Karin schreef:Lara_Silver schreef:Is dat zo moeilijk dan?Ik zit regelmatig een week zonder telefoon omdat ik te lui ben om hem op te laden.. Voor sociaal contact heb ik msn. Ik geloof dat je best verslaafd bent aan electronica als je moeite hebt met een weekje is het niet?
Niet iedereen heeft MSN. Ja, dat komt voor in deze wereld.
Tja, wat is verslaafd aan electronica. Kun jij een week zonder MSN?
Het handige van een mobiele telefoon is trouwens dat-ie ook UIT kan. En dat het geluid UIT kan. En dat er een voicemail op zit. Dus dat je 'm alleen gebruikt op de momenten dat je 'm ook daadwerkelijk wilt gebruiken. Heb je allemaal zelf in de hand, je hoeft echt niet geleefd te worden door je mobieltje als je daar niet op zit te wachten.
Jep, 3 weken zelfs, al was dat wel gedwongen omdat Ziggo er weer eens met de pet naar gooide. Toen had ik overigens wel mijn telefoon. Ik bedoel ik kan makkelijk zonder één van die twee maar ze allebei is wel vervelend. Al is het nog geen drama omdat mijn beste vriendin bij mij in het dorp woont en eigelijk gezamelijk alles afspreken. Dat laatste wat je schrijft pas ik vaak toe, mijn telefoon gaat gewoon op stil en ligt ergens in het huis, en ik zie vanzelf wel als iemand gebeld heeft, en idd je hebt ook voicemail. Ik vind de gedachte van mensen die om de 3 min op hun gsm kijken om te kijken of er niet iemand gebeld of ge-smst heeft een beetje eng als ik eerlijk moet zijn.. Ik bedoel of je hébt een leven of je gsm ís je leven. Ik kies toch voor het eerste hoor.
Ik zit regelmatig een week zonder telefoon omdat ik te lui ben om hem op te laden.. Voor sociaal contact heb ik msn. Ik geloof dat je best verslaafd bent aan electronica als je moeite hebt met een weekje is het niet?

Alles netjes geregeld, en voor het geld dat ik tot nu toe aan smsen en bellen niet heb uit gegeven kan ik vanavond lekker een extra biertje drinken