Al weer gewonnen!!!!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Re: Al weer gewonnen!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:28

Ik heb nog nooit iets gewonnen, helaas. Doe elke keer weer enthousiast mee met de hoop dat ik een prijs zal winnen, maar neen. Nooit. Clown

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:36

VonDutch schreef:
Ik had bij epplejack ook die snoepjes of sokken gewonnen Tong uitsteken

Hier nog 1 Clown
Maja heb er niks aan, want ik haal ze niet op Nagelbijten / Gniffelen Ga niet dat hele eind rijden voor sokken of snoepjes Clown
Maar goed altijd leuk als je iets gewonnen hebt Lachen

Verder heb ik een keer een hoofdstel van BR gewonnen, maar dat is dan ook het enige.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:37

win nooit wat maar doe ook nergens aan mee Clown

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:39

ik heb een aantal keer wat gewonnen met radiospelletjes..o.a. en digitale camera, een navigatiesysteem, cd pakket een discman...

ik heb een collega die ook heel fanatiek meedoet aan allerlei puzzels en prijsvragen die heeft werkelijk haar hele huis bij elkaar gesprokkeld. onvoorstelbaar ze wint bijna altijd...dan weer nieuwe auto, dan weer een keuken...echt grote dingen..Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:03

ik heb net weer wat gewonnen! kaartjes voor house criminals maar...dat feest begint over een uur en is in den haag en ik ben blut....

wat ik was vergeten te vertellen...mijn vriend heeft ook vaak geluk! eerst waren we helemaal blut en de volgende dag zou ons salaris pas komen en we hadden nog 2 euro, hij wilde die in de gokkast gooien maar dat mocht niet van mij, ik wiilde nog brood halen maar hij heeeft toch die 2 euro erin gegooid en trok er 500 euro uit hshahaha

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:21

Waar vinden jullie al die win-acties dan Clown Ik win eigenlijk nooit wat, dat is best vervelend Schijnheilig

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:23

Zo af en toe ben ik de gelukkige.
Ik heb ook zo een mail van Epplejeck gehad, en ga het morgen ophalen, meteen even in de nieuwe winkel snuffelen.

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:46

hihihi
Ik werd getipt dat dit topic er was....

Ik ben er ook zo 1.
Doe niet extreem vaak mee, maar als ik meedoe dan win ik Huilen van het lachen
Heb deze week nog een digitale camera gewonnen Haha!
Ook vaker concerten, dvd's, luchtballonvaart met Jim, boeken, leren peesbeschermers, noem het maar op, en ik heb het vast wel eens gewonnen hahha
Ben ook benieuwd wanneer dit ophoudt..
Helaas nog nooit écht de staatsloterij gewonnen Knipoog

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:49

Mijn moeder wint ook best vaak dingen , alleen zijn het vaak van die dingen dat ik denk .. hmmz bij die prijsvraag had ik niet eens meegedaan als je dat kunt winnen haha

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:50

ik heb altijd pech
win eigenlijk nooit wat

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:06

Ik heb een keer een (best goede, al zeg ik het zelf) digitale camera gewonnen. Haha! (nouja, dat was met een oft andere puzzel die je zo snel mogelijk in elkaar moest zetten, de snelste per dag won er een.)
En uhm, een keer een boekje, met zo'n kleurplaatwedstrijd. Huilen van het lachen

Verder kan ik even niet iets meer verzinnen, ken iemand die wint ook constant dingen. Dat is echt ongelooflijk, snap alleen al niet waar die al die prijsvragen ed. vind. Clown

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:10

dat van ej heb ik ook gewonnen, nu nog even zien of ik het ook ophalen kan (A)
Verder, als ik mee doen, win ik ook wel eens wat!
Wel leuke extra's om erbij te hebben! Haha!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:10

Hier dus weer een pechvogel. Win bijna nooit en als ik win zijn dat dingen die ik niet wil Boos!

