Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
NehnaDagmar schreef:Dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje gek. Ik vind het niet heel raar dat jij zo'n reactie hebt als hij voor jou verzwijgt dat hij met die meiden uit eten ging. Als hij het niet had verzwegen dan had jij ook geen reden om jaloers te zijn.
En wat hij zegt over dat een andere jongen het allang had uitgemaakt dat heeft natuurlijk niks te maken met wat hij doet. Nou moet jij zeker helemaal blij zijn dat hij het nog wel wil aanzien? Hij moet er of voor gaan of niet en niet op jouw gevoel gaan spelen door te zeggen dat een ander het allang had uitgemaakt. (Wat ook nog maar de vraag is natuurlijk). Mij lijkt dat hij je alleen maar onzekerder maakt en dat jouw gedrag helemaal niet vreemd is.
laetitia schreef:Waar komt dat vreselijke verdriet vandaan? Het gaat geeneens om hem specifiek...
. Russel zegt inderdaad wijze en lieve ondersteunende dingen, onthou haar woorden maar, ook op de moeilijke momenten. Ik bel je van het weekend even, ok? Dikke knuf!!! X
laetitia schreef:Hij heeft nog nooit kortaf gedaan aan de tele
Hij doet wel vaker kortaf als ie aan het werk en druk is, heb je eerder nog gezegd...