Nog meer drama!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Nog meer drama!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 21:47

Hij is dus ook niet heel zeker van zijn zaak.
Heeft zijn beslissing misschien ook gemaakt terwijl hij er niet helemaal achter stond?
Tegelijk geniet hij wel van zijn vrijheid, maar vind hij het ook niet prettig om jou kwijt te zijn.
Verschrikkelijk eigenlijk.
Heb je nog een sms van hem teruggekregen?

Hopeloos verliefd zijn is ook niet erg, dat werd ik vrolijk weer nadat die jongen in mijn vorige berichtje zei: "Je bent lelijk want je hebt een tumor in je hoofd, en je vader heeft kanker!"
Hij hield nogal van schelden met kanker. Verschrikkelijk om zoiets te horen. Maar toch werd ik weer verliefd op hem.

Dus het is voor mij helemaal normaal om na een half jaar nog verliefd te zijn om je ex, ook als je helemaal hopeloos verliefd op hem bent hoor!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:53

Janine1990 schreef:
Hij is dus ook niet heel zeker van zijn zaak.
Heeft zijn beslissing misschien ook gemaakt terwijl hij er niet helemaal achter stond?
Tegelijk geniet hij wel van zijn vrijheid, maar vind hij het ook niet prettig om jou kwijt te zijn.
Verschrikkelijk eigenlijk.
Heb je nog een sms van hem teruggekregen?

Hopeloos verliefd zijn is ook niet erg, dat werd ik vrolijk weer nadat die jongen in mijn vorige berichtje zei: "Je bent lelijk want je hebt een tumor in je hoofd, en je vader heeft kanker!"
Hij hield nogal van schelden met kanker. Verschrikkelijk om zoiets te horen. Maar toch werd ik weer verliefd op hem.

Dus het is voor mij helemaal normaal om na een half jaar nog verliefd te zijn om je ex, ook als je helemaal hopeloos verliefd op hem bent hoor!

is dit gericht op mij?
iig heeft deze jongen gezecht ( bewust niet tegen mij, dat het mischien wel weer wat ging worden)
en ik kan het moeilijk uitleggen, maar de manier waarop die naar me kijkt etc, dan weet ik gewoon zeker dat die me nog leuk vind, en dat hij me onwijs graag terug wilt.
maar er zal wel iets zijn wat hem tegenhoud, ik denk dat dat 'iets' ook de echte reden is geweest dat die het heeft uitgemaakt.

ook als ik boos word, dan belt of smst die meteen, en praat die het goed etc.
hij wil me niet te vaak zien want is bang dat die me kwijt raakt,
maar wil ook niets vast. Ziek

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 22:10

Cavaliere schreef:
is dit gericht op mij?
iig heeft deze jongen gezecht ( bewust niet tegen mij, dat het mischien wel weer wat ging worden)
en ik kan het moeilijk uitleggen, maar de manier waarop die naar me kijkt etc, dan weet ik gewoon zeker dat die me nog leuk vind, en dat hij me onwijs graag terug wilt.
maar er zal wel iets zijn wat hem tegenhoud, ik denk dat dat 'iets' ook de echte reden is geweest dat die het heeft uitgemaakt.

Ja, dit was voor jou. Knipoog
Als hij heeft gereageerd op je sms of wat dan ook. Ben ik erg benieuwd hoe.
En zeg hem nu eens de waarheid, dat je het ziet in zijn ogen. En dat je nu eindelijk eens wilt weten waar je aan toe bent.
En dat als hij je NU geen zekerheid kan geven, je hebt nooit zal krijgen.
Op een gegeven moment is het toch erop of eronder. Voor mij was dat zondag, ik wilde het niet horen, maar ik vroeg er zelf om.
En pas op dat moment kan jij het ook laten gaan.
Wil je dat iemand op deze manier met je omgaat? Ik was het ook zat om op deze manier behandeld te worden.
Ik wilde liefde voelen.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:20

Janine1990 schreef:
Cavaliere schreef:
is dit gericht op mij?

