Straatkrantverkopers, ik kom ze echt óveral tegen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Straatkrantverkopers, ik kom ze echt óveral tegen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:36

mensen.. wisten jullie dat de gemiddelde zwerver meer 'verdient' dan de gemiddelde nederlander? Tong uitsteken
een zwerver die bedelt en schooit, verdient al snel 2000 euro NETTO per maand!! Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:42

toen ik nog in de supermarkt werkte vlakbij de albert kuip daar stond ook altijd zo een dakloze, hij was heel aardig ,stond er de hele dag ,had al een band opgebouwd met bepaalde klanten en kwam elke avond in onze supermarkt eten en shag halen van het geld wat hij die dag verdiend had
ik gaf hem vaak wel een blijke drinken of als ik bijv kerstpakket kreeg van de baas dan gaf ik hem daar de helft van
hij was altijd heel dankbaar en genoot er echt van (van het opdrinken van bijv de cola)
hij zorgde ook altijd dat mijn scooter veilig stond zonder dat ik hem dat vroeg en als er wat was kwam hij naar binnen om te waarschuwen.

dat was dus wel een goede Ja

maar hier in [***] staan ze ook bij de albert heijn en daar heb ik mijn twijfels over
vaak loop ik gewoon door maar ze zeuren ook wel eens door en dan zeg ik ook: ga werk zoeken!

hard maar ik krijg mijn geld ook niet voor niks!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:44

Ze krijgen ook gewoon een daklozen uitkering elke week Lachen Dus dat bedelen is een mooi extra'tje en voor een aantal zelfs een vetpot!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:56

LimaMambo schreef:
mensen.. wisten jullie dat de gemiddelde zwerver meer 'verdient' dan de gemiddelde nederlander? Tong uitsteken
een zwerver die bedelt en schooit, verdient al snel 2000 euro NETTO per maand!! Knipoog

Dan stop ik per direct met mijn opleiding, ga ik een cursus psychologie doen en op straat staan!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:59

Nee, dan moet je rommel langs de deuren verkopen: dan kun je grof geld verdienen als je zo'n cursus hebt gevolgd!
Heeft mijn docent voor een onderzoek gedaan Nagelbijten / Gniffelen Hij kon mensen alles aansmeren!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:00

Welshcobfan schreef:
Nee, dan moet je rommel langs de deuren verkopen: dan kun je grof geld verdienen als je zo'n cursus hebt gevolgd!
Heeft mijn docent voor een onderzoek gedaan Nagelbijten / Gniffelen Hij kon mensen alles aansmeren!

whehe hier staan zelfs zwervers de spits voor 50 cent te verkopen Tong uitsteken die je normaal gratis krijgt op het station Tong uitsteken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:00

Dat is wel slim bedacht Nagelbijten / Gniffelen Zou ze een euro geven voor de moeite Nagelbijten / Gniffelen

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 15:01

In Utrecht hier heb je der ook heel veel, die bij de Super de Boer om de hoek geven we nooit wat.
Aangezien hij soms met een dure ipod staat en een gloednieuwe fiets heeft.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 15:04

Grote kans dat die spullen gejat zijn Lips are sealed