Op vakantie draag ik ook shorts waarbij je een stukje van mijn billen kan zien, en ook wel eens korte shirtjes (heb die piercings immers ook om ze te laten zien en ben best trots op mijn strakke buikje), dat draag ik ten eerste omdat het gewoon mijn stijl is en ik het dus mooi vind, en ten tweede omdat ik nog meer aandacht best leuk vind. Ik bepaal zelf wel met wie ik in bed duik dus het is niet om het eea uit te lokken, ben sowieso erg kieskeurig dus daar gaat het verder niet om. Sowieso hoef je echt niet extreem veel bloot te tonen om iemand in bed te krijgen, daar gaat het heel veel meisjes ook helemaal niet om.
Ik vind het nogal wat om iemand die er zo bij loopt meteen voor ho.er uit te maken. Wat maakt het uit wat een ander draagt en waarom? Als je het maar niks vind dan trek je het toch gewoon zelf niet aan? Ik vind het niet kunnen om anderen zo op uiterlijk te beoordelen. Ik word wel eens ordinair genoemd door wat ik draag, maar dat ben ik helemaal niet: ik ben ontzettend lief en vriendelijk, duik echt niet met iedereen het bed in omdat ik zin heb in seks. Zoals ik al zei: ben juist heel kieskeurig. Het uiterlijk is geen spiegel van de ziel, echt niet.

Ik heb vrienden van allerlei 'types', jongens waarvan je zou denken dat ze zich helemaal platblowen terwijl ze nog nooit een sigaretje hebben aangeraakt laat staan een joint, en meisjes die er op school zo bijlopen als dat ik op vakantie doe die nog maagd zijn en helemaal geen behoefte hebben aan seks. Of een jongen die eruit ziet als een player met zijn typische kleding en sierraden, terwijl hij al jaren trouw is aan zijn vriendin en dolgelukkig is met haar.
Nogal kort door de bocht om iemand zo te beoordelen..
Gelieve geen opmerkingen te maken dat ik 15 ben, want daar heb ik verder geen boodschap aan: daardoor ga ik mijn leefstijl verder niet veranderen. En ja mijn ouders voeden me wel goed op etc. etc.