Ja, dit was voor jou. Knipoog
Als hij heeft gereageerd op je sms of wat dan ook. Ben ik erg benieuwd hoe.
En zeg hem nu eens de waarheid, dat je het ziet in zijn ogen. En dat je nu eindelijk eens wilt weten waar je aan toe bent.
En dat als hij je NU geen zekerheid kan geven, je hebt nooit zal krijgen.
Op een gegeven moment is het toch erop of eronder. Voor mij was dat zondag, ik wilde het niet horen, maar ik vroeg er zelf om.
En pas op dat moment kan jij het ook laten gaan.
Wil je dat iemand op deze manier met je omgaat? Ik was het ook zat om op deze manier behandeld te worden.
Ik wilde liefde voelen.

helemaal waar.
op het smsje wat ik stuurde vanochtend belde hij me, en vroeg waar dat ineens vandaan kwam.
ik zei: we hebben niks, het word niks en we zijn ook niet echt vrienden ( het komt altijd van mijn kant uit, laat ik een jaar niks horen dan spreken we elkaar 1 jaar niet, of iig zo voelt het voor mij)
nou daar was hij het niet mee eens we waren wel vrienden etc.
en toen zei ik weer dat je met vrienden niet zoent, en geen sex hebt ( ik heb heel veel mannelijke vrienden maar verder als een knuffel gaat het niet )
nou kon die niet helemaal inkomen, maargoed toen zei die: oke dan niet, dan spreken we niet meer af etc.

maargoed dat is eigenlijk ook niet wat ik wil, want ik wil hem niet kwijt..
dus weer uitgepraat en hij smst binnenkort en dan kijken we wel

( soms, haat ik mezelf zo he Sigaar dan denk ik later, had gezecht: nougoed dan spreken we neit meer af aju. )

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 10:15

Neee, ik begrijp echt heel goed wat je bedoelt!
Het is wel fijn om hem toch nog in de buurt te hebben.
Mijn ex (ik durf het te zeggen!!) heeft ook gezegd zondag: "Nou, dan bel ik gewoon niet meer!"
Maar dat is toch niet wat ik wil.
Maarjaa... we zullen zien wat er gebeurd.
En voor jou hetzelfde i guess...
Het blijft gewoon spannend om te weten wat er gebeurd als je zegt: "Is goed! Doei."

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:56

wat een lang verhaal Wow!

Maar inderdaad, laat hem los, geen contact meer, andere dingen doen en dan komt het allemaal vanzelf! Waarschijnlijk zal je merken dat het gewoon niet liep (ik vind het namelijk niet normaal dat als je een relatie hebt dat je dan dagen niets van elkaar hoort Bloos )
Succes ermee!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:13

[quote]Toen zei hij op een gegeven moment:
“Weetje Janine, ik mis iets. De klik is er niet meer, het gevoel is weg.”
I got my heart ripped out, stamped on, pulverized and then turned into a chew toy
Ja, dat deed pijn. Mijn hart kromp in een. De pijn was zo erg dat ik niet eens kon huilen.
Ik wilde niets liever dan huilen, maar ik kon het gewoon niet meer.
Hij wist niet wat hij miste, er klopte gewoon iets niet meer, voor zijn gevoel.
Hij twijfelde al anderhalve week. [AL!!!!!]
En dan te bedenken dat ik wel eens een maand lang het idee heb gehad: “Goh, laat ik het eens uitmaken. Ik kan het toch niet aan.”
Hij wist niet of hij er al wel aan toe was, een relatie. Misschien moest hij eerst zijn diploma’s hebben en een eigen huisje.
Voor mij klinkklare onzin, die diploma’s vertellen je niet dat je volwassen bent. Die getuigen alleen van je verantwoordelijkheid en vakbekwaamheid in je werkzaamheden.[/qoute]

dit stukje is praktisch hetzelfde als mijn situatie, het is vorige week ook uitgegaan tussen mijn vriend en mij, alleen dat hij anderhalve week twijfelde klopt dan niet het hele verhaal wil ik wel pben Knipoog we zitten een in hetzelfde schuitje volgens mij

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 17:10

@ Blackje:
Het is inderdaad niet normaal als je gewoon 2 dagen niets van elkaar hoort. Maar na negen maanden hoef ik ook niet dagelijks een smsje. Gewoon af en toe in het weekend als hij niet bij me is, een lief smsje ofzo. Daar voel ik me prettig bij. En ik weet dat hij een stugge boer is, en voor hem veranderd er niets zonder of met smsje. En hadden we 20 jaar terug geleefd, hadden we ook niet kunnen sms-en, dan hadden we ook niet dagelijks gebeld of bij elkaar geweest.
Dus wat dat betreft is het niet zo erg. Maar ik wil gewoon in het weekend, als hij ervoor kiest om alleen te zijn, wel graag een smsje.

