Bus rijd door, mijn hand tussen de deur.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Re: Bus rijd door, mijn hand tussen de deur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:26

Zo, dat is schandalig zeg!
Niet normaal hoor, ik zal er zeker een melding van maken!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 19:28

De klacht hebben we gisteravond ingediend, inclusief nummer van de bus + het kenteken + de tijd, dus nu is het maar wachten op een reactie.

Het was de 3, een bus van GVU Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:30

Sorry overheen gelezen, nou maar afwachten op een reactie inderdaad.

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:35

Ben benieuwd naar de reactie erop dit is gewoon schandalig! succes met het verdere verloop Lachen.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:01

Amburtjoz schreef:
De klacht hebben we gisteravond ingediend, inclusief nummer van de bus + het kenteken + de tijd, dus nu is het maar wachten op een reactie.

Het was de 3, een bus van GVU Knipoog

Het was toevallig niet een iets dikkere man, kale hoofd en bril op he ?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:04

jemig lekker asso Nagelbijten / Gniffelen
( ik zou zelf helemaal pist zijn als ik daar nog stond Bloos)

maar zo is een vriendin van mij aangereden door de bus. ze stond netjes achter de stoep (nog niet eens erop). omdat de bus soms de stoep nog wel eens mee nam. nouw hij ging zover over de stoep dat hij me vriendin mee schepte. begint die chauffeur nog te lachen als een gek ook Nagelbijten / Gniffelen zei durfde er niks van te zeggen. heb er toch echt wel wat van gezegt Nagelbijten / Gniffelen

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:07

[VvdD] -> [LZP]

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 21:10

Bedankt voor het verplaatsen Lachen

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:14

Hopen dat ze iets met die klacht doen dan.. Knipoog Toch vind ik het wel een héle aparte situatie. Lijkt mij vreemd dat een chauffeur zegt; 'ga weg' terwijl jij met de hand tussen de deur zat. En de bussen hier, rijden toch niet langzaam als ze wegrijden. Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Rianne_ op 13-11-08 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:23

Wesseltje schreef:
Zo hey! heftig! en een excuus was wel het minste geweest!

Sterkte met je hand hoor Knipoog

Zo stond ik een keer bij dus bus, helemaal op het randje (was nog jong Haha! en wilde persee als eerst de bus is Bloos ) ik stond zo dichtbij dat ik de spiegel van de bus vast tegen mijn hoofd kreeg!
Heb het wel af geleerd Knipoog

Heb ik ook een keer gezien dat een man die spiegel tegen zijn hoofd kreeg. Die begon vet hard te schelden tegen de buschauffeur, maarja, dan moet je maar opletten hoor...

Ik vidn het asociaal van de buschauffeur dat hij jou nog uit gaat schelden ook, maar ook niet echt handig om je hand er tussen te steken ofzo. Maar in ieder geval sterkte Lachen

xNursiex schreef:
Hier rijden ze je altijd van je sokken af Boos! En dan op een manier dat ze zelf een verkeersovertreding maken,
en maar zeuren over *die jeugd op de fiets*. Moe wordt je ervan.

Kun je je voorstellen hoe f*cking irritant het is al al die irritante fietsers zich de hele tijd voor je bus gooien? Ik wel. Hier weet iedereen gewoon hoe het werkt: auto's geven fietsers voorrang want die rijden altijd door, maar fietsers geven bussen voorrang want die rijden ook door, als je de hele dag in zo'n bus rijdt kan ik het me wel voorstellenhoor!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:24

Jeetje dat klinkt heftig, je had zwaar gewond kunnen zijn!
Ik hoop dat ze ook echt iets met je klacht gaan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:28

Wie steekt z'n hand er dan ook tussen. Het was netjes geweest als hij sorry zei, maar jij was ook niet slim bezig.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:34

Nou sommige buschauffeurs worden denk ik agressief van hun werk.
We stonden zeg maar in de rij om vervoersbewijs te laten zien, ik stond nog met 1 been half buiten omdat ik moeilijk over die mensen heen kan vliegen en hij sloot zo de deuren zodat ik bijna een oud oma'tje mee onderuit trok. Vervolgens zit hij me nogal onbenullig aan te kijken...

Ik denk ik hou slim mijn mond. Boos!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 21:45

Anthea schreef:
Wie steekt z'n hand er dan ook tussen. Het was netjes geweest als hij sorry zei, maar jij was ook niet slim bezig.

Nee ik ga voor de deur staan en steek zomaar me linkerarm ertussen en ga met me neus in de richting staan waar de bus ook heen rijd, Knipoog

Ik zeg dat het ook misschien geen slimme actie was van mij, maar ook zeker niet helemaal míjn schuld. Ben zelf alweer bijgetrokken, maar het feit dat hij geen excuses kon maken vind ik toch wel een slechte zaak.

Over fietsers e.d ga ik het hier niet hebben, maar ik weet ook dat fietster weleens denken dat ze voorrang hebben, maar ook dat buschauffeurs wel 'doorrijden' want die fietsers kijken toch wel uit voor die grote bus, ook dit leid weleens tot 'gevaarlijke' situaties Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 22:21

Dominiqueee schreef:
Pffff, nou ja zeg! Schandalig hoor. Hopelijk doen ze er wat mee.
Maar hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om je hand tussen die deur te krijgen? Tong uitsteken

zo heb ik een paar meter als klein kind tussen de deur gezeten, geen hand, nee me hele lijf, was een jaar of 8.

ik hoop dat ze wat met de klacht doen, dit is nartuurlijk schandalig!

