Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nymphadora schreef:Voor zover ik weet heb ik geen virus verwijderd oid.
Of iig niet met AVG gewerkt.
Doet hij dit uit zichzelf?
Zoja is de mogelijkheid er idd dat dit het is, zonee is het toch iets anders.
Want ik heb AVG nergens toestemming voor gegeven om het te repareren of te verwijderen oid.
Dana01 schreef:je pc blijft gewoon tot in den treure opnieuw opstarten, komt tot de windows opstartbalk, en gaat dan weer uit en aan
ik geef avg nooit ergens toestemming voor en toch ging het mis....
Nymphadora schreef:Ik ga niks aan mijn computer doen voor ik zeker weet wat het is.
Vandaar dat ik gewoon morgen even langs de computerwinkel ga.
Moet toch Norton er weer opzetten omdat die verlopen was, dus mogen hun dat direct doen.
Maar om nu zo aan mijn computer te gaan klooien terwijl voor het zelfde geld mijn videokaart kapot is vind ik niks.
Dalijk zijn al mijn bestanden weg oid

Unwritten schreef:Volgens mij is user32.dll een gewone dll file voor het besturingssysteem windows, hij zit bij mij ook op mn vaste pc
Nymphadora schreef:Ik ga niks aan mijn computer doen voor ik zeker weet wat het is.
Vandaar dat ik gewoon morgen even langs de computerwinkel ga.
Moet toch Norton er weer opzetten omdat die verlopen was, dus mogen hun dat direct doen.
Maar om nu zo aan mijn computer te gaan klooien terwijl voor het zelfde geld mijn videokaart kapot is vind ik niks.
Dalijk zijn al mijn bestanden weg oid
Ik zou vragen voor McAfee, Norton zet zegmaar meer virussen op je pc dan dat hij erafhaalt 
Dana01 schreef:Ik blijf er met mijn hoefjes ervan af! AVG NO MORE! (Alle Virussen Gratis)je pc werkt nu toch weer Horseydude?
dan zou ik er gewoon niet aankomen
Heb er zelf meerdere problemen mee gehad. Vandaar nu de stap om toch weer te betalen voor de virusbeveiliging
frankiej schreef:Heb ik nu! Heel erg easy in gebruik! Er was laatst trouwens ook een update van AVG die gelijk heel je internet verbinding er van af knikkert. Nou, lekker dan!de beste gratis scanner: avast home edition.
overigens stikt het de laatste week enorm van de virussen op het net. vooral trojans
Unwritten schreef:Norton is zeer af te raden NaatIk zou vragen voor McAfee, Norton zet zegmaar meer virussen op je pc dan dat hij erafhaalt

Nymphadora schreef:Gearl schreef:En als je hem in de veilige modus probeert op te starten?
Zojuist geprobeerd, en helaas, ik hield heel lang zwart beeld, maar computer was wel 'aan het werk'
Maar na veel gepruttel en gepiep ging hij wederom overnieuw opstarten en weer uit..
HorseyDude schreef:Er was laatst trouwens ook een update van AVG die gelijk heel je internet verbinding er van af knikkert. Nou, lekker dan!
Cayenne schreef:Ja, dat is zo! Dus zolang je User32 nogwat gewoon op zijn plekkie staat is alles goed..... *slaakt zucht van opluchting!*HorseyDude schreef:Er was laatst trouwens ook een update van AVG die gelijk heel je internet verbinding er van af knikkert. Nou, lekker dan!
Ach, dan weet je gelijk zeker dat je geen virus meer binnen krijgt![]()
Ik gebruik al jaren aVira. Nooit ergens last van gehad, maar het is voor iedereen natuurlijk weer anders.

Unwritten schreef:Voor mij is zijn er meerdere redenen om AVG af te zwerenHeb er zelf meerdere problemen mee gehad. Vandaar nu de stap om toch weer te betalen voor de virusbeveiliging
Riss schreef:Nee, geen blauw scherm. Alleen threat warning, 2 x User32.dll ! Daarna verwijderd als power user en werkt nog steeds...Heb je ook een of andere melding gezien waar bij iets stond van
Troj, of Trojan horse ?
En in het begin nog een blauw scherm gezien?