Jouw reactie komt een beetje op mij over alsof het voor jou logisch is om dagelijks met elkaar te smsen. En dat daardoor de relatie kapot is gegaan, het feit dat dat niet gebeurde. Maar dat is het helemaal niet geweest.
Mijn vermoeden is nog steeds dat er van alles aan de hand is bij hem, en vanalles in zijn hoofd omgaat. En daardoor gaat twijfelen, aan het feit of hij dit wel aankan, of hij er wel klaar voor is. En dat hij op die manier zich ook is gaan afvragen, of hij wel genoeg voor me voelde, of hij wel eerlijk tegen me was.
Het liep zelfs in die anderhalve week dat hij schijnbaar twijfelde, ontzettend lekker, vond ik. Dus ik zie het probleem gewoon niet.

@ Kirri:
Stuur maar een pb-tje! Ik ben erg nieuwsgierig.
Wie weet is het wel gewoon de herfst!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:10

heb je een pbtje gestuurd Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 18:22

Heb 'm gelezen. Zal zo eerst even douchen, en dan een antwoord terug sturen. Lachen

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:27

dan zal ik hem vanaaf nog lezen ga zo nog even de stad in met mijn vriendinnen, de lieverds slepen me overal mee naar toe

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 19:19

Wat ontzettend lief van ze.
Ben zaterdag voor het eerst weer op stap geweest, ze waren zó ongelooflijk blij dat ik weer mee was. Echt hartverwarmend.. Lachen

x_liesje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:35

ik heb hetzelfde meegemaakt, maar van vanaf zijn kant.
Ik dacht dat ik niet meer verliefd was, en maakte het uit. Later zag
ik hem vaak op school, we zeiden niks en ik trok het echt niet, wou
hem zoo graag terug. Hij wou dit niet meer, bang om weer pijn
gedaan te worden. Ik snapte het, maar heb er nog wel een paar
maanden mee gezeten. Nu, 4 maanden verder gaat het weer super. Ik zie
hem nog wel op school, maar eigenlijk zeggen we behalve een simpel hoi
niet zoveel tegen elkaar.

Ik geloof niet dat zijn gevoel zo in een keer weg was, maar het kan best zijn
dat dit al langer zo was maar dat niet toe durft te geven. Ik snap dat je graag
wilt dat hij spijt voelt, dat hij je wel terug wil. Ik denk dat een tijdje geen
contact het beste is. Gaat hij je echt missen, dan belt hij misschien wel.
Ook kun je zelf even alles op een rijtje zetten en proberen je er overheen
te zetten, is moeilijk, kost ook wel wat tijd.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 19:46

x_liesje_x schreef:
ik heb hetzelfde meegemaakt, maar van vanaf zijn kant.
Ik dacht dat ik niet meer verliefd was, en maakte het uit. Later zag
ik hem vaak op school, we zeiden niks en ik trok het echt niet, wou
hem zoo graag terug. Hij wou dit niet meer, bang om weer pijn
gedaan te worden. Ik snapte het, maar heb er nog wel een paar
maanden mee gezeten. Nu, 4 maanden verder gaat het weer super. Ik zie
hem nog wel op school, maar eigenlijk zeggen we behalve een simpel hoi
niet zoveel tegen elkaar.

Ik geloof niet dat zijn gevoel zo in een keer weg was, maar het kan best zijn
dat dit al langer zo was maar dat niet toe durft te geven. Ik snap dat je graag
wilt dat hij spijt voelt, dat hij je wel terug wil. Ik denk dat een tijdje geen
contact het beste is. Gaat hij je echt missen, dan belt hij misschien wel.
Ook kun je zelf even alles op een rijtje zetten en proberen je er overheen
te zetten, is moeilijk, kost ook wel wat tijd.

Is ook naar.
Ik zie hem alleen nooit, dus voor mij (en misschien voor hem) zal de klap groter zijn als we elkaar opeens ergens tegenkomen.

Zijn gevoel kan niet in één keer weg zijn gegaan. Dat bestaat gewoon niet. Er zijn veel meer dingen aan de hand geweest in zijn hoofd, daar ben ik van overtuigd. Het was ook nog niet veel langer aan de hand, hooguit het feit dat hij meer aan zijn vrienden hing, en dag gebeurde na de vakantie.
Ik heb ook geen contact met hem, hij belt mij af en toe om te vragen hoe het met me gaat..
Zondag voor het laatst contact met hem gehad.
Hij heeft er weinig tot niet meer overna gedacht. Iets wat me pijn doet, maar ben nu wel zover dat als hij het zo makkelijk weg kan stoppen, ik het ook kan! En dat zal hij in vervolg aan de telefoon wel merken. Hoop dat hij vanavond hard gaat zweten, het allemaal aan zijn ooms en tantes te moeten vertellen.

