maaaaaaar als je hem in je hyves heb, dan heb je ook zijn email adres toch? En misschien zelfs wel zijn telefoonnummer..
Ik ozu echt niet af gaan zitten wachten nu hoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Elma_ schreef:Ik denk een typisch gevalletje van 'per ongeluk met de rest op de verwijder knop gedrukt'
maaaaaaar als je hem in je hyves heb, dan heb je ook zijn email adres toch? En misschien zelfs wel zijn telefoonnummer..
Ik ozu echt niet af gaan zitten wachten nu hoor
misschien heeft ie nog geen comp. gezien dit weekend! Dus ik wacht nog even af... 
Elma_ schreef:ohh okee, ik nam aan dat je hem al tussen je vrienden lijst had staan..
maar even iets anders.. weet je zelf al wat je van hem wil?
Misschien valt ie wel heeel erg tegen als je met hem praat

Elma_ schreef:ja dat zou kunnen
Tja, dan toch maar afwachten...
!
)
en iedereen zn eigen manieren van toenadering zoeken
Voor hetzelfde geld heeft ie nog geen comp. gezien en heeft ie straks al 3 berichtjes van me
ik geef hierna nog niet op maar geef hem wel eerst even de tijd!
scheelt dat ik doordeweeks stage loop en hyves daar geblokkeerd is!
).
En gister was hij ook weer in de kroeg waar ik was, maar ik ken hem niet echt maaar daar gaat verandering in komen!Jolien_x schreef:Nou het geval lag iets anders, hij krabbelde mij als eerste omdat ik jarig geweest was (terwijl ik hem niet als vriend had, hij heeft m'n naam dus opgezocht).
Maar toen had ik z'n nummer gekregen van een vriend van hem. niet om gevraagd maar gewoon gekregen zomaar. Dus ik had de kans erop gewaagd en hem gewoon een neutraal smsje gestuurd, zonder vragen; ik kreeg binnen een uur een sms terug, heel leeuk en gezellig beetje heen en weer gesmstEn gister was hij ook weer in de kroeg waar ik was, maar ik ken hem niet echt maaar daar gaat verandering in komen!
Als het een beetje vent is reageert hij gewoon even, toch? tenzijn hij nooit op z'n hyve skijkt idd en z'n berichten weggooit!
_Tara_ schreef:Toch zou ik gewoon op hem afstappen... Geeft een duidelijkere boodschap dan hem toevoegen op hyves en is een stuk persoonlijker
heb 4 verschillende mensen om 3 uur s'nachts een berichtje gestuurd, waarneer hij nou eens kwam paardrijden
(verschillende cijfers geprobeert) ik balen natuurlijk, kreeg ik zondag een berichtje vond het erg gezellig vrijdag, zullen we een keer samen afspreken
en was het gelijk aan zeg maar we zijn nu alweer 6 maanden verder
zorg wel dat je het goede nummer krijgt
dt gaat vast wel goed komen
ik ben echt kampioen in verkeerde smsjes sturen stuur een smsje wat naar een vriendin moet naar mijn vriend bv
of andersom
. Ben benieuwd
!
! Groetjes.
.
?
Hij laat me nog steeds wachten *zucht* ik wis zelf ook altijd mijn hyves mail en vergeet daarom ook weleens een krabbel..ik wacht sowieso aankomende week nog voor ik hem toe ga voegen..! Hij heeft zijn profiel beveiligd dus ik kan ook geen mail/telefoonnummer zien helaas!
offf hij vindt me het niet waard iets terug te sturen
Jade schreef:haha je zou gaan denken dat in de kroeg op m afstappen makkelijker was geweest
Ik wacht nog maar even af en voeg hem dan wel toe..en als ie me dan ook niet accepteert maar wel met me blijft flirten in de kroeg stap ik wel op hem af (denk ik) 
Jeanine84 schreef:Grrmppf hij heeft er een vriendje bij..en ik heb geen bericht..of hij weet niet wat ie terug moet sturen of hij heeft zijn inbox nog niet bekekenofff hij vindt me het niet waard iets terug te sturen
Snap je het nog
kissielover schreef:Jeanine84 schreef:Grrmppf hij heeft er een vriendje bij..en ik heb geen bericht..of hij weet niet wat ie terug moet sturen of hij heeft zijn inbox nog niet bekekenofff hij vindt me het niet waard iets terug te sturen
Dat kan natuurlijk ook zijn dat hij al eerder iemand had toegevoegt en diegene hem heeft nu pas heeft geaccepteerd waardoor hij er dus en vriend bij heeft zonder op hyves te zijn geweestSnap je het nog
![]()
Ik hoop iig dat hij snel in zn inbox kijkt en je beantw
haha!