griebels schreef:Aan een kant heb je gelijk.. maar die eigenschap hebben de meeste mannen niet waar ik op val...
Ja in het begin begrijpen ze het allemaal en kan ik altijd bij ze terecht, maar als puntje bij paaltje komt lopen ze hard weg...
Vorige week donderdag nog gebeurd.
Die kan niet begrijpen dat iemand overloopt van de stress, en dat een negatieve indruk op mijn karakter achterlaat...
pfoe meis, ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta
Ik ben het wel met amazone eens, ik denk idd dat jouw onzekerheid het eerste (grootste weet ik niet) probleem is. Als je zelf sterk in je schoenen staat, zou het ook zomaar kunnen zijn dat je een heel ander type man aantrekt (en aantrekkelijk vindt). Apple, zo zie ik het ook. Mijn man heeft laatst een lang motorweekend gedaan, dan blijf ik dus met liefde thuis (lekker, paar dagen voor mezelf
) en ik ben voor wedstrijden nog wel eens een nacht weg. Maar echt samen op vakantie, dat is iets waar ik zuinig op ben en dat wil ik voor mezelf houden./add
djies, wat een drukte hier.
. Motorweekend, ga je gang
. Laatst afgelopen zomer ook een zeilwedstrijd over een paar dagen ("kan ik mee en vind ik dat leuk?" "Nou, wij zitten midden in een wedstrijd op het meer en jij kunt dan vanaf de kant de boel volgen met een verrekijker" "Euhm, *checkt weersvoorspellingen* Laat maar" )