mn vriendje (te gevoelloos of ben ik nou zon softy?)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: mn vriendje (te gevoelloos of ben ik nou zon softy?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:57

Njen schreef:
Dan is het weer een ander verhaal, dan heb je er een soort van reden voor. Maar je hebt ook gewoon mensen die jammergenoeg zo zijn...

Das waar, maar misschien is dit bij de vriend van de TS ook wel het geval? Het kán een oorzaak hebben, maar het kan natuurlijk een respectloze zak zijn.
Máár ik bedoel dus, voordat iedereen roept dat ze hem moet dumpen, vind ik dat er eerst verdr gekeken kan worden..

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:58

Miracle_ schreef:
Njen schreef:
Dan is het weer een ander verhaal, dan heb je er een soort van reden voor. Maar je hebt ook gewoon mensen die jammergenoeg zo zijn...

Das waar, maar misschien is dit bij de vriend van de TS ook wel het geval? Het kán een oorzaak hebben, maar het kan natuurlijk een respectloze zak zijn.
Máár ik bedoel dus, voordat iedereen roept dat ze hem moet dumpen, vind ik dat er eerst verdr gekeken kan worden..

Tuurlijk heb je ook gelijk in Knipoog Ik heb geen verstand van autisme, maar mijn ex was ook een drama(dan niet op deze manier), maar dat kwam door zijn verleden en ADD. Ik hoop voor de ts dat er een reden achter zit en niet dat het gewoon een ongevoelige kl**tzak is...

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:59

Nou sorry, maar als jij je minderwaardig voelt door zijn opmerkingen zal ik hem toch eens vragen normaal te doen en rekening met je te houden! Je hart is niet geheel van steen!

Mars

Ik begrijp best dat jij nu vind dat bokt kortzichtig reageert Miracle_, maar persoonlijk is mijn eerste reactie als ik hoor dat iemand voor slet wordt uitgemaakt door haar vriend niet om eens een goed gesprek met diegene aan te gaan. Of het hier een psychisch probleem betreft weet idd niemand hier op bokt, vandaar ook dat veel mensen (waaronder ook ik) op deze manier reageren.

Genee

moonfish13 schreef:
Is het echt een pathologisch leugenaar of verzint hij dit maar?

Mooiste contradictie ooit xD

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:01

ik lieg, dat ik lieg, dat ik lieg
haha.

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:02

Mas schreef:
Ik begrijp best dat jij nu vind dat bokt kortzichtig reageert Miracle_, maar persoonlijk is mijn eerste reactie als ik hoor dat iemand voor slet wordt uitgemaakt door haar vriend niet om eens een goed gesprek met diegene aan te gaan. Of het hier een psychisch probleem betreft weet idd niemand hier op bokt, vandaar ook dat veel mensen (waaronder ook ik) op deze manier reageren.

maar misschien moet er dan niet direcht gereageerd worden met, wat een banketstaaf, dumpen bla bla.
maar moet ze er eerst achter komen waarom hij dit doet.
dat probeerde ik net dus ook duidelijk te maken

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:02

Ik denk dat de ts een soort van grens moet stellen, want je kan vaak veel hebben of overhebben van / voor iemand waar je om geeft, maar op een gegeven moment ga je aan zulke dingen ten onder... En moet je gewoon egoistisch zijn en eens aan je eigen denken.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:04

ik zeg ook, niet langer wachten, maar maak het uit!

nu is het kleineren en plagen,
jou hard willen maken, iets wat echt niet goed is!

straks misschien zo nu en dan een iritante duw,
dan even later perongeluk een elloboog, en zo kan het van kwaad naar erger gaan, terwijl je zelf steeds minder goed begrijpt hoe dit nou allemaal zo is gekomen....

je kan er zelf goed van in de war raken!
en ook al zou hij een persoonlijkheids stoornis hebben,
dat is dan zijn probleem, waar hij zelf aan moet werken, hij moet er niet jou probleem van maken, en dat lijkt het nu wel te zijn!

edit: en verder denk ik dat het goed is als je zelf eerst aan je zelfvertrouwen gaat werken,
onzekerheid is geen goede basis voor een relatie.
Laatst bijgewerkt door Marigold op 09-11-08 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:04

Njen schreef:
Tuurlijk heb je ook gelijk in Knipoog Ik heb geen verstand van autisme, maar mijn ex was ook een drama(dan niet op deze manier), maar dat kwam door zijn verleden en ADD. Ik hoop voor de ts dat er een reden achter zit en niet dat het gewoon een ongevoelige kl**tzak is...