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 00:06

xNursiex schreef:
Hier rijden ze je altijd van je sokken af Boos! En dan op een manier dat ze zelf een verkeersovertreding maken,
en maar zeuren over *die jeugd op de fiets*. Moe wordt je ervan.
Citaat:
Kun je je voorstellen hoe f*cking irritant het is al al die irritante fietsers zich de hele tijd voor je bus gooien? Ik wel. Hier weet iedereen gewoon hoe het werkt: auto's geven fietsers voorrang want die rijden altijd door, maar fietsers geven bussen voorrang want die rijden ook door, als je de hele dag in zo'n bus rijdt kan ik het me wel voorstellenhoor!

Dus moet ik maar op ze wachten als mijn stoplicht op groen staat? Clown Echt niet, ik heb ook een trein die ik wil halen.
En netjes voorrang verlenen kunnen ze ook niet. (En ja, dat kan en doe ik wel. Dus geen vooroordelen over fietsers).
Ik ben ook weleens geirriteerd op mijn werk, als client nummer 30 om iets onbenulligs komt, maar dan denk ik: had ik maar
voor wat anders moeten leren!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 00:58

Dit soort dingen heb ik 2 keer eerder gezien bij de GVU en het maakt ze echt geen donder uit wat je ervan zegt. De chaufeurs zijn vaak van die saggerijnige kerels. Scheve mond

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 09:55

Hmm gaat lekker met de GVU... ik heb ook al eens met een arm tussen de bus gezeten, bus stopte, ik doe de deur open, stap in en op dat moment gooit die vent de deur dicht. Mooie witte jas onder het zwarte smeer, dat gaat er dus niet meer af

En dat was niet de enige keer dat ze de deuren voor je neus dichtgooien, ofwel je gewoon voorbij rijden (en dan heb ik het niet over volle bussen).

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 10:04

Schandalig! Ik zou er ook diret een melding van maken. Tijdstip en welke buslijn het was.
Sterkte met je hand ts!

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 10:07

jemig Scheve mond gelukkig is het nog ''goed'' afgelopen! maar idd: melden hoor!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 10:08

Hij heeft waarschijnlijk gekeken VOOR hij zn deuren sloot, toen was er niemand en toen kwam jij aangerend en steekt je hand tussen de deur...

Tsja nooit doen, op tijd komen voor de bus.... De bus wacht nooit op jou Clown

Ben wel benieuwd of het bedrijf nog wat met de klacht doet Lachen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 11:46

Ik dacht eigenlijk meteen aan melden bij de politie, vind dit echt niet kunnen, misschien schrikt ie meer van politie dan van zijn baas.
Maar ben ook erg benieuwd wat ze met de klacht gaan doen.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 11:51

Zonnebloem schreef:
Ik dacht eigenlijk meteen aan melden bij de politie, vind dit echt niet kunnen, misschien schrikt ie meer van politie dan van zijn baas.
Maar ben ook erg benieuwd wat ze met de klacht gaan doen.

Dat vind ik toch wel overdreven. Die man is misschien wel geschrokken en reageert daarom zo bot. Zou kunnen toch? Oké, het is heel naar om tussen zo'n deur te zitten want het is gewoon heel gevaarlijk, in die zin begrijp ik het. Maar om nou de politie eropaf te sturen Verward.

Het busbedrijf inlichten is dan denk ik een beter idee van TS Haha!.

Ik moest er eerlijk gezegd wel heel erg om lachen, je kunt levendig vertellen hahaa.

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:47

Eeuwigzonde schreef:
En dat addergebroed eist dan ook nog eens 11% loonsverhoging (inmiddels trouwens weer 6%). En dan denk ik, waarvoor dan? Voor de uitstekende service soms? Ik ben nog nooit eens vriendelijk aangekeken; het is mij ook al verscheidene keren gebeurd dat de bus wegreed terwijl ik al bij de deur was.

Trouwens ook vaak bij de trein gebeurd!
Het is toch te gek voor woorden?!

Belachelijk om alle buschauffeurs over 1 kam te scheren. Het merendeel van de buschauffeurs die ik tegenkom is prima volk. En ik zit dagelijks in de bus.

Maar dat neemt niet weg dat meneer waarover we het hier hebben inderdaad beroerd heeft gehandeld. Ik hoop voor de TS dat haar klacht serieus wordt behandeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:24

Amburtjoz schreef:
Nee ik ga voor de deur staan en steek zomaar me linkerarm ertussen en ga met me neus in de richting staan waar de bus ook heen rijd, Knipoog

Ik zeg dat het ook misschien geen slimme actie was van mij, maar ook zeker niet helemaal míjn schuld. Ben zelf alweer bijgetrokken, maar het feit dat hij geen excuses kon maken vind ik toch wel een slechte zaak.

Je zag dat hij z'n deuren dicht deed/dicht wou gaan doen, dan steek je niet je arm/hand/welk lichaamsdeel dan ook door de deur!
Als ik die vent zelf was geweest dan had ik het vast ook niet gemerkt. Sorry hoor maar als je ziet dat hij z'n deuren wilt sluiten dan steek je toch niet je arm door de deur.....