Heb vanmiddag heel erg gedacht dat hij aan me dacht. Omdat ik niet veel meer er aan (wil) denken, en het alsmaar bij me opkwam. Hij heeft de donderdag voor het uit ging nog een trui van me gekregen, hele leuke trui. En heb het idee dat hij die aanheeft, of aan wilde doen. Heel apart gevoel is dat.

En dacht nog eens aan het gesprek van zondag.
Toen heb ik gezegd: "Als je een andere vriendin krijg, wil ik per se dat je voor de volle 100% voor haar gaat!!"
En toen antwoordde hij: "Misschien blijf ik wel voor altijd vrijgezel..."
Iets dat me op dat moment niets zei.. maar weet nu eigenlijk niet wat ik ervan moet denken.

x_liesje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 21:53

zoals het nu klinkt lag het niet alleen aan zijn gevoelens voor jou,
maar ook aan dat hij zo heel graag weer vrij wilde zijn, daarmee bedoel
ik niet dat hij bij jou geen vrijheid kreeg, maar weer single. kunnen doen
wat hij wil zonder rekening te hoeven houden met een vriendin. kan best
zijn dat hij er achter komt dat dit allemaal toch iets minder leuk is dan hij dacht

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 22:03

x_liesje_x schreef:
zoals het nu klinkt lag het niet alleen aan zijn gevoelens voor jou,
maar ook aan dat hij zo heel graag weer vrij wilde zijn, daarmee bedoel
ik niet dat hij bij jou geen vrijheid kreeg, maar weer single. kunnen doen
wat hij wil zonder rekening te hoeven houden met een vriendin. kan best
zijn dat hij er achter komt dat dit allemaal toch iets minder leuk is dan hij dacht

Dat is het ook, heb ik het idee.
En dat ligt, naar mijn idee, aan zijn vrienden.
Die hem nogal meeslepen in hun ideeen.
Maar hij kreeg ontzettend veel vrijheid van mij, dingen die niet veel meiden goed vindenv an hun vriendje.
Ik heb heel lang dingen gepikt, maar daar had ik geen zin meer in. Ik wil me belangrijk voelen, en dat gevoel kreeg ik zelfs door de weeks niet. Het was super om bij hem te zijn, maar net niet dat beetje extra bevestiging.
Natuurlijk wil hij dingen doen zonder rekening met mij te houden. Maar hij overschat het idee dat hij rekening met mij moet houden.
Want als hij in de kroeg zit, hoeft hij echt niet alleen maar aan mij te denken. Maar als hij dan naar huis loopt, kan hij me best een smsje sturen, toch? Dat is ook wat ik dan nog kan. Dus het lijkt me sterk dat hij dat dan niet meer kan.
Althans, dat is mijn idee erover. Aangezien hij eerder ook heel vaak midden in de nacht dronken opbelde, terwijl hij naar huis liep.
En als je er na negen maanden nog eens achter komt dat het toch niet zo leuk is, als je dacht... Dan heb je jezelf wel heel lang een masker voorgehouden.

Ben benieuwd of hij ooit in gaat zin dat dit wel goed is, of wel mooi is. Mocht dat met iemand anders zijn, vind ik het ook prima. Maar ik snap niet dat iemand het leven samen met een partner niet ziet zitten.
Dat het de verkeerde is, kan ik me nog voorstellen. Maar dat je het leven zonder partner mooier lijkt dan met, is mij totaal onbekend.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:22

Zo, heb net alles gelezen, dat is niet niks nee.

Maar smste hij ook wel eens met andere meisjes ofzo stiekem, aangezien dat wat afstandelijk deed.

Ik wens je veel sterkte ( om het zo maar even te zeggen ) Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 22:25

Nee, dat heeft hij nooit gedaan. Dat weet ik honderd procent zeker. Daar is hij veel en veel te eerlijk voor.
En trouwens ook niet het type voor, het is een trouwe hond.
En bovendien zitten er in zijn vriendenkring weinig meiden, en anders zijn dat ook allemaal hardstikke toffe meiden, die mij ook mochten. (Hoop ik, haha)
Dankje Lachen
Zijn afstandelijkheid... is denk ik een ander verhaal. Onzekerheid.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:26

Tijd zal het leren, ben benieuwd of ie nog wat van zich laat horen.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:33

Janine1990 schreef:
Wat ontzettend lief van ze.
Ben zaterdag voor het eerst weer op stap geweest, ze waren zó ongelooflijk blij dat ik weer mee was. Echt hartverwarmend.. Lachen