Ja ik hoop het ook, ik zeg niet dat hij een psychologische aandoening heeft, maar het kan altijd. Ik hoop natuurlijk niet dat hij dit heeft, maar dat hij een "reden" heeft voor dit gedrag zou het wel wat dragelijker maken voor de TS.

Mas schreef:

Ja dat begrijp ik ook wel hoor Ja Maar sommige mensen roepen echt gelijk; DUMPEN DIE HANDEL. zonder er eigenlijk wat meer bij na te denken. De TS heeft duidelijk veel gevoelens voor haar vriend, dus hem zomaar aan de kant zetten is zo makkelijk nog niet.

Toen ik er achter kwam dat mijn vriend door lichte autisme zo deed, vond ik t al niet eens zo erg meer hoor..
Als mensen horen dat hij mij uit scheld oid, zeggen ze ook gelijk; "dat je daar nog bij bent" .. maar ik weet zelf beter gelukkig Knipoog

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:05

lijntje87 schreef:
maar misschien moet er dan niet direcht gereageerd worden met, wat een banketstaaf, dumpen bla bla.
maar moet ze er eerst achter komen waarom hij dit doet.
dat probeerde ik net dus ook duidelijk te maken

Of ze dat MOET dat weet ik niet, want áls er idd sprake van blijkt te zijn dat er psychisch iets mis is met die jongen dan nog is het aan de TS om te beslissen of ze hiermee kan leven of niet. Ookal weet je dat iemand geestelijk niet in orde is dan kunnen kwetsende opmerkingen etc. nog steeds heel hard aankomen en lang niet iedereen kan hiermee leven.
Dus het 'dumpen' idee is lang niet altijd zo gek, gezien het feit dat de TS al aangeeft hoe moeilijk ze het met de hele sitiatie heeft.

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:06

je hebt gelijk, het woordje moet had ik er uit moeten laten.

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:11

Hij heeft je te respecteren zoals jij bent, als hij je daarmee kwetst heeft hij je te accepteren (wat ik normaal vind hoor, zou het ook niet leuk vinden). Ik denk dat je dat in een serieus gesprek duidelijk moet maken

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:14

Bedenk voor jezelf waar je grens ligt.
Een goede grens lijkt mij dat hij je niet mag uitschelden. Dan spreek je het volgende met hem af: "ik ben gek op je, en wil erg graag bij je zijn. Maar als je me uitscheldt, dreigt of me grof behandelt ga ik naar huis. Dan zien we elkaar pas weer de eerstvolgende keer dat we afspreken, en niet eerder."
Hij weet dan wat de gevolgen zijn van zijn gedrag. En je moet je dan ook echt aan die afspraak houden. Helder voor hem, helder voor jou.
Hopelijk leert hij op die manier dan zijn negatieve gedrag, negatieve gevolgen heeft voor hem.

Nu kan hij echter over je grenzen heen gaan, en de kans is dan groot dat het alleen maar erger wordt.
Ik vraag me wel af waarom hij zich zo idioot gedraagt. Iets doet me denken dat hij niet goed in zijn vel zit, niet helemaal in orde is.
Nu je hem nog maar zo kort kent zou je ook kunnen overwegen te stoppen voordat het erger wordt. Na 2 weken kom je er snel genoeg overheen.

