Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kyle

Re: Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:39

Predator schreef:
Nou, idd!

Ik vind het trouwens op hardstyle/hardcore feesten heel relaxed altijd! Je kan dragen wat je wil, je krijgt toch wel opmerkingen hoor, zelfs als je een wijde broek met een lang shirt aan hebt nog Vork
Niemand kijkt raar op van een dame in bikini ofzo daar, heerlijk! Want als het warm is, moet je toch gewoon in een rokje en een bikini topje kunnen lopen? (of het je wel of niet staat, even daargelaten, mij zie je niet meer in een kort rokje op zo'n feest, daar ben ik teveel voor aangekomen Knipoog Vork )
Iedereen moet gewoon lekker aan kunnen doen waar zij (of hij Knipoog) zich lekker in voelt!

That's the spirit!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:40

Predator schreef:
HBVisser schreef:
Ik vind het van de gekke dat je om een stel kerels die hun tengels niet bij zich kunnen houden, een meisje geen kort rokje of naveltruitje of weetikveelwat aan zou kunnen trekken.

Laat ze daar maar eens wat aan doen.

Nou, idd!

Ik vind het trouwens op hardstyle/hardcore feesten heel relaxed altijd! Je kan dragen wat je wil, je krijgt toch wel opmerkingen hoor, zelfs als je een wijde broek met een lang shirt aan hebt nog Vork
Niemand kijkt raar op van een dame in bikini ofzo daar, heerlijk! Want als het warm is, moet je toch gewoon in een rokje en een bikini topje kunnen lopen? (of het je wel of niet staat, even daargelaten, mij zie je niet meer in een kort rokje op zo'n feest, daar ben ik teveel voor aangekomen Knipoog Vork )
Iedereen moet gewoon lekker aan kunnen doen waar zij (of hij Knipoog) zich lekker in voelt!

Op van die feesten wel, maar in je bikini boodschappen doen of in een leren rokje met leren topje vind ik toch wat te ver gaan. We moeten ook rekening houden met kleine kinderen hè. Knipoog

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:41

JustaLive schreef:
Jaa okee, het i9s ook maar eeen beetje hoe je er uit ziet hé?
Niet banketstaaf tegen de blondine's, benn ik zelf ook,
Maar een blond meisje, met grote borsten, een leren rokje en zo'n topje aan, Goh, wat zullen die mannen kijken Knipoog

niet meer als ze nu kijken Knipoog (toevallig ook blond met blauwe ogen, lange benen (1.87) en ook nog een leuke bos hout voor de deur Clown )
maar kijken is menselijk. wij als vrouw zijnde kijken ook naar bijv lekker gespierde mannen etc etc maar lastig vallen zullen ze je nooit doen... en dat ligt er toch vaak aan hoe je je opstelt Knipoog

Predator schreef:
Ik vind het trouwens op hardstyle/hardcore feesten heel relaxed altijd!

en dat is het verschil... de ts heeft het hier over de feesten waar het vrij normaal is om wat extremers aan te trekken Vork
denk je dat iedereen op die feesten er in het dagelijks leven ook zo bijloopt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:42

Loose schreef:
We moeten ook rekening houden met kleine kinderen hè. Knipoog

Oh? Ik geloof dat het juist kleine kinderen zijn die nog niet zo moeilijk doen Knipoog Die lopen gewoon in hun blootje of in alleen een onderbroekje rond zonder enige bijbedoeling Clown

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:44

MRIIIS schreef:
Is er trouwens verschil tussen jonge meisjes (12-17) die dit soort kleding dragen en tussen oudere vrouwen? Is het niet zo dat beide groepen bepaalde uitdagende kleding dragen om een bepaalde reactie op te roepen bij, voornamelijk, mannen? Of is hun intentie anders? (vraag ik me af Clown )

Ik denk allemaal toch wel mannen aantrekken. Alleen komt het bij de 'oudere' vrouwen net even een tikkie wanhopiger over.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:45

RedPassion schreef:
Loose schreef:
We moeten ook rekening houden met kleine kinderen hè. Knipoog

Oh? Ik geloof dat het juist kleine kinderen zijn die nog niet zo moeilijk doen Knipoog Die lopen gewoon in hun blootje of in alleen een onderbroekje rond zonder enige bijbedoeling Clown

