Ik vind Burton in ieder geval heel fijne spullen hebben. Ik heb een zwart-wit board en witte bindingen dus het moeten wel zwarte of witte schoenen zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik vind Burton in ieder geval heel fijne spullen hebben. Ik heb een zwart-wit board en witte bindingen dus het moeten wel zwarte of witte schoenen zijn

Frances schreef:Miemserik schreef:is dat de Giro encore?
Komisch, het model van mijn helm lijkt precies op die van jou en we hebben exact hetzelfde snowboard
dat is hem idd haha dat is wel komisch zegZelfde smaak
Heb je ook roze konijnen
![]()

? dus dan moet ik bij jou zijn voor advies
Wat is er verandert aan het systeem dan en wat werkt er niet goed aan
?

Of geef je geen advies buiten werkuren
Frances schreef:dodaan22: niet verslaaft geraakt hoe kan dat nou haha
miemserik: oooh jij hebt echt een vette baan dan
Ik snap hem hoor. Dat zal wel veel schelen idd, ik moet niet hebben dat ik uit mijn schoen schiet haha.
Wat zou jij aanraden dan..
Ik heb grote voeten
dikke kuiten
Ik board gewone pistes, maar wil ook trucjes gaan doen
wil een goede kwaliteit schoenOf geef je geen advies buiten werkuren
thanx

er zit namenlijk wel verschil in grootte.. Lieke schreef:Die helmen zijn nog best hip! Vooral met die konijntjes
Ik had ook nog een vraagje over schoenen, als je die koopt, kunnen ze dan wel op elk snowboard (ik was nog niet van plan om die aan te schaffen).
Iemand nog tips voor schoenen? (vooral voor offpiste en gewone pistes, niet echt voor trucjes).

Wirobelgje schreef:vervelend zal ik het niet vinden, ik rij ook altijd paard met mijn cap op dus de gewenning is er al.
roze alien konijnen??moet grappig zijn
kan er iemand het lijstje aanvullen?:
-jas (heb ik zelf)
-broek (kan ik lenen)
-schoenen (ga ik zelf halen)
-helm (zelf halen of huren, ben er nog niet uit)
-skibril
-board (huren of lenen)
-...
-...
nog tips/spullen voor wat ik zeker mee moet nemen op de vakantie?
Als dit zo een eerste keer is dan denk je lang niet aan alles he

.
. Frances schreef:Montana snowcentre is niet zo ver van hier. Lijkt me ook leuk om weer eens een paar lesjes te nemen, omdat ik nu ook wat angstiger ben nadat ik was gevallen.. Is dat nou eigenlijk duur?
is echt geweldig! geen spijt van! nooit last van sneeuw of wat dan ook