Hekel aan oud & Nieuw.. Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: Hekel aan oud & Nieuw.. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:56

Als we nu eens met alle bokkers die er een hekel aan hebben, oud en nieuw gaan vieren?? Word het vast een superfeest!!!
Iedereen neemt iets mee ( vooral VEEEEEEEL champagne) leuk kampvuurtje en oliebollen erbij...ik zie het wel zitten!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:58

aerdenhout1 schreef:
Als we nu eens met alle bokkers die er een hekel aan hebben, oud en nieuw gaan vieren?? Word het vast een superfeest!!!
Iedereen neemt iets mee ( vooral VEEEEEEEL champagne) leuk kampvuurtje en oliebollen erbij...ik zie het wel zitten!

2 zielen.... Clown Haha! Dat schoot bij mij ook al door mijn hoofd namelijk hahaha

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:20

Ik heb ook een hekel aan Oud en Nieuw. Heb er nooit plezier in. Ik zie er ook nu al heel erg tegen op. De hele avond zit je te wachten tot het 12 uur wordt. Dan een groot kabaal met al dat vuurwerk wat mee geknal is dan mooi met al die rotjes. De dag zelf al is vreselijk met al die rotjes. Mn jonge hond is de hele dag gestrest, en mn jonge kat nu ook al. Er wordt hier nu al in het dolle vuurwerk afgesteekt.

Het kost mij vooral heel veel moeilijke om wakker te blijven. Ik ben al 2 jaar lang kwakkelend ziek dus het kost me behoorlijk wat kracht.

Dit jaar doe ik het rustig aan. Gewoon doen waar ik zin in heb, en als ik niet wakker kan blijven ga ik slapen. Dan kijk ik wel of ik naar het vuurwerk kijk. Het doet me eigenlijk niet zoveel Clown

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:52

Amen.

Het gezellig natafelen en spelletjes vind ik nog wel leuk. Maar dan begint de ellende van tv kijken en dan vlucht ik vaak naar de pc. Tot mijn moeder om 5 voor 12 roept of ik alsjeblieft naar beneden wil komen. Huilen van het lachen

Allemaal mensen die je een gelukkig nieuw jaar komen wensen die je normaal nooit spreekt en dan 300x hetzelfde horen en vertellen.
En de dagen erna nog meer handjes en kusjes Ziek

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:48

ik vind het opzich we gezellig als we visite hebben lekker eten en spelletjes ofzo maar ik ga dit jaar het dorp niet in daar vind ik dus echt niks aan mensen die anders niks tegen je zeggen komen dan met een dronken kop naar je toe om je gelukkig nieuwjaar te wensen Koe

vorig jaar hebben we het met z'n 2tjes gevierd we waren nergens uitgenodigd en zelf hadden we ook niemand uitgenodigd want ik moest werken 1 januarie.

zien waar we dit jaar zitten.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:12

Ik heb ook een hekel aan oudjaar. Gourmetten en daarna tv kijken met elk jaar dezelfde kwats. Maar zodra het 12 uur is vind ik het goed, lekker op stap tot in de ochtend.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:22

Hier nog een die ook een hekel aan oud en nieuw heeft.
Al die verplichtingen de volgende dag.
En inderdaad dat wachten tot 12 uur, en dan altijd die herhalingen BA !

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:26

Ik vind het altijd heel erg gezellig!!
Gezellig met vrienden zitten tot dat het 12 uur is, lekkere drank & eten erbij, 12 uur vuurwerk afsteken en daarna na nieuwjaarsfeest. Lachen

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:29

Het mag van mij helemaal overgeslagen worden, ik heb er ook helemaal niks mee. Dromen

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:31

Ik vind het echt verschrikkelijk, oud en nieuw.
Saai wachten tot het 12 uur is, dan iedereen blij, champagne bla bla bla. En dan kan ik binnen blijven zitten.
Jaaa, binnen. De 2 dagen erna het liefste ook. Waarom? Omdat ik astma heb en ik er echt verschrikkelijk veel last van krijg als ik naar buiten ga. Dan kan ik gewoon een dag niet meer praten...

Dus oud en nieuw? BAH! Niks voor mij, doe mij maar Sinterklaas of kerst, veel leuker en gezelliger Lachen

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:31

Ik vind het juist heel gezellig Haha!
Alleen dat knuffelen en zoenen mag wel weg Bloos

Alleen 'k vind het wel altijd een beetje sneu voor de hond.. hij is toch zo bang voor vuurwerk
Mja, we halen altijd bij de dierenarts pilletjes zodat ie rustig blijft