Pas waren er 2 fatboys (mega zitzakken) te winnen op het werk. Ik hoefde hem niet dus wilde niet meedoen maar een collega smeekte mij om mijn naam erop te zetten voor haar. Heb hem gewonnen en dus aan haar gegeven. Verder altijd van die stomme dingen waar je niks aan heb, frisbees, wijnopeners die we al hebben etc.

Zou graag een keer iets leuks winnen Haha!

Welke prijsvragen doen jullie allemaal aan mee dan?

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:12

Haha ja sommige mensen trekken het aan geloof ik... Mijn vader wint ook altijd heel veel, dat heb ik helaas niet meegekregen Haha!

bouierenaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:17

Ik win eigenlijk ook bijna nooit wat Tong uitsteken
Maar een paar jaar geleden heb ik meegedaan aan een kleurwedstrijd van atraktiepark Slagharen (stond een kleurplaat in de krant)
En toen had ik de hoofdprijs gewonnen 4 gratis toegangskaartjes Haha!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:47

hihi Pling
Me ma wilt altijd dat ik mee ga naar de bingo want ik win de meeste keren altijd wel iets.

De mooiste is toen vlak voor de verhuizing van het westen naar het oosten.
In de Cosmopolitan zat een kaartje en de code moest je op de desbetreffende site invullen en dan had je mischien kans op diverse prijzen en ik had zoiets van ach waarom niet? Ik vul het in en krijg tadaa... Gefeliciteerd u heeft een mio navigatie gewonnen!!
kon niet beter getimed zijn Tong uitsteken

Haha! Haha! Haha!

snap alleen niet waarom ik die 20 miljoen nog niet op me bankrekening heb staan No Cheer Tong uitsteken

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:55

Ik heb ook bij EJ 1 KG paardensnoepjes of sokken gewonnen Lachen. Maar ik snap niet waarom er onder aan de mail staat dat ik ook handschoentjes kan komen ophalen? Ik heb er 1 keer handschoentjes gekocht maar voor de rest weet ik niet wat ik hiermee moet..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:06

Ik heb een keer impulsief aan een Viva belprijsvraag meegedaan, voor een jas.
Ben geen lid, toevallig gekocht en doe dit eigenlijk nooit.
Niks gehoord, tot ik mijn buurmeisje in de jas zag lopen waarvoor ik had gebeld. Bleek dat het pakket bij hun was afgegeven en aangezien ze met drie meiden thuis zijn en geregeld aan iets meedoen, dachten ze dat het voor hun was. Jas bleek mij te klein, dus probleem opgelost.

En er is een tijdje een actie geweest bij een ontwormingsmiddel. Ik was volgens mij de enige die instuurde, want ik won elke keer rijhandschoentjes. 4 paar in totaal, van die fijne nepleren, kon ik weer twee jaar vooruit.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:41

renate5 schreef:
Heb net een kortingsbon gewonnen twv 40 euro voor een vakantie bij inpakken en wegwezen. Iemand die dit spel wil spelen? Dan kan ik email adressen invoeren en nog n x spelen Tong uitsteken

Haha die heb ik ook Haha!
3x zelfs Sigaar Haha! had aantal keer meegedaan waarvan 3x prijs (die waardebonnen van 40,-) alleen jammer dat het pas geldig is vanaf een boeking van 500,- en ik denk dat je er ook maar 1 per boeking mag gebruiken Tong uitsteken
Ik dacht bij de keren spelen na de 1e x die prijs van: dan ga ik nu voor de laptop Haha! haha maar toen had ik weer de vakantiewaardebon Tong uitsteken volgens mij krijgt iedereen die trouwens Lachen

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:43

Ja idd heb er nu ook al 3.. Win ik ook een x wat Slapen Inderdaad jammer dat je er maar 1 mag inleveren.. anders schoot t mooi op haha

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:49

Ik heb al redelijk vaak wat gewonnen. Alleen de laatste tijd wil het niet meer lukken Tong uitsteken

toen ik 12 was 100 gulde van de Penny
2 kaartjes voor jumping amsterdam mennen
2 kaartjes voor het horseevent in 2004
€250 euro kadobon van de Senseo site.

en nog wat kleine prijsjes