Ja vriendjes komen en gaan, maar vriendinnen blijven altijd bestaan. Lachen

ik heb echt schatten van een vriendinnen, als ik ergens alleen zat kreeg ik smsjes of ze belde me. ze vargen altijd of ik mee ga en als ik geen zin hebt, dan heb ik maar pech. Ze zijn allemaal een grote steun voor me. Het is alleen nu zo dat ik de einige vrijgezel ben. Dat steekt soms wel een beetje Lachen

Ik ben bij dat jij ook lieve vriendinnen hebt, ik denk dat je niet zonder vriendinnen kunt. (algemeen) ze kunnen zo schattig zijn. met zachtjes lopen of zomaar midden in de nacht bellen omdat ze weten dat je nog wakker ligt.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:35

Janine1990 schreef:
@ Blackje:
Het is inderdaad niet normaal als je gewoon 2 dagen niets van elkaar hoort. Maar na negen maanden hoef ik ook niet dagelijks een smsje. Gewoon af en toe in het weekend als hij niet bij me is, een lief smsje ofzo. Daar voel ik me prettig bij. En ik weet dat hij een stugge boer is, en voor hem veranderd er niets zonder of met smsje. En hadden we 20 jaar terug geleefd, hadden we ook niet kunnen sms-en, dan hadden we ook niet dagelijks gebeld of bij elkaar geweest.
Dus wat dat betreft is het niet zo erg. Maar ik wil gewoon in het weekend, als hij ervoor kiest om alleen te zijn, wel graag een smsje.

Jouw reactie komt een beetje op mij over alsof het voor jou logisch is om dagelijks met elkaar te smsen. En dat daardoor de relatie kapot is gegaan, het feit dat dat niet gebeurde. Maar dat is het helemaal niet geweest.
Mijn vermoeden is nog steeds dat er van alles aan de hand is bij hem, en vanalles in zijn hoofd omgaat. En daardoor gaat twijfelen, aan het feit of hij dit wel aankan, of hij er wel klaar voor is. En dat hij op die manier zich ook is gaan afvragen, of hij wel genoeg voor me voelde, of hij wel eerlijk tegen me was.
Het liep zelfs in die anderhalve week dat hij schijnbaar twijfelde, ontzettend lekker, vond ik. Dus ik zie het probleem gewoon niet.

Hej.
Na 2 jaar wil ik nog steeds elke dag contact. Dus of elkaar zien of bellen of een berichtje Bloos Maar dat is misschien persoonlijk Lachen
En bedoelde niet dat het daardoor waarschijnlijk is misgegaan hoor Lachen Het kan zeker dat hij al langer twijfelde e.d. daar kan je helaas niets aan doen.. Ach gut

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 11:33

@ Kirri:
Jaa.. ze zijn zo ontzettend lief. Elk weekend vragen ze of ik ook mee op stap ga. En daar wordt ik gewoon helemaal blij van. Ben zaterdag weer op stap geweest, en wat waren ze blij dat ik mee ging.
"My friends tell me I'm deeply missable."
Staat ook in mijn MSN-naam. Gewoon omdat ik het zo voel. Niet omdat ze het zeggen. Maar als ze altijd maar vragen of ik ook weer eens met hun op stap gaat. En natuurlijk vonden ze het niet altijd leuk dat ik bij mijn vriendje was in plaats van bij hen... Ze vinden dat ik onmisbaar ben, en snappen niet wat hij heeft gedaan...

@ Blacky:
Ik denk dat dat inderdaad persoonlijk is. Vooral omdat ik zelf ook niet heel veel tijd heb. Natuurlijk maak ik tijd voor een smsje, maar wetend dat ik waarschijnlijk niets terug kreeg, maakte het wat gemakkelijker.
Ik denk niet dat hij daarom al langer twijfelde. Ik denk dat het het feit was dat ik hem vroeg om dingen, die hij bang was niet uit te kunnen voeren...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 11:44

Voel me vandaag wel erg rot over alles.
Ik weet niet waarom, maar ik heb vannacht weer liggen dromen. Niet erg prettig.
Maarja.. gaat hopelijk wel weer over.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:12

ik snap percies hoe jij je voelt. Lijkt indd of mijn verhaal hier ook staat. Ik weet ook niet wat je hier aan moet doen, het is bij ook nog maar net een paar weken uit. Denk gewoon loslaten, teminste poging doen tot. Weet wel hoe het is, niet makkelijk. Was er maar zoiets als ene knopje dat je kon indrukken zodat je niet meer verliefd bent op degene. Is er helaas niet.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:59

ik zit hele tijd jullie topic te volgen en guess what? zelfde drama hier.
hij komt vanavond..maar het is eigenlijk al uit maar ja hopen dat ik vanavond nog wat kan goedmaken
Huilen zo van de 1 op de andere dag.