Jeetje wat een botte reacties worden er in dit topic gemaakt zeg. Wacht maar tot je zelf in deze situatie zit, dan piepen sommige mensen denk ik wel anders!
De ts voelt zich op dit moment gewoon erg poedersuiker, dat wil niet zeggen dat ze zich altijd poedersuiker voelt toch?? Dat ze nooit een fijn leven heeft gehad of leuke dingen doet in het leven? Waar baseren jullie dat op?
Ts kennen jullie vast niet in het echt en dan denken jullie uit het verhaal van de ts opgemaakt dat jullie gelijk kunnen oordelen?? Kom op zeg, doe niet zo dom!
Ik zou me persoonlijk ook poedersuiker voelen als er iemand in mijn omgeving overleed of voorgoed uit mijn leven verdwijnt, en zou het heel fijn vinden als ik dat van me af kon schrijven als je geen goede vriendinnen hebt die je kan vertrouwen.
Kijk dat sommige mensen hier op bokt denken dat het leven altijd een feest is, fijn voor hen, je kan niet de ene dag iemand verliezen en de volgende dag weer vrolijk verder gaan met het leven. Je kan dan wel zeggen van 'het leven gaat door' ja dat is zo, maar wie zegt dat je je niet poedersuiker mag voelen? En dat je dat niet mag laten zien aan een ander? Dan hoef je toch niet gelijk zelfmedelijden te hebben??

Redrumfox, jouw reacties vind ik echt gewoon serieus erg om te lezen.
Je bent 15 en komt net om het hoekje kijken.
Richt een eigen topic op voor 'mensen die zich niet kunnen inleven in anderen'

Maargoed, @ TS:
Neem de tijd om alles rustig op een rijtje te zetten. Het is echt niet niks om zoveel dingen tegelijkertijd mee te maken!! Trek je niks van die botte reacties aan en richt je op de lieve reacties.
Probeer veel afleiding te zoeken!! En denk dat je nu ook wel veel steun hebt aan je vriend en je pony

Mocht je willen praten, pb box staat voor je open