Toen het uit was, zijn we wel allerbeste vrienden gebleven al die tijd.
Ik ging wat experimenteren met mannen en kreeg uiteindelijk een hele foute relatie met een hele foute man die niet goed was voor me.
Toen ik na 2,5 jaar eindelijk van hem af was, heb ik uitgehuild bij mijn ex. En als vanzelf kwamen daar weer gevoelens bij.
We zijn dus weer samen gekomen. Ik kan me geen lievere vriend voorstellen, en het 'te' lief is ook niet meer van toepassing, hij is ook gegroeid en veranderd en we zijn gelijkwaardige partners.
Ook ik ben veranderd, beschadigd voornamelijk door mijn vorige relatie en ik ben ook mijn wilde haren wel kwijt.
Toen we weer 3 maanden samen waren hebben we een huis gekocht waar we deze week 2 jaar in samenwonen. En in mei 2009 gaan we trouwen.
Dus succesvol terug bij je ex kan zeker wel, wij zijn het levende voorbeeld

zeer stom ook van geleerd.

)
ik wou ff n kleine update geven. Ik ben nu bijna een week hier, nog kort dus er is eigenlijk nog weinig van te zeggen. Maar ik ben in ieder geval blij dat ik terug ben gegaan. Italié is een heel fijn land en ik ben nu weer op mijn eigen plekkie met m´n oude vrienden. Mijn ex heeft nog veel van de paarden die ik vroeger reed gehouden en ook veel nieuwe paarden dus zat te doen