Nou ik weet nog dat we vroeger een keer bij mijn oom thuis waren en die had plaatjes van blote mannen op de wc hangen, vonden we toch behoorlijk schokkend. Haha! (hij is homo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:48

Rianneke schreef:
het gaat er ook om wat je uitstraalt he Knipoog ik werk tussen zo'n 600 mannen en weet 100 % zeker dat als ik een kort rokje en een bikinitopje aan heb ze niet anders naar me zullen kijken als dat ik in dikke trui met spijkerbroek loop Clown
het ene meisje kan alles aantrekken (of juist zo weinig mogelijk
) zonder er ordinair of hoerig uit te zien en het andere meisje ziet er al ordinair uit met alleen een kleine inkijk Ach gut

en jij gelooft echt dat die mannen geen tel naar je zullen kijken als jij verschijnt op je werk in een bikinitop?
Kom toch...

Ik vind op zich ook wel dat een ieder kan aantrekken wat hij/zij wil. Tot bepaalde hoogte. Op feesten,prima,daar kan je je wat meer laten gaan. heb ik ook gedaan,ik liep er ook veelal erg bloot bij,geen man die me er ooit maar aangeraakt heeft.
Op straat vind ik het toch anders..op je werk kom je toch ook niet aanzetten in een bikini?

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:51

Ach, dat is ook precies de reden geweest waarom ik een tijd terug mn haar bruin had geverfd. Sigaar Tis niet altijd even fijn om blond haar, blauwe ogen te hebben, goed gevuld(75D) van voren en slank te zijn.

Heerlijk was die rust toen ik brunette was Duivel
Nu ik weer blond ben merk ik wel zeker verschil in aandacht van mannen. En ja, ik vind een beetje decolete wel mooi, en de skinny jeans kan ik goed hebben, maar mij zal je nooit zien in de combinatie van diep decolete-navel bloot-minirokje Ik durf daar persoonlijk niet eens mee over straat...
Maar zelfs met alleen maar decolete(en dan niet 10cm) waarschuwt mijn moeder me wel voor de mannen met een kronkel in de kop die het als uitdagend ervaren. Maar zo zijn dus zeker niet alle ouders, ik ken er ook genoeg die hun dochter er wel mee weg laten gaan.

Overigens vind ik dat iedereen moet kunnen doen en laten wat ie wil, en daarbij in zijn of haar waarde gelaten moet worden, maar toch... soms is een beetje rekening houden met de mannen geen slecht idee. Terwijl dat ook echt helemaal niets hoeft uit te maken, ik werk in de horeca, zelfs als ik een coltrui aan zou hebben zouden de mannen me nog leuk vinden. Ik heb echt van die hopeloze veertigers die dan met me proberen te flirten Rolleyes
Enne, even voor de duidelijkheid, ik ben dus 16

Ik denk echt dat het er aan ligt wat je uitstraalt, en dat je kledingkeus daar wel bij mee speelt, maar niet allesbepalend is.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:52

Anoniem schreef:
en jij gelooft echt dat die mannen geen tel naar je zullen kijken als jij verschijnt op je werk in een bikinitop?
Kom toch...

dat heb ik niet gezegt Knipoog maar ze kijken niet meer als nu dat weet ik zeker. en ze zullen me al helemaal niet lastig vallen/ongewenst aanraken!!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:53

ik vertrouw mannen niet, en daar pas ik mijn kleding wel op aan. Ik voel me niet prettig als ik mannen op me zie geilen, kan ik gewoon heel boos om worden.. Myrthe: dat blond zoveel uitmaakt joh.. vreemd, jongens die ik ken kijken niet naar haarkleur:P

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:55

mijn oudjes vinden mij al erg als ik in gewoon rokje loop dan zeggen ze al tjees gewaagd he?,,,...

zou je zo wel overstraat gaan(doe t dan ook vaak alleen als me ouders of vriend bij me is)
want dan krijg je gewoon starende blikken kan daar niet zo goed mee overweg..

maar echt mega kort nee..dat is not my style .. maar ieder zo zijn ding

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:55

MyrtheJ schreef:
Ik denk echt dat het er aan ligt wat je uitstraalt, en dat je kledingkeus daar wel bij mee speelt, maar niet allesbepalend is.

precies!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:56

pinuts schreef:
ik vertrouw mannen niet, en daar pas ik mijn kleding wel op aan. Ik voel me niet prettig als ik mannen op me zie geilen, kan ik gewoon heel boos om worden.. Myrthe: dat blond zoveel uitmaakt joh.. vreemd, jongens die ik ken kijken niet naar haarkleur:P

Ik had heb soms als het echt zo'n tentfeest is en iedereen is dronken dat mensen dan aan mn haar gaan zitten. Verward
Maar heel veel maakt haarkleur denk ik niet uit, tenzij je echt in een land bent waar niemand blond is.

