroeg.
Hmm dit klinkt een beetje verwarrend maar ik heb mijn punt gemaakt volgens mij.
Je zou es met haar naar de stallen moeten gaan!

Dat vind ik onmenselijk!
).
) naar mijn vriend toe kerst vieren.