amazone77 schreef:griebels. zoals jij jouprobleem omschrijft lijkt het wel of je er op kikt om jalours te zijn,misschien beschrijf ik het verkeerd,weet er zo geen ander woord voor,en het is ook echt niet mijn bedoeling om het negatief over te laten komen hoor,maar jij zegt zelf dat je op een bepaalde man valt,en niet op een braverik zoals een vriendin van jou,maar zo lang jij op die mannen blijft vallen zal je stress en verdriet houden,stel je komt binnen kort een brave man tegen (zover als je dat kan weten dan) en hij vind jou wel heel erg leuk en lief,waarom zou je hem dan afwijzen? wat is er mis met zekerheid hebben,nog maals niet aan vallend of negatief bedoeld hoor,maar het lijkt alsof je in een cirkeltje zit van verliefd worden ,stress onzekerheid ruzie en jalouzie en dan loopt het fout af.
wat geven die mannen jou dan voor voldoening?
Omdat ik geen relatie aanga met iemand waar ik totaal geen aantrekkingskracht bij heb. Dan kan ik beter gewoon 'vriendjes' blijven.
Ik kan toch geen relatie met iemand beginnen als er maar van 1 kant uit gevoelens komen?
En nee ik kick niet op die jaloerse gevoelens, voorheen was ik niet zo. Zo ben ik geworden na een aantal relaties (1 in het bijzonder).
Ik kick wel op knappe mannen, van het foute type. En tja, daar kan ik helaas niets aan veranderen. Gevoelens kun je niet dwingen