Bedenk voor jezelf waar je grens ligt.
Een goede grens lijkt mij dat hij je niet mag uitschelden. Dan spreek je het volgende met hem af: "ik ben gek op je, en wil erg graag bij je zijn. Maar als je me uitscheldt, dreigt of me grof behandelt ga ik naar huis. Dan zien we elkaar pas weer de eerstvolgende keer dat we afspreken, en niet eerder."
Hij weet dan wat de gevolgen zijn van zijn gedrag. En je moet je dan ook echt aan die afspraak houden. Helder voor hem, helder voor jou.
Hopelijk leert hij op die manier dan zijn negatieve gedrag, negatieve gevolgen heeft voor hem.
Nu kan hij echter over je grenzen heen gaan, en de kans is dan groot dat het alleen maar erger wordt.
Ik vraag me wel af waarom hij zich zo idioot gedraagt. Iets doet me denken dat hij niet goed in zijn vel zit, niet helemaal in orde is.
Nu je hem nog maar zo kort kent zou je ook kunnen overwegen te stoppen voordat het erger wordt. Na 2 weken kom je er snel genoeg overheen.
En dan nog zo'n laatste wapenfeit: vaak zijn meiden 'verliefder' op mannen die ze stinkmodder behandelen.
En waarom? Omdat ze denken dat ze het gedrag kunnen veranderen, ze kunnen niet accepteren dat die gozer wellicht zo is en ze nooit datgene zal geven wat ze nodig hebben. En dat trekt aan ze, want ze willen het toch voor elkaar krijgen.
Die meiden zijn verslaafd aan 'ongelijkwaardige' relaties. Jammer van je tijd, je energie en ontelbare topics op Bokt over alle mannen die klootzakken zijn....
Je kunt nu nog kiezen.... ik zeg: 'YOU CAN DO BETTER!'