Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Amburtjoz schreef:De klacht hebben we gisteravond ingediend, inclusief nummer van de bus + het kenteken + de tijd, dus nu is het maar wachten op een reactie.
Het was de 3, een bus van GVU
)
zei durfde er niks van te zeggen. heb er toch echt wel wat van gezegt
Toch vind ik het wel een héle aparte situatie. Lijkt mij vreemd dat een chauffeur zegt; 'ga weg' terwijl jij met de hand tussen de deur zat. En de bussen hier, rijden toch niet langzaam als ze wegrijden.
Wesseltje schreef:Zo hey! heftig! en een excuus was wel het minste geweest!
Sterkte met je hand hoor
Zo stond ik een keer bij dus bus, helemaal op het randje (was nog jongen wilde persee als eerst de bus is
) ik stond zo dichtbij dat ik de spiegel van de bus vast tegen mijn hoofd kreeg!
Heb het wel af geleerd

xNursiex schreef:Hier rijden ze je altijd van je sokken afEn dan op een manier dat ze zelf een verkeersovertreding maken,
en maar zeuren over *die jeugd op de fiets*. Moe wordt je ervan.
Anthea schreef:Wie steekt z'n hand er dan ook tussen. Het was netjes geweest als hij sorry zei, maar jij was ook niet slim bezig.

Dominiqueee schreef:Pffff, nou ja zeg! Schandalig hoor. Hopelijk doen ze er wat mee.
Maar hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om je hand tussen die deur te krijgen?
xNursiex schreef:Hier rijden ze je altijd van je sokken afEn dan op een manier dat ze zelf een verkeersovertreding maken,
en maar zeuren over *die jeugd op de fiets*. Moe wordt je ervan.
Citaat:Kun je je voorstellen hoe f*cking irritant het is al al die irritante fietsers zich de hele tijd voor je bus gooien? Ik wel. Hier weet iedereen gewoon hoe het werkt: auto's geven fietsers voorrang want die rijden altijd door, maar fietsers geven bussen voorrang want die rijden ook door, als je de hele dag in zo'n bus rijdt kan ik het me wel voorstellenhoor!
Echt niet, ik heb ook een trein die ik wil halen.

gelukkig is het nog ''goed'' afgelopen! maar idd: melden hoor!

Zonnebloem schreef:Ik dacht eigenlijk meteen aan melden bij de politie, vind dit echt niet kunnen, misschien schrikt ie meer van politie dan van zijn baas.
Maar ben ook erg benieuwd wat ze met de klacht gaan doen.
.
. 
Eeuwigzonde schreef:En dat addergebroed eist dan ook nog eens 11% loonsverhoging (inmiddels trouwens weer 6%). En dan denk ik, waarvoor dan? Voor de uitstekende service soms? Ik ben nog nooit eens vriendelijk aangekeken; het is mij ook al verscheidene keren gebeurd dat de bus wegreed terwijl ik al bij de deur was.
Trouwens ook vaak bij de trein gebeurd!
Het is toch te gek voor woorden?!
Amburtjoz schreef:Nee ik ga voor de deur staan en steek zomaar me linkerarm ertussen en ga met me neus in de richting staan waar de bus ook heen rijd,
Ik zeg dat het ook misschien geen slimme actie was van mij, maar ook zeker niet helemaal míjn schuld. Ben zelf alweer bijgetrokken, maar het feit dat hij geen excuses kon maken vind ik toch wel een slechte zaak.