En dan nog zo'n laatste wapenfeit: vaak zijn meiden 'verliefder' op mannen die ze klote behandelen.
En waarom? Omdat ze denken dat ze het gedrag kunnen veranderen, ze kunnen niet accepteren dat die gozer wellicht zo is en ze nooit datgene zal geven wat ze nodig hebben. En dat trekt aan ze, want ze willen het toch voor elkaar krijgen.
Die meiden zijn verslaafd aan 'ongelijkwaardige' relaties. Jammer van je tijd, je energie en ontelbare topics op Bokt over alle mannen die klootzakken zijn.... Knipoog Haha!

Je kunt nu nog kiezen.... ik zeg: 'YOU CAN DO BETTER!'

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:18

Genee schreef:
moonfish13 schreef:
Is het echt een pathologisch leugenaar of verzint hij dit maar?

Mooiste contradictie ooit xD

Een contradictie is het niet, maar wel een paradoxale uitspraak Haha!

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 21:23

Ninx schreef:
Bedenk voor jezelf waar je grens ligt.
Een goede grens lijkt mij dat hij je niet mag uitschelden. Dan spreek je het volgende met hem af: "ik ben gek op je, en wil erg graag bij je zijn. Maar als je me uitscheldt, dreigt of me grof behandelt ga ik naar huis. Dan zien we elkaar pas weer de eerstvolgende keer dat we afspreken, en niet eerder."
Hij weet dan wat de gevolgen zijn van zijn gedrag. En je moet je dan ook echt aan die afspraak houden. Helder voor hem, helder voor jou.
Hopelijk leert hij op die manier dan zijn negatieve gedrag, negatieve gevolgen heeft voor hem.

Nu kan hij echter over je grenzen heen gaan, en de kans is dan groot dat het alleen maar erger wordt.
Ik vraag me wel af waarom hij zich zo idioot gedraagt. Iets doet me denken dat hij niet goed in zijn vel zit, niet helemaal in orde is.
Nu je hem nog maar zo kort kent zou je ook kunnen overwegen te stoppen voordat het erger wordt. Na 2 weken kom je er snel genoeg overheen.

En dan nog zo'n laatste wapenfeit: vaak zijn meiden 'verliefder' op mannen die ze stinkmodder behandelen.
En waarom? Omdat ze denken dat ze het gedrag kunnen veranderen, ze kunnen niet accepteren dat die gozer wellicht zo is en ze nooit datgene zal geven wat ze nodig hebben. En dat trekt aan ze, want ze willen het toch voor elkaar krijgen.
Die meiden zijn verslaafd aan 'ongelijkwaardige' relaties. Jammer van je tijd, je energie en ontelbare topics op Bokt over alle mannen die klootzakken zijn.... Knipoog Haha!

Je kunt nu nog kiezen.... ik zeg: 'YOU CAN DO BETTER!'

Ben je je daar dan ook bewust van? Want ik heb niet echt de neiging om zn gedrag te veranderen ofzo Knipoog Behalve dan die woorden. Maar ik weet niet. Hij zegt ook van zichzelf dat ie zn gevoelens nooit zal uiten omdat ie zich dan kwetsbaar op zou stellen en je daar alleen maar nadeel van kan bevinden. En ja dan weet ik niet meer zo goed wat ik moet zeggen. Sigaar

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:27

Meid, doe jezelf een plezier en dump die hufter! Ach gut

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:28

Dekloktikt schreef:
[ Hij zegt ook van zichzelf dat ie zn gevoelens nooit zal uiten omdat ie zich dan kwetsbaar op zou stellen en je daar alleen maar nadeel van kan bevinden. En ja dan weet ik niet meer zo goed wat ik moet zeggen. Sigaar

als hij zich niet kwetsbaar op wil stellen dan is hij dus niet toe aan een relatie. Het hele idee is nou juist dat je je tegen je vriendin kwetsbaar op kan stellen.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:34

Geen enkele relatie is goed als je je er verdrietig en minderwaardig door gaat voelen (en nee daar is in mijn ogen geen enkel excuus voor).
Zorg voor wat zelfrespect en ga op zoek naar een lieve jongen die je blij maakt!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:34

Je bent niet te gevoelig hoor, iedereen zou hier moeite mee hebben. Het is gewoon verschrikkelijk bot en banketstaaf van hem.
Het feit dat ie zélf zegt dat hij een pathologische leugenaar is, doet bij mij de alarmbellen pas echt rinkelen.... rennen meid!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:36

wiseguy15 schreef:
Meid, doe jezelf een plezier en dump die hufter! Ach gut

Doe niet zo kort door de bocht joh.

