Wel of geen Alfa Romeo?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re: Wel of geen Alfa Romeo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 02:10

Cool geen alfa romeo

mijn collega had er een
hij haalde me iedere maandag op de rest vd week had ik godzijdank een taxi Vork

iedere maandag ochtend kwamen we te laat
varierend tussen lekke band tot benzine tank die er spontaan onderuitviel op de snelweg

echt de meest waanzinige dingen meegemaakt op die maandagen

neh voor mij iig geen alfa romeo .. never nooit niet
levens gevaarlijk die bakken Tong uitsteken Clown

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:04

Chubby schreef:
Cyntje, wat verwacht je van een dergelijke auto voor zo'n prijs?! Mijn Opel Corsa Diesel, zonder enige luxe, kostte mij 2 jaar geleden al meer en die auto is zelfs ouder!

Als je genoeg te besteden hebt, kun je een prima auto kopen, ook een prima Alfa. En een klein beetje geluk moet je bij elke auto hebben.. Mijn Opel Corsa (heus, bestaat er een degelijker merk?) heeft me inmiddels al meer gekost aan reparaties in een jaar dan waarvoor ik 'm gekocht heb.. En dan heb ik de mazzel dat mijn broertje zelf automonteur is en ik dus geen arbeidsloon betaal..

Uhm voor een '99, 2de hands een prima prijs Knipoog
Zelfs extra na laten kijken door monteur ( handig als je die in de familie hebt )
Het enige nadelige dat hij kon vinden is dat de auto een keer van achter een buts had gehad, ook makkelijk als ie schadehersteller is Lachen
Dus dit heeft NIKS met de prijs te maken, gewoon domme pech!!! Kun je met elk merk hebben maar Alfa is echt een probleemkind met de problemen die wij dus met de auto ervaren hebben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:27

Wauw, wat een reacties Haha!

Maar goed, verdeeldheid, zoals in ieder 'auto topic' op Bokt wel gebeurd Clown
De alternatieven die sommige mensen opperen, tja dat zijn vaak grote auto's... En dat wil ik niet, heb ik niks aan..
En tja, Jappen kunnen het meest betrouwbaar e.d. zijn, ik wil gewoon niet over straat in een Jap Nagelbijten / Gniffelen Clown

Mijn eventuele alternatieven zijn een Golf, Ibiza, Leon of heul heul misschien een Peugeot ( maar liever niet Clown )

( het liefst had ik A3 aangeschaft, maar het kopen van een nieuwe auto komt wat sneller dat gepland, dus een A3 gaat er simpelweg niet inzitten )

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:33

Een Peugeot? P-lease! Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb sinds een maand een Seat Cordoba. En ben er helemaal verliefd op. Is mijn lekkerste auto sinds jaren (afgezien van een Audi 2.6...).
Volgende wordt weer een Cordoba. Maar ben van plan deze tot op de draad op te rijden.