Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

..
En als ik dan een x wat stuur en wacht op antwoord, kan ik meestal wel even wachten.. 
Of iig, binnen een half uur heb ik altijd wel reactie..
marie83 schreef:hihi die sms handleiding ga ik gebruiken binnenkort !
Ja ik ken ze ook. erger nog, als je scharrel smst dat hij je niet teveel mag smsen (ja ik had al geklaagd) omdat zn andere scharrels dan boos worden....
Mijn vraag, of hij daar dan bang van was? van die scharrels.. wat een mietje![]()
haha dusss
Maar ook regels als, 2 dagen na elkaar gezien te hebben of je date mag je pas smsen..
wie bedenkt dat soort dingen. In de tussentijd heb ik al 87462876 alternatieve berichtjes verzonnen om te versturen. De een nog creatiever dan de ander. Maar nee hoor, dat is not done, want dan ben je zogenaamd wanhopig![]()
zucht..
pinuts schreef:mijn vriend smst ook vaak niet, of niet terug. Dan bel ik gewoon op, als ik hem wil spreken.. klaar, doe ik niet moeilijk over.. als ik daar ookal een probleem van moet maken..

Melanie_B schreef:Heheh.. Dit soort verhalen hoor ik vaker..
En weetje, -ondanks dat ik het zelf ook vervelend vind- ben ik best
blij als een vriendlief af en toe niet reageert of zelf uit het niets smst.
Mijn ex smsde én belde me echt 100 keer op een dag.. Heb gewoon
een telefoontrauma ervan over gehouden..
Ik vind het wel heeel vervelend als je een belangrijk/heel lief berichtje
hebt verzonden waar je écht antwoord op nodig hebt/wil hebben..
Dan denk ik ook wel is van.. Grr.....![]()
En waar ik me ook soms nog wel eens aan kan iriteren; aan de droogheid in hun
berichtjes.. Typ jij een vet lang berichtje, krijg je een droog nuchter smsje terug..
Heb toen ook wel is mijn smsjes droog en nuchter verstuurd, en toen kwam de vraag; Wat is er?
Waarom reageer je zo kortaf???
Pff...
.
bel gewoon^^ ik zit niet in de stress omdat hij niet smst hoor:P
sochtends rond half 10 de eerst
en zo gaat dat door. hehehe
als die niet te druk is.

Kijken of het lukt, aangezien ik eigenlijk altijd terugsms
Relaxed schreef:Uffie, dat ga ik ook zeker proberen nuKijken of het lukt, aangezien ik eigenlijk altijd terugsms