pinuts schreef:adil: hoe sneu ben je als je echt verslaafd bent, en daardoor met iedere lamlul het bed in duikt omdat je seks moet hebben??
Vreselijk en walgelijk sneu en absoluut zonder zelfrespect, maar toch bestaan die mensen echt!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:adil: hoe sneu ben je als je echt verslaafd bent, en daardoor met iedere lamlul het bed in duikt omdat je seks moet hebben??
detour schreef:Nee, dat zeg ik niet, dat het abnormaal is, maar normaal?...![]()
Waarom moet er überhaupt weer een stigma op geplakt worden?
Iedereen is toch anders en het is toch niet nodig dat ons via de media voorgeschoteld moet worden hoe vaak "normaal "is?...
Wat is de toegevoegde waarde?![]()
Ik snap het gewoon niet en vind het maar raar.![]()
Hoe vaak per week pulk jij uit je neus, knijp je puisten uit of veeg je je billen niet goed af?![]()
Hoe vaak snurkt iemand?
Komt iemand emt het verkeerde been uit bed?![]()
Huilt iemand? lacht iemand?...
Snap je mijn punt?![]()
Ik wil niemand aanvallen maar vind dat het hele onderwerp sex zo opgeblazen wordt.
![]()
Is het niet gewoon iets wat bij het leven hoort als je daar zelf behoefte aan hebt en dat alles mogelijk is mits beide partners het tolereren en we dat moeten respecteren?![]()
Het zal wel raar zijn maar het boeit me dus ook niet zo hoe anderen met hun sexleven omgaan.![]()
Het maakt me vast een raar persoon!
pinuts schreef:alsof het zo makkelijk te verkrijgen is.. '' ik wil seks, want ik heb al 40 dagen geen seks gehad.. hmm wie zal ik nemen ''
Jammer want seks is iets heel speciaals waar ik persoonlijk veel waarde aan hecht. Wat voor mij persoonlijk is, maar anderen doen erover alsof ze net ff een lekker drankje hebben gehad ofzo.. blehh:S Adil18 schreef:detour schreef:Nee, dat zeg ik niet, dat het abnormaal is, maar normaal?...![]()
Waarom moet er überhaupt weer een stigma op geplakt worden?
Iedereen is toch anders en het is toch niet nodig dat ons via de media voorgeschoteld moet worden hoe vaak "normaal "is?...
Wat is de toegevoegde waarde?![]()
Ik snap het gewoon niet en vind het maar raar.![]()
Hoe vaak per week pulk jij uit je neus, knijp je puisten uit of veeg je je billen niet goed af?![]()
Hoe vaak snurkt iemand?
Komt iemand emt het verkeerde been uit bed?![]()
Huilt iemand? lacht iemand?...
Snap je mijn punt?![]()
Ik wil niemand aanvallen maar vind dat het hele onderwerp sex zo opgeblazen wordt.
![]()
Is het niet gewoon iets wat bij het leven hoort als je daar zelf behoefte aan hebt en dat alles mogelijk is mits beide partners het tolereren en we dat moeten respecteren?![]()
Het zal wel raar zijn maar het boeit me dus ook niet zo hoe anderen met hun sexleven omgaan.![]()
Het maakt me vast een raar persoon!
Ik ben het helemaal met je eens, daar niet van. Maar je moet ook inzien dat het voor mensen die elke dag sex hebben vervelend wordt om de stempel "sexverslaafd" of "sexmaniak" te krijgen...![]()
Maar goed, ik weet dat je dat niet zei, je zei alleen dat je het vervelend vond dat door de media dat beeld wordt afgegeven en dat is ook zo. Maar de media geeft ook en beeld af dat alleen modellen aantrekkelijk zouden zijn voor mannen, en we weten volgens mij allemaal wel dat dit niet klopt....Dus dat de media het normaal vindt dat je 3 x per week sex hebt....daar zou ik nou niet te veel waarde aan hechten
dus hiermee ook niet..Laatste keer voor mij was augustus..
.pinuts schreef:maar het gebeurd wel.. en dat zie je allemaal weer op tv enz.. ik vind dat werkelijk niet normaal.Jammer want seks is iets heel speciaals waar ik persoonlijk veel waarde aan hecht. Wat voor mij persoonlijk is, maar anderen doen erover alsof ze net ff een lekker drankje hebben gehad ofzo.. blehh:S

) heb ik voor het eerst sex gehad met iemand, en met die persoon ben ik nu nog steeds samen en hoop dat ook voor de rest van mijn leven te blijven
. Ik had al veel eerder sex kunnen hebben, maar dat wilde ik niet. Bij Thore voelde het voor het eerst goed en met hem wilde ik wel mijn 'eerste keer' delen
Adil18 schreef:pinuts schreef:maar het gebeurd wel.. en dat zie je allemaal weer op tv enz.. ik vind dat werkelijk niet normaal.Jammer want seks is iets heel speciaals waar ik persoonlijk veel waarde aan hecht. Wat voor mij persoonlijk is, maar anderen doen erover alsof ze net ff een lekker drankje hebben gehad ofzo.. blehh:S
Ja, absoluut waar. Het is fout dat dit beeld door de media wordt gegeven. Maar goed, algemeen zet de media beelden neer wat tot een verslapping van de heersende normen en waarden voert. Daarom kan ik mij er niet heel erg druk om maken maar doe ik wat ik wil en wat mij goeddunkt....
Voor de duidelijkheid: Met 20 jaar (op 19 maart 2007, jaja) heb ik voor het eerst sex gehad met iemand, en met die persoon ben ik nu nog steeds samen en hoop dat ook voor de rest van mijn leven te blijven
. Ik had al veel eerder sex kunnen hebben, maar dat wilde ik niet. Bij Thore voelde het voor het eerst goed en met hem wilde ik wel mijn 'eerste keer' delen
detour schreef:Dat is net zo goed stigmatiseren, maar waarom er mee te koop lopen?![]()
Leg me dat dan maar uit.![]()
ik vind het niet zo boeiend dat een ander elke dag sex heeft, als het die persoon gelukkig maakt, kortom: laten we elkaar gewoon niet veroordelen.
Ik zit niet aan altijd de norm van de media en heb ook geen zin om me er druk over te maken.![]()
Goh, vind dit al een mega openbaring.
Citaat:Ja, absoluut waar. Het is fout dat dit beeld door de media wordt gegeven. Maar goed, algemeen zet de media beelden neer wat tot een verslapping van de heersende normen en waarden voert. Daarom kan ik mij er niet heel erg druk om maken maar doe ik wat ik wil en wat mij goeddunkt....
detour schreef:Ik hoop echt dat jullie samen gelukkig blijven hoor!
.
Mijn leven zit zo vol, ik kan mijn aandacht eigenlijk heel eenvoudig op iets anders richten. detour schreef:Zolang we elkaar respecteren, prima toch?..![]()
Maar wat dit programma in hemelsnaam voor toegevoegde waarde heeft? Schiet mij maar lek!
Straks denken pubers:"Oh... Dus het is eigenlijk heel moeilijk en raar om zonder te zitten, 40 dagen lang"..
Ik denk dat ik maar eens een programma ga bedenken:"Kun jij 40 dagen zonder uit je neus te eten, puisten uit te knijpen, aan je billen te krabben of wild te plassen?"..
Misschen dat dat nog wel veel moeilijker is!
)