Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
die heb ik wel weg laten laseren.......
dat wel
maargoed dat merk je pas als je je rugzak op gaat ruimen 
katiavl schreef:Sowieso, is geweldadig gedrag teruggeven niet de oplossing bij huishoudelijk geweld. Omdat 7 van de 10 gewoon niet de overmacht heeft. En het is gewoon geen oplossing.
Karin schreef:Wat een gestoorde figuren lopen er eigenlijk rond op deze wereld hè...
echt!!! kon de liefste leukste man zijn, en dan als een blad aan een boom omslaan omdat je zwarte schoenen aanhad............. geen peil op te trekken, echt!
begrijpelijk,je weet hoe erg het is en kan zijn....... KiWiKo schreef:ik ben de eerste die roept MENS PAK JE SPULLEN !!! en ga........... je komt wel weer op je pootjes terecht, en ik ben ook de eerste die roept dat je een domme doos bent als je teruggaat............. maar ik kan het me wel voorstellen, ik kan het wel begrijpen......... en mijn hart schreeuwt dan........ echt!
Danielle_1 schreef:Update: die vent is vrijdag voorgekomen en is weer vrij,behalve dat ie een agressietraining moet doen.Ik sprak de buurvrouw vanmorgen om te vragen hoe het is afgelopen.
Ze vertelde dat hij zijn spullen zou komen halen en dat ze het goed wilde aflsuiten voor het kind.
Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in!
jayva schreef:Danielle_1 schreef:Update: die vent is vrijdag voorgekomen en is weer vrij,behalve dat ie een agressietraining moet doen.Ik sprak de buurvrouw vanmorgen om te vragen hoe het is afgelopen.
Ze vertelde dat hij zijn spullen zou komen halen en dat ze het goed wilde aflsuiten voor het kind.
Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in!
Herkenbaar, mijn ex heeft vrijspraak gekregen terwijl hij voor zware mishandeling-poging doodslag moest voorkomen.
Dit was vanwege gebrek aan bewijs, ik vond namelijk dat ik het niet kon maken om mijn dochter tegen d'r eigen vader te laten getuigen, zou ze later mischien toch schuldgevoelens over kunnen krijgen.
Leuk land leven we in soms, ziekenhuisrapporten wegen niet zwaarder dan het woord van de dader.
Danielle_1 schreef:Dank je Katia![]()
Ik kom net bij M vandaan,heel kort even op de hoogte gebracht.
Ik heb nu wel zo'n instelling dat als ze hem terugneemt ik mijn ogen er wel voor zal sluiten.
M.a.w. dat mocht er weer iets dergelijks gebeuren ze het zelf mag uitzoeken.
Heb niet zo'n trek in zo'n zinloos gevecht....
Maar wie weet......
Danielle_1 schreef:jayva schreef:
Herkenbaar, mijn ex heeft vrijspraak gekregen terwijl hij voor zware mishandeling-poging doodslag moest voorkomen.
Dit was vanwege gebrek aan bewijs, ik vond namelijk dat ik het niet kon maken om mijn dochter tegen d'r eigen vader te laten getuigen, zou ze later mischien toch schuldgevoelens over kunnen krijgen.
Leuk land leven we in soms, ziekenhuisrapporten wegen niet zwaarder dan het woord van de dader.
Tja,het is treurig gesteld hier wat betreft het strafrecht in dit soort zaken.(en niet alleen hierbij,maar dat is weer een heel ander onderwerp)
Zelfs de agenten beaamde dit,maar zij maken de wet ook niet,zo zeiden ze zelf
[/quote]
ik heb in mijn discotheek tijdperk heel wat OOOOPSjes van de politie meegemaakt........
iloveyah87 schreef:Daar heb je gelijk in. Straks wordt hun probleem jouw probleem en straks gaat het ten koste van jouw doordat je er teveel in meegesleept wordt.
KiWiKo schreef:ik heb in mijn discotheek tijdperk heel wat OOOOPSjes van de politie meegemaakt........
in mijn ogen terechte OOPSjes
)