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:57

op hardstylefeestjes draag ik zelf ook vaak een truitje waar mijn hele buik te zien is. hier draag ik dan wel een lange broek bij.
vergeleken met de rest ben ik dan nog braaf. ik kijk er niet van op hoe de mensen daar gekleed zijn, zo'n feestje geeft je juist de kans om te dragen wat je wil omdat niemand er van op kijkt Knipoog

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:58

hmm als je slank blond dikke tieten heb, jaa dan ben je HET:P

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:04

pinuts, ook jij vergeet de blauwe ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:04

maar als je een echt gesprek met mannen hebt ( met 1 man met meerdere krijg je de opmerkingen naar je hoofd) zijn die perfecte meiden of juist de meiden die er bloot bij lopen degene die ze niet willen, ze willen liever een normaal persoon valt het jullie dan niet op?

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:07

breezy302 schreef:
maar als je een echt gesprek met mannen hebt ( met 1 man met meerdere krijg je de opmerkingen naar je hoofd) zijn die perfecte meiden of juist de meiden die er bloot bij lopen degene die ze niet willen, ze willen liever een normaal persoon valt het jullie dan niet op?

dat is ook zo... de meiden die "wat" uitstralen zijn alelen voor de avontuurtjes Clown

pinuts schreef:
hmm als je slank blond dikke tieten heb, jaa dan ben je HET:P

bedenk daar een kort rokje bij, flink inkijk en flink wat make up en lekker wat goud en je hebt zo een uitstraling van een *piep*

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:10

Poeh, ik zie mijn dochter over 12 jaar al lopen met zulke kleren! Ik trek ze van d'r kont en lijf af, reken daar maar op! Ik mot geen mannen die naar mijn kind kwijlen.......ik snap niet dat andere ouders er niet hetzelfde over denken!
Ikzelf ben 30 en als ik een net iets te kort jurkje met inkijk aandoe op vakantie dan krijg ik ook al die blikken van mannen........en mannen willen werkelijk maar 1 ding!
Aan de andere kant, misschien is het een kwestie van ouderwets. Ik weet het niet. Als al die meiden er zo bijlopen dan groeien de mannen van die leeftijd daar mee op en vinden ze het normaal en niet meer echt aanstootgevend. Het probleem lijkt meer in de oudere generaties te zitten.
Knipoog

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:11

RedPassion schreef:
lovelygirly schreef:
Lok je het toch zelf uit.

Wat lokken ze uit? Gebruikt worden voor sex? Verkracht worden?
Niemand heeft het recht een ander persoon tegen zijn/haar wil te misbruiken, ongeacht kledingkeuze. Er is in zo'n verhaal maar 1 persoon fout en dat is niet het meisje met het (te) korte rokje

Totaal met je eens RedPassion. Ja

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:15

Nogmaals, of dat dan ook daadwerkelijk gebeurt is een 2e.
Er zijn zoveel dingen die niet mogen, maar die gebeuren toch.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:16

moonfish13 schreef:
Redrumfox: toch wel eventjes.
Ik vind het persoonlijk abnormaal dat je op je 15e al met iemand in bed ligt, maar dat is mijn mening en die mag ik imo best geven.

En wie zegt dat al die ''ordinaire'' meiden niet goed opgevoed zijn of niet lief en aardig zijn?
Dat zie ik nergens staan.
Ik ben overigens een jaar of 1.5 ouder, dus niet een van de oude stempel.

