@ Dionne_Xx, ik heb altijd meegelopen in de optocht in Oldenzaal, maar doe dit jaar voor het eerst niet mee! Ga lekker naar Geesteren..is veel leuker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en op zaterdag of vrijdagavond weet het eigenlijk even niet meer, is er altijd een kroeg hier op het buurt open, waar er dan veel te vinden zijn, erg gezellig!
dingetje schreef:Hey Annemiek...
Ik doe zelfs met de optocht mee. Hahaha, dus als je me ziet, ff zwaaien hè?
ikke20 schreef:tja hier rasechte carnavaller.
woon in een dorp da bekent staat om de mooiste optocht.
is ook elk jaar file rijden op de snelweg om de optocht te kunnen zien.
broertjes hebben bouwclub dus hier is de voorpret al begonne.maar hier in het dorp begint het doderdagavond met een carnavalsmis in de kerk. dan vrijdag cafe's in zaterdag kleine optoch en zondag de grote en dan nog 2 dagen feeste.
hier wordt je rond half 3 snachts cafe uitgeschopt. da is het traditie bij iemand thuis eieren of frikandelle te bakke dan ga je naar huis slaap je 3 a 4 uurtjes kleed je aan en kruip je terug t cafe in.
behalve bouwclubs van grote optoch dat is altijd stress. die werken zaterdagnacht hele naht door aan de wagens
haha tuurlijk gezellig meevieren!
Ik heb d'r zo'n zin in...
_AB_ schreef:Weten jullie al hoe je verkleed gaat? En bouwen jullie een wagen?

A_lette schreef:Heel misschien ga ik met caraval even naar het zuiden. Een vriendin van mij zit er op kamers en aangezien ik toch op en top Drentse ben en helemaal niks van die carnavaldrukte begrijp ben ik toch best nieuwsgierig... Voor mij word het dan Maastricht!

wordt haremmeisje (als je t zo schrijft), outfit uit egypte