Ik voel me net 16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Re: Ik voel me net 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:26

Ik denk een typisch gevalletje van 'per ongeluk met de rest op de verwijder knop gedrukt'
maaaaaaar als je hem in je hyves heb, dan heb je ook zijn email adres toch? En misschien zelfs wel zijn telefoonnummer..
Ik ozu echt niet af gaan zitten wachten nu hoor Tong uitsteken

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 12:29

Elma_ schreef:
Ik denk een typisch gevalletje van 'per ongeluk met de rest op de verwijder knop gedrukt'
maaaaaaar als je hem in je hyves heb, dan heb je ook zijn email adres toch? En misschien zelfs wel zijn telefoonnummer..
Ik ozu echt niet af gaan zitten wachten nu hoor Tong uitsteken

Heb hem niet toegevoegd..alleen een berichtje gestuurd! En zijn profiel is beveiligd! Dus kan verder niks zien..en wil niet meteen heeeel hebberig overkomen Knipoog misschien heeft ie nog geen comp. gezien dit weekend! Dus ik wacht nog even af...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:30

ohh okee, ik nam aan dat je hem al tussen je vrienden lijst had staan.. Lachen
maar even iets anders.. weet je zelf al wat je van hem wil?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 12:33

Elma_ schreef:
ohh okee, ik nam aan dat je hem al tussen je vrienden lijst had staan.. Lachen
maar even iets anders.. weet je zelf al wat je van hem wil?

Hem eerst beter leren kennen..ik vind hem wel een leuke jongen maar ken hem verder helemaal niet dus daar kan ik verder ook nog geen uitspraken over doen Lachen Misschien valt ie wel heeel erg tegen als je met hem praat Knipoog

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:34

ja dat zou kunnen Tong uitsteken
Tja, dan toch maar afwachten...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:36

Elma_ schreef:
ja dat zou kunnen Tong uitsteken
Tja, dan toch maar afwachten...

Moest ze hem anders meteen bespringen dan? Huilen van het lachen

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:41

Beter leren kennen is níets mis mee Knipoog!

Haha, had het topic ook even snel gelezen. Ik hoop voor je dat je snel antwoord krijgt, anders zit je ook bij elk emailtje dat je krijgt te kijken of het van hyves is en zo niet dan is het zo'n tegenvaller (spreekt uit ervaring Vork )

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:41

haha, ja zoiets?
Nee, maar als je iemand leuk vind, zou ik iig niet gaan zitten afwachten, maar dat ben ik Lachen en iedereen zn eigen manieren van toenadering zoeken Haha!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:45

Als het te lang zou duren met een berichtje terug zou ik hem ook gewoon aanspreken tijdens het uitgaan. Ik zou het dood en doodeng vinden. Maar waarschijnlijk zou ik het nog erger vinden van mezelf als ik hem niet aan zou spreken.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 12:46

Ik wil niet meteen heeeel wanhopig overkomen Knipoog Voor hetzelfde geld heeft ie nog geen comp. gezien en heeft ie straks al 3 berichtjes van me Knipoog ik geef hierna nog niet op maar geef hem wel eerst even de tijd!

En heel frustrerend idd..iedere keer als ik mijn mail open dan denk ik zou het? En dan toch weer niet Knipoog scheelt dat ik doordeweeks stage loop en hyves daar geblokkeerd is!

Heb je uiteindelijk wel een berichtje gehad Jolien?

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:54

Nou het geval lag iets anders, hij krabbelde mij als eerste omdat ik jarig geweest was (terwijl ik hem niet als vriend had, hij heeft m'n naam dus opgezocht Vork ).
Maar toen had ik z'n nummer gekregen van een vriend van hem. niet om gevraagd maar gewoon gekregen zomaar. Dus ik had de kans erop gewaagd en hem gewoon een neutraal smsje gestuurd, zonder vragen; ik kreeg binnen een uur een sms terug, heel leeuk en gezellig beetje heen en weer gesmst Knipoog En gister was hij ook weer in de kroeg waar ik was, maar ik ken hem niet echt maaar daar gaat verandering in komen!

Als het een beetje vent is reageert hij gewoon even, toch? tenzijn hij nooit op z'n hyve skijkt idd en z'n berichten weggooit!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 13:03

Jolien_x schreef:
Nou het geval lag iets anders, hij krabbelde mij als eerste omdat ik jarig geweest was (terwijl ik hem niet als vriend had, hij heeft m'n naam dus opgezocht Vork ).
Maar toen had ik z'n nummer gekregen van een vriend van hem. niet om gevraagd maar gewoon gekregen zomaar. Dus ik had de kans erop gewaagd en hem gewoon een neutraal smsje gestuurd, zonder vragen; ik kreeg binnen een uur een sms terug, heel leeuk en gezellig beetje heen en weer gesmst Knipoog En gister was hij ook weer in de kroeg waar ik was, maar ik ken hem niet echt maaar daar gaat verandering in komen!