_britt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:39

Ik zal waarschijnlijk in herhaling vallen van wat er al is gezegd, maar echt, je verdient beter.
Ach gut
Het enige wat je doet, is jezelf gek maken. Hij wil zichzelf niet kwetsbaar opstellen, maar tegelijkertijd krijgt hij het wel voor elkaar om jou emotioneel door elkaar te slingeren.
Dit gaat jou echt geen goed als je hier al te lang mee doorgaat!
Doe net als hem en denk meer aan jezelf, meid!
Hoe verliefd je ook bent, een man kun je niet veranderen. En hoe hij met je omgaat is gewoon niet goed.
Liefde maakt blind, zo ook bij jou!
Ik heb ook in je profiel gespiekt en je bent een hartstikke mooie meid!! (dat kan ik van hem overigens niet zeggen. T spijt me)

Dus ik zeg, kies voor jezelf en laat je ajb niet gek maken door hem! Bij een relatie hoor je juist het beste uit elkaar te halen...

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:46

wijfie ik heb 2x hetzelfde meegemaakt als jou, maar bij de een merkte je gewoon dat het echt gemeen bedoeld was en bij de ander was het ook meer 'voor de grap', ik heb daar ook eens een topic over gemaakt Haha!
een keer een geintje is niet erg, maar als je ermee zit moet hij er echt mee ophouden, en anders moet jij gewoon met de hele relatie stoppen als je je er niet goed bij voelt, ik weet dat het moeilijk is maar uiteindelijk is het beter

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:01

Miracle_ schreef:
Daar zijn we weer.
Iedereen gelijk roepen "DUMPEN!"
Maar zo simpel ligt dat helemaal niet Scheve mond Gewoon een keer goed duidelijk maken aan hem, dat je het niet leuk vind. Laat je niet kleineren, en geef je grenzen aan.
En maak is een keer hetzelfde grapje, kijken hoe hij reageerd.
Stertke ermee, en laat je niet zo afbekken hoor, je bent absoluut geen softy.

Wow, zou jij daar nog echt over praten als hij zulke dingen zegt Verward ?

Ik heb veel over voor mijn ventje en ben doodgelukkig met hem, maar als hij ook maar 1 keer zou durven mij een slet of prutsmuts te noemen is dat ook meteen de laatste keer dat hij mij ziet. Zulke dingen zijn in mijn ogen absoluut not-done, al helemaal niet als 'grap'.
Ik ben bereid over heel erg veel te praten enzo in een relatie, maar dit hoort er niet bij.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:04

BraveSpots schreef:
Miracle_ schreef:
Daar zijn we weer.
Iedereen gelijk roepen "DUMPEN!"
Maar zo simpel ligt dat helemaal niet Scheve mond Gewoon een keer goed duidelijk maken aan hem, dat je het niet leuk vind. Laat je niet kleineren, en geef je grenzen aan.
En maak is een keer hetzelfde grapje, kijken hoe hij reageerd.
Stertke ermee, en laat je niet zo afbekken hoor, je bent absoluut geen softy.

Wow, zou jij daar nog echt over praten als hij zulke dingen zegt Verward ?

Ik heb veel over voor mijn ventje en ben doodgelukkig met hem, maar als hij ook maar 1 keer zou durven mij een slet of prutsmuts te noemen is dat ook meteen de laatste keer dat hij mij ziet. Zulke dingen zijn in mijn ogen absoluut not-done, al helemaal niet als 'grap'.
Ik ben bereid over heel erg veel te praten enzo in een relatie, maar dit hoort er niet bij.

Eigenlijk zou ik precies hetzelfde als jou reageren, maar omdat ik hetzelfde heb meegemaakt weet ik dat het anders is, je weet dat hij het niet meent, maar toch is het niet leuk..