Oh dat vind ik prima hoor, jouw mening inderdaad. Maar ik ben al eerder afgezeikt op dit forum omdat ik me kleed zoals ik wil terwijl ik 15 ben, dat jij vindt dat 15-jarigen geen seks moeten hebben vind ik geen probleem: daar heb je inderdaad al het recht toe! Maar de vorige keer toen ik een dergelijk bericht postte zoals in dit topic kreeg ik meteen de volle laag wat betreft mijn kleding dus vandaar mijn verzoek om daar verder niet op in te gaan. Maar dat ging dus niet over de seks maar over mijn manier van kleden. Ik snap best dat mensen er problemen mee hebben dat jongeren al seks hebben, maar zolang ik er gelukkig mee ben, er klaar voor ben en mijn grenzen ken is er geen probleem lijkt mij. Lachen

In dit topic wordt dat inderdaad niet genoemd, maar op bokt heeft men er wel een handje van om met zulke termen te gooien: ik heb dat al meerdere keren gehoord en dat doet best pijn eigenlijk. Vandaar. Knipoog

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:18

Zoezi schreef:
Als al die meiden er zo bijlopen dan groeien de mannen van die leeftijd daar mee op en vinden ze het normaal en niet meer echt aanstootgevend. Het probleem lijkt meer in de oudere generaties te zitten.

ik denk dat je daar wel een stukje mee pakt en het ligt ook wel degelijk aan je opvoeding Clown ook ik kom het huis echt niet uit als ik er "schandalig" uit zie Vork maar als ik bijv met een rokje sta en em te kort vind zegt mijn moeder; in mijn tijd hadden we pas echt te schandalige rokjes aan (mams word deze maand 59 Sigaar )
gelukkig ben ik geen rokjesdraagster Vork

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:18

Er zijn types bij waarbij ik wel eens denk 'haha marginaal', maar verder trek ik het me niet als zij dat 'classy' vinden. Clown

Ik vind het niet vreemd dat meisjes zich zo aankleden, het is zoo verschrikkelijk warm op zulke events.
Moest ik het durven, zou ik ook een kort rokje aan doen, maar ik ken el m'n grenzen. Dat is iets wat sommigen volgens mij niet kennen. Ik wil niet bevooroordeeld zijn, maar de meeste Duitsers zijn marginaal aangekleed. Huilen van het lachen

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:24

Redrumfox schreef:
Op vakantie draag ik ook shorts waarbij je een stukje van mijn billen kan zien, en ook wel eens korte shirtjes (heb die piercings immers ook om ze te laten zien en ben best trots op mijn strakke buikje), dat draag ik ten eerste omdat het gewoon mijn stijl is en ik het dus mooi vind, en ten tweede omdat ik nog meer aandacht best leuk vind. Ik bepaal zelf wel met wie ik in bed duik dus het is niet om het eea uit te lokken, ben sowieso erg kieskeurig dus daar gaat het verder niet om. Sowieso hoef je echt niet extreem veel bloot te tonen om iemand in bed te krijgen, daar gaat het heel veel meisjes ook helemaal niet om.

Ik vind het nogal wat om iemand die er zo bij loopt meteen voor ho.er uit te maken. Wat maakt het uit wat een ander draagt en waarom? Als je het maar niks vind dan trek je het toch gewoon zelf niet aan? Ik vind het niet kunnen om anderen zo op uiterlijk te beoordelen. Ik word wel eens ordinair genoemd door wat ik draag, maar dat ben ik helemaal niet: ik ben ontzettend lief en vriendelijk, duik echt niet met iedereen het bed in omdat ik zin heb in seks. Zoals ik al zei: ben juist heel kieskeurig. Het uiterlijk is geen spiegel van de ziel, echt niet. Ik heb vrienden van allerlei 'types', jongens waarvan je zou denken dat ze zich helemaal platblowen terwijl ze nog nooit een sigaretje hebben aangeraakt laat staan een joint, en meisjes die er op school zo bijlopen als dat ik op vakantie doe die nog maagd zijn en helemaal geen behoefte hebben aan seks. Of een jongen die eruit ziet als een player met zijn typische kleding en sierraden, terwijl hij al jaren trouw is aan zijn vriendin en dolgelukkig is met haar.

Nogal kort door de bocht om iemand zo te beoordelen..

Gelieve geen opmerkingen te maken dat ik 15 ben, want daar heb ik verder geen boodschap aan: daardoor ga ik mijn leefstijl verder niet veranderen. En ja mijn ouders voeden me wel goed op etc. etc. Knipoog

Heel mooi gezegd ,en het is indd maar net de stel waar je van houd.

En voor de rest denk ik ieder in zijn waarde laten ,dus leven en laten leven Knipoog

En jongens ach ze verzieren je net zo makkelijk met broek als zonder broek.

Tis maar net wat ze kennen krijgen Vork