Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Hij is dus ook niet heel zeker van zijn zaak.
Heeft zijn beslissing misschien ook gemaakt terwijl hij er niet helemaal achter stond?
Tegelijk geniet hij wel van zijn vrijheid, maar vind hij het ook niet prettig om jou kwijt te zijn.
Verschrikkelijk eigenlijk.
Heb je nog een sms van hem teruggekregen?
Hopeloos verliefd zijn is ook niet erg, dat werd ik vrolijk weer nadat die jongen in mijn vorige berichtje zei: "Je bent lelijk want je hebt een tumor in je hoofd, en je vader heeft kanker!"
Hij hield nogal van schelden met kanker. Verschrikkelijk om zoiets te horen. Maar toch werd ik weer verliefd op hem.
Dus het is voor mij helemaal normaal om na een half jaar nog verliefd te zijn om je ex, ook als je helemaal hopeloos verliefd op hem bent hoor!
Cavaliere schreef:is dit gericht op mij?
iig heeft deze jongen gezecht ( bewust niet tegen mij, dat het mischien wel weer wat ging worden)
en ik kan het moeilijk uitleggen, maar de manier waarop die naar me kijkt etc, dan weet ik gewoon zeker dat die me nog leuk vind, en dat hij me onwijs graag terug wilt.
maar er zal wel iets zijn wat hem tegenhoud, ik denk dat dat 'iets' ook de echte reden is geweest dat die het heeft uitgemaakt.
ook als ik boos word, dan belt of smst die meteen, en praat die het goed etc.
hij wil me niet te vaak zien want is bang dat die me kwijt raakt,
maar wil ook niets vast.

Janine1990 schreef:Cavaliere schreef:is dit gericht op mij?
iig heeft deze jongen gezecht ( bewust niet tegen mij, dat het mischien wel weer wat ging worden)
en ik kan het moeilijk uitleggen, maar de manier waarop die naar me kijkt etc, dan weet ik gewoon zeker dat die me nog leuk vind, en dat hij me onwijs graag terug wilt.
maar er zal wel iets zijn wat hem tegenhoud, ik denk dat dat 'iets' ook de echte reden is geweest dat die het heeft uitgemaakt.
ook als ik boos word, dan belt of smst die meteen, en praat die het goed etc.
hij wil me niet te vaak zien want is bang dat die me kwijt raakt,
maar wil ook niets vast.
Ja, dit was voor jou.
Als hij heeft gereageerd op je sms of wat dan ook. Ben ik erg benieuwd hoe.
En zeg hem nu eens de waarheid, dat je het ziet in zijn ogen. En dat je nu eindelijk eens wilt weten waar je aan toe bent.
En dat als hij je NU geen zekerheid kan geven, je hebt nooit zal krijgen.
Op een gegeven moment is het toch erop of eronder. Voor mij was dat zondag, ik wilde het niet horen, maar ik vroeg er zelf om.
En pas op dat moment kan jij het ook laten gaan.
Wil je dat iemand op deze manier met je omgaat? Ik was het ook zat om op deze manier behandeld te worden.
Ik wilde liefde voelen.
dan denk ik later, had gezecht: nougoed dan spreken we neit meer af aju. ) 
)
we zitten een in hetzelfde schuitje volgens mij
x_liesje_x schreef:ik heb hetzelfde meegemaakt, maar van vanaf zijn kant.
Ik dacht dat ik niet meer verliefd was, en maakte het uit. Later zag
ik hem vaak op school, we zeiden niks en ik trok het echt niet, wou
hem zoo graag terug. Hij wou dit niet meer, bang om weer pijn
gedaan te worden. Ik snapte het, maar heb er nog wel een paar
maanden mee gezeten. Nu, 4 maanden verder gaat het weer super. Ik zie
hem nog wel op school, maar eigenlijk zeggen we behalve een simpel hoi
niet zoveel tegen elkaar.
Ik geloof niet dat zijn gevoel zo in een keer weg was, maar het kan best zijn
dat dit al langer zo was maar dat niet toe durft te geven. Ik snap dat je graag
wilt dat hij spijt voelt, dat hij je wel terug wil. Ik denk dat een tijdje geen
contact het beste is. Gaat hij je echt missen, dan belt hij misschien wel.
Ook kun je zelf even alles op een rijtje zetten en proberen je er overheen
te zetten, is moeilijk, kost ook wel wat tijd.
x_liesje_x schreef:zoals het nu klinkt lag het niet alleen aan zijn gevoelens voor jou,
maar ook aan dat hij zo heel graag weer vrij wilde zijn, daarmee bedoel
ik niet dat hij bij jou geen vrijheid kreeg, maar weer single. kunnen doen
wat hij wil zonder rekening te hoeven houden met een vriendin. kan best
zijn dat hij er achter komt dat dit allemaal toch iets minder leuk is dan hij dacht
Janine1990 schreef:Wat ontzettend lief van ze.
Ben zaterdag voor het eerst weer op stap geweest, ze waren zó ongelooflijk blij dat ik weer mee was. Echt hartverwarmend..

Janine1990 schreef:@ Blackje:
Het is inderdaad niet normaal als je gewoon 2 dagen niets van elkaar hoort. Maar na negen maanden hoef ik ook niet dagelijks een smsje. Gewoon af en toe in het weekend als hij niet bij me is, een lief smsje ofzo. Daar voel ik me prettig bij. En ik weet dat hij een stugge boer is, en voor hem veranderd er niets zonder of met smsje. En hadden we 20 jaar terug geleefd, hadden we ook niet kunnen sms-en, dan hadden we ook niet dagelijks gebeld of bij elkaar geweest.
Dus wat dat betreft is het niet zo erg. Maar ik wil gewoon in het weekend, als hij ervoor kiest om alleen te zijn, wel graag een smsje.
Jouw reactie komt een beetje op mij over alsof het voor jou logisch is om dagelijks met elkaar te smsen. En dat daardoor de relatie kapot is gegaan, het feit dat dat niet gebeurde. Maar dat is het helemaal niet geweest.
Mijn vermoeden is nog steeds dat er van alles aan de hand is bij hem, en vanalles in zijn hoofd omgaat. En daardoor gaat twijfelen, aan het feit of hij dit wel aankan, of hij er wel klaar voor is. En dat hij op die manier zich ook is gaan afvragen, of hij wel genoeg voor me voelde, of hij wel eerlijk tegen me was.
Het liep zelfs in die anderhalve week dat hij schijnbaar twijfelde, ontzettend lekker, vond ik. Dus ik zie het probleem gewoon niet.
Maar dat is misschien persoonlijk 
Het kan zeker dat hij al langer twijfelde e.d. daar kan je helaas niets aan doen..
zo van de 1 op de andere dag.