Als het een beetje vent is reageert hij gewoon even, toch? tenzijn hij nooit op z'n hyve skijkt idd en z'n berichten weggooit!

oeeh nice! Zo denk ik er ook over..als ie niet reageerd 'dan maar niet hoor' maar aan de andere kant..de kans is zooo groot dat ie die berichten niet eens leest..en straks stap ik dan wel op hem af en heeft ie zoiets van 'blijkbaar was mijn boodschap niet duidelijk genoeg' (als ie mijn bericht dus wel heeft gehad) moeilijk!!! Mijn eerst volgende stap is dan maar gewoon toevoegen..en als ie me dan niet accepteert is het wel duidelijk denk ik Knipoog

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:51

Toch zou ik gewoon op hem afstappen... Geeft een duidelijkere boodschap dan hem toevoegen op hyves en is een stuk persoonlijker Lachen

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 13:53

_Tara_ schreef:
Toch zou ik gewoon op hem afstappen... Geeft een duidelijkere boodschap dan hem toevoegen op hyves en is een stuk persoonlijker Lachen

Ik weet het! Maar daar moet ik nog echt even moed voor verzamelen (en een fles wijn)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:23

ik hoop dat je snel antwoord krijgt, ik had met mijn vriend ook zo'n actie, maar i had zijn verkeerde telefoonnummer Huilen van het lachen heb 4 verschillende mensen om 3 uur s'nachts een berichtje gestuurd, waarneer hij nou eens kwam paardrijden Clown (verschillende cijfers geprobeert) ik balen natuurlijk, kreeg ik zondag een berichtje vond het erg gezellig vrijdag, zullen we een keer samen afspreken
? ik gelijk terug gesms lijkt me super, dinsdag hadden we een date Tong uitsteken en was het gelijk aan zeg maar we zijn nu alweer 6 maanden verder

Dus houd moed! en probeer zijn nummer te scoren Tong uitsteken zorg wel dat je het goede nummer krijgt Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:37

hahaah Kirri,dat heb ik ook eens gehad!!Verkeerd telefoonnummer,erg genant! uiteindelijk goed gekomen en toch 5 jaar een relatie gehad.. Haha!

Ik vind dit soort dingen altijd zo leuk te lezen...zelf ben ik vrij makkelijk hierin. Mijn huidige(prille)vriendje heb ik gesmst,dat ik hem toch wel leuker vond als gewoon een vriend,ik móest het gewoon kwijt. Kreeg 5 minuten daarna een sms dat dat wederzijds was,haha... Go jij! Go jij!

Ik blijf dit even volgen!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:41

dat is super darkchrystal! fijn voor je Haha! dt gaat vast wel goed komen Tong uitsteken ik ben echt kampioen in verkeerde smsjes sturen stuur een smsje wat naar een vriendin moet naar mijn vriend bv Huilen van het lachen of andersom

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:19

Oow spannent Tong uitsteken. Ben benieuwd Lachen!

Ik zat een keer bij een vriendin op haar hyves en toen klikte ik perongeluk een leuke jongen aan! Hij had lietjes zelf gezongen en die stonden op zn hyves (hij had ze op youtube gezet)
Dus ik hem krabbelen: Jeej jij kan goed zingen Lachen! Groetjes.
Krijg ik reactie: Dankje maar wie ben jij?
Ik hem stuuren: Ik ben Roos ik klikte je perongeluk aan Tong uitsteken.
Hij: Okej dus ik ken je niet? Tong uitsteken
Ik nee maar dat kan altijd toch Bloos ?
Kreeg ik helaas geen reactie meer op.. Wel als vriend toegevoegt en toen zn msn van zn hyves gejat maar op msn ook nouwelijks gepraat.

Ik wis trouwens op hyves ook bijna altijd mijn mail zonder het te lezen.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 20:24

Leuk dat jullie allemaal zo meeleven Lachen Hij laat me nog steeds wachten *zucht* ik wis zelf ook altijd mijn hyves mail en vergeet daarom ook weleens een krabbel..ik wacht sowieso aankomende week nog voor ik hem toe ga voegen..! Hij heeft zijn profiel beveiligd dus ik kan ook geen mail/telefoonnummer zien helaas!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 21:29

Grrmppf hij heeft er een vriendje bij..en ik heb geen bericht..of hij weet niet wat ie terug moet sturen of hij heeft zijn inbox nog niet bekeken Rolleyes offf hij vindt me het niet waard iets terug te sturen Knipoog

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:36

haha lastig he.
mijn vriend heeft ook een paar 100 berichtjes in zijn inbox.
die opent die nooit.
wel beter dat je hem gewoon toevoegt als vriend, misschien reageert die daar zoieso al op

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:41

haha je zou gaan denken dat in de kroeg op m afstappen makkelijker was geweest Knipoog

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 21:50

Jade schreef:
haha je zou gaan denken dat in de kroeg op m afstappen makkelijker was geweest Knipoog

Achteraf wel ja Knipoog Ik wacht nog maar even af en voeg hem dan wel toe..en als ie me dan ook niet accepteert maar wel met me blijft flirten in de kroeg stap ik wel op hem af (denk ik)

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:32

Jeanine84 schreef:
Grrmppf hij heeft er een vriendje bij..en ik heb geen bericht..of hij weet niet wat ie terug moet sturen of hij heeft zijn inbox nog niet bekeken Rolleyes offf hij vindt me het niet waard iets terug te sturen Knipoog

Dat kan natuurlijk ook zijn dat hij al eerder iemand had toegevoegt en diegene hem heeft nu pas heeft geaccepteerd waardoor hij er dus en vriend bij heeft zonder op hyves te zijn geweest Knipoog Snap je het nog Tong uitsteken

Ik hoop iig dat hij snel in zn inbox kijkt en je beantw Tong uitsteken

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 22:37

kissielover schreef:
Jeanine84 schreef:

Dat kan natuurlijk ook zijn dat hij al eerder iemand had toegevoegt en diegene hem heeft nu pas heeft geaccepteerd waardoor hij er dus en vriend bij heeft zonder op hyves te zijn geweest Knipoog Snap je het nog Tong uitsteken

Ik hoop iig dat hij snel in zn inbox kijkt en je beantw Tong uitsteken

Eerst help je me met het berichtje en vervolgens vertel je dit ook nog even! Je bent mijn held Knipoog haha!